Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Slimjoy laihdutustuotepaketti.
Artic Nutrion Flow.
Paljon hehkutusta, mutta mulle vaan ummetusta, turvotusta ja piereskelyä. Panokin nousi nesteturvotuksen vuoksi.
Persut. Onneksi huomasin natsiyhteneväisyydet ja luovuin.
Nepran trikoot. Ihan lumppuja ja paketista puuttui yhdet trikoot. Yhteyden firmaan saa vain sähköpostilla, johon vastaus PIIITKÄLLÄ viiveellä. Palautuskin omalla kustannuksella. En aio asioida enää ko yrityksen kanssa.
Tikaulta odotin maksettuja mattoja lähes 3 kk. Firmasta ei kuulunut mitään ja tiedusteluihin ei vastattu. Ei ole ok.
Samaa mieltä LV shampoosta. Ei sitä voi käyttää, kutittaa ja päänahka tulee suorastaan kipeäksi! Kamalaa paskaa..
LV suihkusaippuan koostumusta on muutettu ei sovi enää minulle.
Mercedes-Benz merkkinen henkilöauto mallia W205 uutena.
Vierailija kirjoitti:
Slimjoy laihdutustuotepaketti.
Artic Nutrion Flow.
Paljon hehkutusta, mutta mulle vaan ummetusta, turvotusta ja piereskelyä. Panokin nousi nesteturvotuksen vuoksi.
Artic Nutrion :D
Ja panokin nousi.
Vierailija kirjoitti:
Reemijumi kirjoitti:
Audi A4 2021. Uutuuttaan hajosi moottori ja vielä vaihtomoottorista 37 tkm kohdalla alkoi jakopää pitämään ääntä, onneksi ei ehtinyt hajottaa uutta moottoria. Puolitoista vuotta ajelin ja vaihdoin Toyota Corolla hybridiin, eipä ole entistä romua ikävä.
Ylipäätään kaikki saksalaiset autot ovat paskoja. Kaikista Saksan merkeistä saa kuulla sen verran valituksia, ettei tarvi ostaa. Ja Bemari on se kaikista merkeistä pahnanpohjimmaisin.
Mikään ei ole niin yliarvostettua kuin saksalaisuus.
Ajappa uutta 3 sarjan Bemaria ja sen jälkeen uutta corollaa huomaat kyllä miksi se bmw on arvostetumpi kuin tojo jossa penkitkin on kuin jotkin jakkarat.
Cittarista niiden oman merkin lenkkarit tenavalle pelkän koon perusteella. Tenava veti kengät kotona jalkaan, se perhanan läppä jäi käteen. Kun katsoin, siinä ei ollut kuin muutama tikki, ei mitään mahdollisuutta pysyä sillä ompeleella.
Paskalaatusimpia on olleet kaikki halpisvaatteet. En enää osta perusteepaitoja kaupasta ollenkaan vaan teen itse, sellasen kun pyöräyttää tunnissa. Esimerkki paskasta paidasta esim ginatricotin t-paita jossa oli keskellä edessä reikä ensimmäisen käyttökerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ostanut, mutta sain tuliaisiksi punaisen rantapyyhkeen Kreetalta. Aijumalauta, että tämä pyyhe pilasi niin monta tekstiiliä!!! Siitä irtosi väriä, mitä minä en nuorena yksinasuvana tajunnut, että sitä väriä on pyykkikoneen sisälläkin, ja niin kaikki värjäytyi punertavaksi, paitsi mustat ja tummat. Kaikki lakanat, pyyhkeet, vaatteet. Toinen oli violetti pussilakanasetti, joka pölytti sitä kuitupölyä aivan järkyttävästi. Pinnat ihan täynnä violettia pölyä.
Voimakkaanväristen tekstiilien kanssa pitäisi käyttää värisiepparia. Sinun kannattaa panna värisieppari pesupussiin, jonka suljet huolellisesti. Minulla on kerran irtonainen värisieppariliina päässyt koneiston sisään linkouksen aikana. Kone jumiutui ja piti kutsua korjaaja. Siitä tuli iso lasku. Värisieppari on ollut hyvä apu pyykinpesussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa hyvä ja edullinen deudorantti hakusessa. Rexonaan Aoe vera olen käyttänyt mutta tuhrii vaatteet eikä oikein toimi. Joskus muistaakseni olen sitä Niveaakin kokeillut mutta muistaakseni ei ollut kauhean riittoisaa ja melko kallista siis.
Joku lääkäri on varoittanut TV:ssä, että aloe vera voi aiheuttaa allergiaa. Hän ihmetteli miksi sitä lisätään niin moniin tuotteisiin. Jotkut kuulemma ovat saaneet pahan allergian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki PUMA -merkkiset vaatteet ja kengät. 2 viikon jälkeen risat ja lenkkareista irvotti pohjat yhden baarireissun jälkeen. Takista hajosi muovinen vetoketju parin kuukauden jälkeen. Ei enää ikinä kyseistä merkkiä.
Anna toki palautetta merkin edustajalle! Eihän tuollainen käy päinsä. Olivatko ne varmasti aitoja? Väärennetyt vaatteet ja kengät eivät tietenkään ole kestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörän pumppu, maksoi muutaman euron, ja tämä pumppu halkesi ensimmäisellä pumppausyrityksellä.
Oli sentään punppu kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilteman ketjuviputalja se oli hienon punainen ja siihen se hienous loppui kun eka vedolla sieltä sisältä taipui joku akseli ja talja alkoi antamaan periksi. Olen yrittänyt korjata sitä vaan se ei onnistu kun osat pitäisi olla karkaistua terästä, ne on kuin palanetta rautaa. Ei se pelaa yhtää se on niin riivatun jäykkäkin ettei sitä viitsi käyttää vaikka se pelaisikin.
Se on juuri noiden kiinanpaskojen ongelma, ne ovat vain näköispainoksia, koriste-esineitä, materiaalit eivät ole lujuudeltaan sitä mitä pitäisi.
No, melkein kaikki on nykyään tehty Kiinassa. Kyllä siellä tehdään ihan hyviäkin tavaroita. Joskus voi olla joku heikkolaatuinen tuote. Olen nyt alkanut epäillä onko järkevää tehdä uusia tavaroita KIERRÄTYSMATERIAALISTA. Jos tuotteen joku osa on alkuperäisessä tuotteessa ollut heikkoa materiaalia, niin eihän se uusiokäytössä parane. Voiko tämä aiheuttaa vahinkoja ja onnettomuuksia tulevaisuudessa?
Täkeille ja takeille sellaiset tyhjiöpussit, että saa litteäksi säilytykseen, kun niistä poistaa ilman. Vuotivat ja paukahtivat takaisin pulleiksi alta aikayksikön. Korkit eivät pitäneet, ja materiaali oli muutenkin heikkolaatuista. Käyttöohje tuli kyllä luettua tarkoin. Kiinasta nämäkin.
Nykyään ei kyllä kannata ostaa yhtään mitään, kelvotonta kiinanpaskaa vaan tarjolla jolla ei tee mitään, rahat vaan menee mutta et saa kuin kelvotonta paskaa vastineeksi.
Ihastuin yhteen kenkämalliin, joten tietysti ostin uudet samanlaiset, kun sellaiset löysin. Mutta näistä murenivatkin pohjat pois ihan sisätiloissa kävelemällä. Kauppias ilmoitti, ettei tarjouskengillä ole takuuta mutta piti kyllä kengät itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oma ostos, mutta olen opettaja ja kaupunki on kilpailuttanut ostosopimukset päin sitä itseään. Sen seurauksena koulussamme on sadoittain täysin susia lyijykyniä (jälki on niin himmeää, ettei siitä saa selvää), vihkoja (sivut repeävät heti jos käyttää kumia) ja liimapuikkoja (perunallakin saa liimattua paremmin). Ei mennyt ihan putkeen, ei.
Olen joskus ostanut pikkutavaroita lasten avustuspakettiin ulkomaille. Olen törmännyt heikkolaatuisiin kyniin, joista opettaja kertoo ylempänä. Yhtenä vuonna päätin kokeilla ostamiani tavaroita ennen lahjojen pakkaamista. Joukossa oli lyijykyniä, joista jäi juuri tuollainen himmeä jälki paperille. Ostin tilalle parempia. Niitä myytiin irtonaisena ja hinta oli isompi kuin halpakynien. Värikynien ja väriliitujen testaus oli opettavaista. Monista jäi tosi himmeä jälki paperille. Yhdessä pakkauksessa oli kauniita kirkkaita perusvärejä. Ne olivat kaikken huonoimmat, joten pakkaus antoi väärän kuvan tuotteesta. Nyt tiedän suunnilleen mitä ei kannata lahjoittaa vähäosaiselle lapselle. Heitin kaikkein huonoimmat kynät suoraan roskiin. En halunnut, että joku ostaa ne Suomessa ja lapsi pettyy kotona.
Koronan jälkeen lähes kaikki hedelmät ovat olleet pilalla tai homeessa.
Eilen ostin 2 avocadoa, piti tehdä smoothieta. Molemmat olivat mätiä, ja kovia.
Päärynät kaikki homeessa, kiivit myös käyneitä.