Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ei suostu ostamaan lapselle kuukautissiteitä

Vierailija
29.06.2020 |

En voi käsittää tätä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa exän pitäis antaa rahaa ja mahdollisesti myös kyyti kauppaan nii voi ostaa ite

Vierailija
2/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä? Toihan onkin hemmetin hyvä riidan aihe ääliöille. Lapsiparka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa exän pitäis antaa rahaa ja mahdollisesti myös kyyti kauppaan nii voi ostaa ite

Kyseessä 10 vuotias. Ei oikein ole sinut asian kanssa, niin ei kyllä haluaisi niitä itse ostaa. Ap

Vierailija
4/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä osta?

Vierailija
5/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset sä osta?

Ostankin. Mutta en voi aina tietää milloin ne siellä isän luona loppuu tai mihin asti riittää. Ap

Vierailija
6/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä 10 vuotias. Ei oikein ole sinut asian kanssa, niin ei kyllä haluaisi niitä itse ostaa. Ap

Eli ei tarvi sitte opettaakkaa ostaa? Kyllä 10v pitäis muutenki osata käydä kaupassa ite ja sit kotona pitäis painottaa et menkat on normaali asia ja on ok ostaa siteitä. Jos sie ite oot opettanut häpeää nii vissii meinaat ostaa hälle siteet vielä ku hän on aikunen..

Muista et sie sit hommaat hälle aikuisenakin ehkäsyn ku varmaa häpeää sitäki nii et äiti hoitaa kaiken puolesta.

Vierailija
7/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap nainen vai mies? 

Vierailija
8/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas. En voi käsittää, miten herran vuonna 2020 ihmiset voivat vieläkin olla näin umpiluupäisiä niinkin arkisen asian kuin menkkojen suhteen. Kieltäytyisikö mies ostamasta laastareita, jos lapselle tulisi haava? Vessapaperia, kun sillähän pyyhitään niitä samoja intiimialueita? Hohhoh. Oma isäni osti siteitä meille kotiin jo kasarilla ihan ilman mitään mutinoita.

Vierailija
9/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset sä osta?

Ostankin. Mutta en voi aina tietää milloin ne siellä isän luona loppuu tai mihin asti riittää. Ap

Siellä taas oikea vuoden äippyli. Elarit tietenkin mies maksaa, eikö? 

Vierailija
10/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas. En voi käsittää, miten herran vuonna 2020 ihmiset voivat vieläkin olla näin umpiluupäisiä niinkin arkisen asian kuin menkkojen suhteen. Kieltäytyisikö mies ostamasta laastareita, jos lapselle tulisi haava? Vessapaperia, kun sillähän pyyhitään niitä samoja intiimialueita? Hohhoh. Oma isäni osti siteitä meille kotiin jo kasarilla ihan ilman mitään mutinoita.

Ja sinäkö naisena laittaisit oman tyttäresi kärsimään? 

Vierailija
11/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kysymys minun tyttärestäni ja eksästä, joka tässä tapauksessa olisi siis mies (aloituksessa ei mainittu kumpi), niin hankkisin itse ja antaisin tytölle mukaan. Joo, ihan luonnollinen asia niehen hankkia niitä, mutta jos olisi niin idiootti, ettei sitä tekisi, niin en minä tuon ikäistä lasta vielä pakottaisi niitä itse ostamssn, varsinkin kun asia taitaa olla aika uusi. Ennemminkin niin, että yhdessä hankittaisiin jotta asiasta tulisi hänelle luonnollisempi ja sit ottaa niitä mukaan eksälle.

Ei ole kuitenkaan eksää ja oma mies osaa ostaa kyllä siteitäkin. Uskaltaa jopa kysyä myyjiltä neuvoakin jos ei oikeaa laatua löydä. Eihän ne edes miehelle tule.

Vierailija
12/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 hölö hölö.

Vierailija
13/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset sä osta?

Mitä jos kysyisit lapselta? Tai sitten laitat aina siteet mukaan niin tiedät, minkä verran niitä on.

Vierailija
14/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan OIKEAN lasun paikka. Kyse on perushygieniasta.

Vierailija
15/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aihe ollut täällä kymmeniä kertoja.

Pelkkää provoilua.

Vierailija
16/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei tarvi sitte opettaakkaa ostaa? Kyllä 10v pitäis muutenki osata käydä kaupassa ite ja sit kotona pitäis painottaa et menkat on normaali asia ja on ok ostaa siteitä. Jos sie ite oot opettanut häpeää nii vissii meinaat ostaa hälle siteet vielä ku hän on aikunen..

Muista et sie sit hommaat hälle aikuisenakin ehkäsyn ku varmaa häpeää sitäki nii et äiti hoitaa kaiken puolesta.

Oletko itse käynyt 10-vuotiaana ostamassa siteitä itsellesi? Yläasteikäinen on jo erilailla sinut kehonsa muutosten kanssa ja pystyy ostamaan siteitä/tamponeja itse. Ap.

Vierailija
17/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset sä osta?

Ne kuukautissuojat säilyy hyvänä pitkän aikaan. Joten niitä voi ostaa tytölle ihan varastoon. Ja neuvot ottamaan vähän reilummin mukaan kun menee isän luo. Ja kas, sitä ongelmaa ei ole.

Vierailija
18/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistapa paska. Pikkutytön ei vielä tarvitse mitään ostella, ehtii kyllä myöhemminkin "oppia". Turhaa vertailla aikuisten ehkäisyyn ääliö.

Vierailija
19/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset sä osta?

Mitä jos kysyisit lapselta? Tai sitten laitat aina siteet mukaan niin tiedät, minkä verran niitä on.

Kysynkin mutta lapsi ei muista. Olen laittanut paketin mukaan kyllä. Kyse ei olekaan siitä. Tuntuu vaan niin pahalta, että miksi exä tästäkin asiasta haluaa kiukuta. Kyllä pystyi meidän avioliiton aikana siteitä ostamaan. Ap.

Vierailija
20/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi