Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Tilasin XXS-kokoiset työhousut työvaatemyynti.fi:stä. Olen BMI:n mukaan alipainoinen, mutta eivät meinanneet mahtua vyötäröstä millään. Lahkeiden pituus oli ainakin 10 cm liian pitkä. Palautus oli tehty äärimmäisen hankalaksi ja postikulut joutui maksamaan omasta pussista. En suosittele.
Ylen podcastit ja muut ääliöille väsätty ohjelmisto, joista maksan pakkoverojen muodossa. Yle käyttää hyväkseen ihmisten tyhmentymistä ja passiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten siteet. Menevät muhjuksi alle kahdessa päivässä. Libresse ja Always säilyvät 3-4 päivää hyvinä käytössä. Vissiin joku markkinointikikka, ettei Vuokkosten side kestä tuon pidempään, niin kuukautisia odottaessa joutuu käyttämään useamman siteen. Ei jatkoon!
Mitä? Miten kauan käytät sidettä?😳
Kaikki PUMA -merkkiset vaatteet ja kengät. 2 viikon jälkeen risat ja lenkkareista irvotti pohjat yhden baarireissun jälkeen. Takista hajosi muovinen vetoketju parin kuukauden jälkeen. Ei enää ikinä kyseistä merkkiä.
Fairy tuotteet,haisee kamalalta ja vaahtoa.Ja kaikki käyttää niitä,eivät ole allergiselle sopivia +rikkovat ihon.
Suomalaisvalmisteinen hopeasormus, merkkituote. Kolhiintui ja raapiutui hetkessä. Lisäksi mahdoton kiillottaa, koska pinnan päällä on koukerokuvio ja lika jää sen sisään. Suunnitteluvirhe. Saa myös valkokultaisena ja kultaisena.
Vierailija kirjoitti:
Maskun patja.
En vieläkään tajua miksen heti palauttanut.
En järkytykseltäni tajunnut. No olipa helppo rullata roskiin, oli niin löysä.
Maskua ei pitäisi olla olemassakaan. Aivan sekundaa.
Eri patjoilla on eri ominaisuuksia. Kannattaa selvittää ennen kuin ostaa. Meillä on Maskusta ostettu iso umpikoivusta tehty iso ruokapöytä ja siihen kahdeksan tuolia. Pöytä on yhä kuin uusi, yli kolmenkymmenen vuoden käytön jälkeen ja tuoleissa on hyvä istua. Pöytälevy on yhä lakkaukseltaan virheetön, kaunis jopa ilman pöytäliinaa. Ruokailuryhmä ei toki ollut se halvin mahdollinen.
Audi A4 2021. Uutuuttaan hajosi moottori ja vielä vaihtomoottorista 37 tkm kohdalla alkoi jakopää pitämään ääntä, onneksi ei ehtinyt hajottaa uutta moottoria. Puolitoista vuotta ajelin ja vaihdoin Toyota Corolla hybridiin, eipä ole entistä romua ikävä.
Kaikki, mitä olen erehtynyt Ver**okauppa.comista tilaamaan.
Lähinnä aikanaan lapsille leluja, enää en mitään sieltä tilaa.
Reemijumi kirjoitti:
Audi A4 2021. Uutuuttaan hajosi moottori ja vielä vaihtomoottorista 37 tkm kohdalla alkoi jakopää pitämään ääntä, onneksi ei ehtinyt hajottaa uutta moottoria. Puolitoista vuotta ajelin ja vaihdoin Toyota Corolla hybridiin, eipä ole entistä romua ikävä.
Jos on kerran ajanut saksalaisella preemiumilla niin ei kyllä mitään tojoa osta, joten 100% valhetta tuo juttusi. ps jos olisit laittanut lexuksen ois voinu mennäkkin läpi.
T-paita henkkamaukasta. Kivannäköinen, mutta ekan pesun jälkeen kangas oli täynnä pieniä reikiä. Vein takaisin ja sain rahat pois.
Aqua Jelly make-up -meikkivoide. Neliskanttinen muovipullo, ensin tulee minimaalinen määrä, sitten rohkaistuu painamaan lujempaa.. voide ryöpsähtää ympäriinsä peiliin ja kaakeleihin. Ei uskalla käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään tulee mieleen terotin, en edes saanut ensimmäistäkään kynää teroitettua, kun se hajosi.
Mietin jo silloin, miksi edes valmistaa tuollaista roskaa.
Oliko ZAC-merkkinen sininen, muovinen säiliö, 2 erikok. terälle... murskaa lyijykynän terän......huono!!!
Camelin pikkutakki - ilmankos myytiin jatkuvasti alennuksella Halosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudistettu Rexona Maximum. Kainalot märkinä ja hiki haisee. Vanha oli hyvä. Miksi mennä pilaamaan hyvä tuote?
Minulla sama uudistetun Garnier-antiperspirantin kanssa. Käytin saman merkin tuotteita 20 vuotta, mutta nyt yhtäkkiä aine ei kuivu kainaloista puolessakaan tunnissa ja sotkee vaatteet, eikä toimi, vaan suorastaan pahentaa hikoilua. Vähemmän haisin hieltä, kun en sitä käyttänyt. Miksi pitää pilata uudistuksella täysin toimiva luottotuote!
Suositelkaa uutta antiperspiranttia, jooko?
Minulla tuo alkoi uudistuksen jälkeen aiheuttaa kauheaa kutinaa kainaloihin.
Palmolive soft 48 h....kokeile sitä!
Reemijumi kirjoitti:
Ylipäätään kaikki saksalaiset autot ovat paskoja. Kaikista Saksan merkeistä saa kuulla sen verran valituksia, ettei tarvi ostaa. Ja Bemari on se kaikista merkeistä pahnanpohjimmaisin.
Mikään ei ole niin yliarvostettua kuin saksalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Reemijumi kirjoitti:
Jos on kerran ajanut saksalaisella preemiumilla niin ei kyllä mitään tojoa osta, joten 100% valhetta tuo juttusi. ps jos olisit laittanut lexuksen ois voinu mennäkkin läpi.
Kaikkihan se on valetta, mikä ei ole omasta suusta tai itse kirjoittamaa.
Ei ole luottamista enää vag yhtymän kaikkiin tuotteisiin. Ja takuu on lyhyt, mutta huono. X vw asentaja.
Eivät nuo parin kolmen euron kehnot tiotteet verenpainettani nosta. Sen sijaan yksi auto, uutena hankittu, oli todellinen maanantaituote, jatkuvasti kaikenlaisia pieniä vikoja sai olla korjauttamassa. Olen ollut ja olen edelleen merkkiuskollinen eikä muissa kaaroissa ole ollut samalla tavalla pikkuvikoja jatkuvasti. Merkki jääköön omaksi tiedokseni.