Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies naljailee ulkonäkööni liittyvistä asioista?

Vierailija
29.06.2020 |

Eikä siis tunnu ymmärtävän lopettaa, vaikka olenkin sanonut etten arvosta moista käytöstä.

Kerronpa pari havainnollistavaa esimerkkiä, jotka tulivat mieleeni:

Oltiin lähdössä miehen kanssa jonnekin ja olin pukeutunut johonkin T-paitatoppiin ja hameeseen, niin mies naurahtaa mut nähdessään ja sanoo "onpas sulla topatut tissit" ja siis ihan sellaiset tavalliset push up rintsikat oli alla, joita melkein kaikki kai pitävät kun hankalaa edes muunlaisia löytää A-kuppiselle.

Eräs toinen (ja näitä vastaavia ollut muitakin) tapaus oli kun oltiin ihan vain kotona. Tulin suihkusta ja vaihdoin vaatteet niin mies tuli siihen lähettylville ja kumartui katsomaan peppuani ja totesi että "Pitäiskö sun ostaa selluliittivoidetta". Tiedän että mulla on selluliittia, ja mies tietää että tiedän ja että se masentaa mua ja koska olen normaalipainoinen, niin sitä on tosi hankalaa saada pois.

En vain ymmärrä miksi joku kokee tarvetta arvostella/arvioida toisen ulkonäköä tuohon tapaan, varsinkin jos on itselle tärkeä ihminen kyseessä miksi kukaan teki noin?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun ottaa itseään suositumman miehen.

M/40

Vierailija
82/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun ottaa itseään suositumman miehen.

M/40

Hehe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on varmaan just sellainen joka järkyttyy kun näkee naisen eka kertaa ilman meikkiä ja hänen mielestään naiset ei saa käydä edes vessassa, pieraista tai röyhtäistä.  Kuukautiset, karvojen ajelu ja hien haju ällöttää heitä.

Tällaiselle miehelle nainen on joku satuolento. Eikä heillä ole

Mun mies! On jo yli 40 ja luulee, että kaikki muut ikäiseni naiset on rypyttömiä, selluliitittomia, litteävatsaisia ja pystytissisiä. Vertaa kroppaani aikaan jolloin olin alle 30 ja synnyttämätön. Olen siis ainoa yli 30-vuotias jonka kanssa seurustellut. Luulee, että olen ainoa nainen jolla kasvaa karvaa p reijän ympärillä ja nivusissa. kuulemma hänen exillään( ollessaan alle 24 ja alle 5kk suhteet) ei kasvanut kuin kummulla ja muuten olivat posliineja yms. Ei ollut säärikarvojakaan tai kainalokarvoja :D Ei siis ollut vain nähnyt heillä ikinä sänkeä tms. Myös yökkäilyy jos olen suihkun jälkeen vaikka hetken ilman deodoranttia ja pieni hiki tulee. Myös huomauttelee alapään normaalista tuoksusta ja suostuu suusex vain hinkattuani kaiken kosteuden pois pesuaineella :/

Tällaisiin miehiin törmännyt itsekin aina välillä. Jokaisesta näppylästä ja syylästä pitää kommentoida arvostelevasti, lantio on liian kapea ja perse leveä, vatsaan tulee istuessa makkara ja reidetkin leviää. Samaan aikaan heillä itsellään ei mitään käytöstapoja, kuljetaan kalsareissa ja piereskellään...arvostellaan naisen kokkasutaitoja, vaikka itse eivät saa munakasta kummoisempaa aikaiseksi. Mitä v ttua näiden päässää oikein liikkuu?!

Vierailija
84/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja, siksi

Vierailija
85/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana saattaisin pahoittaa mieleni. Näin vanhempana en viitsi enää kuunnella keskenkasvuisten lapsellista  vinkumista, potkaisisin tuollaisen klopin ulos elämänlaatuani heikentämästä. Jos minun selluliitit  tai tissit häiritsee, etsiköön uuden tai ostakoot pumpattavan barbaran, aivan sama minulle. Minua ne makkarat sun muut sellut ei häiritse. En minä tarvitse mihinkään miestä jolle tissini ovat vitsi tai selluliittejäni  syynäämään. Itse asiassa en oikeastaan tarvitse miestä ollenkaan, joten seurustelen vain jos mies on hyvää seuraa ja viihtyy itsekin tarvitsematta  veetuilla joka jumalan asiasta. 

Heivatkaa nyt hyvät naiset tuommoiset inisijät huitsin nevadaan, ja ottakaa tosimies tilalle.