Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies naljailee ulkonäkööni liittyvistä asioista?

Vierailija
29.06.2020 |

Eikä siis tunnu ymmärtävän lopettaa, vaikka olenkin sanonut etten arvosta moista käytöstä.

Kerronpa pari havainnollistavaa esimerkkiä, jotka tulivat mieleeni:

Oltiin lähdössä miehen kanssa jonnekin ja olin pukeutunut johonkin T-paitatoppiin ja hameeseen, niin mies naurahtaa mut nähdessään ja sanoo "onpas sulla topatut tissit" ja siis ihan sellaiset tavalliset push up rintsikat oli alla, joita melkein kaikki kai pitävät kun hankalaa edes muunlaisia löytää A-kuppiselle.

Eräs toinen (ja näitä vastaavia ollut muitakin) tapaus oli kun oltiin ihan vain kotona. Tulin suihkusta ja vaihdoin vaatteet niin mies tuli siihen lähettylville ja kumartui katsomaan peppuani ja totesi että "Pitäiskö sun ostaa selluliittivoidetta". Tiedän että mulla on selluliittia, ja mies tietää että tiedän ja että se masentaa mua ja koska olen normaalipainoinen, niin sitä on tosi hankalaa saada pois.

En vain ymmärrä miksi joku kokee tarvetta arvostella/arvioida toisen ulkonäköä tuohon tapaan, varsinkin jos on itselle tärkeä ihminen kyseessä miksi kukaan teki noin?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on varmaan just sellainen joka järkyttyy kun näkee naisen eka kertaa ilman meikkiä ja hänen mielestään naiset ei saa käydä edes vessassa, pieraista tai röyhtäistä.  Kuukautiset, karvojen ajelu ja hien haju ällöttää heitä.

Tällaiselle miehelle nainen on joku satuolento. Eikä heillä ole

Mun mies! On jo yli 40 ja luulee, että kaikki muut ikäiseni naiset on rypyttömiä, selluliitittomia, litteävatsaisia ja pystytissisiä. Vertaa kroppaani aikaan jolloin olin alle 30 ja synnyttämätön. Olen siis ainoa yli 30-vuotias jonka kanssa seurustellut. Luulee, että olen ainoa nainen jolla kasvaa karvaa p reijän ympärillä ja nivusissa. kuulemma hänen exillään( ollessaan alle 24 ja alle 5kk suhteet) ei kasvanut kuin kummulla ja muuten olivat posliineja yms. Ei ollut säärikarvojakaan tai kainalokarvoja :D Ei siis ollut vain nähnyt heillä ikinä sänkeä tms. Myös yökkäilyy jos olen suihkun jälkeen vaikka hetken ilman deodoranttia ja pieni hiki tulee. Myös huomauttelee alapään normaalista tuoksusta ja suostuu suusex vain hinkattuani kaiken kosteuden pois pesuaineella :/

Vierailija
62/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä vaan luule miehen parantavan tapansa. Ei paranna, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa alistaa sinua.

Tämä tuli itsellekin mieleen. Ei siinä olekaan mitään pointtia, nämä ihmiset eivät osaa muuta kuin töppäillä. Kun alat kysellä, niin taatusti löytyy taustalta suhteita, jotka eivät ole kestäneet muutamaa kuukautta pidempään ja muutama sivusuhde, jotka on verhottu naisten ja miesten väliseksi kaveruudeksi. Heillä on aina keskenään h..tin hauskaa eikä mies heittele puoliakaan tollasia heittoja sille kaverinaiselleen. 

Täysin vinksahtanutta kommunikointia, jossa mies ei ole edes pahoillaan käytöksestään. Olisi pitänyt tajuta heittää omani pihalle heti kun ensimmäiset merkit tulivat, mutta mitä tekee tämä tyhmeliini. Se oli silkkaa alistamista ja vallankäyttöä, johon yhdistyi kipeä kontrolloinnintarve. Ex heijasteli omia vajavaisuuksiaan minuun, eli syytteli minua kaikesta mitä teki itse. 

Vierailija
64/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkö luulit saavasi jotain järkevää analyysiä yksittäisen ihmisen motiiveista ja toiminnasta. Neljä sivua täyttä soopaa ja mutua, kuten aina näissä ketjuissa. Mitäs jos vaan kerrot miehellesi, että nyt riittää ja kettuilu loppuu nyt.  

Vierailija
65/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-kuppi, miksi se on edes olemassa? Sehän on nännin lätistäjä, ei mikään KUPPI. Miehestä oli ilmeisesti hauskaa, kun näytti siltä että sinulla olisi muka rinnat, vaikka ei oikeasti juuri ole. Tästä ei tarvitse yhtään loukkaantua, se on on vain totuus ja hauska sinänsä.

Sen sijaan jos olet OIKEASTI kertonut, kuinka pahalta selluliitti tuntuu (eikä siis vain "ei kiva") niin onhan se selvä, että selluliitin koomisuudesta huolimatta (..!..) on mautonta vitsailla siitä. Todennäköisesti ette juttele kovin avoimesti tunteistanne, eikä mies ole arvannut, mitä päässäsi liikkuu.

Joskus miehet ovat häijyjä kun heistä tuntuu, ettei heidän välitä heistä riittävästi, ei osoita seksuaalisia haluja jne. Se välinpitämättömyys/itsekeskeisyys (!) on ihan tyypillistä varsinkin naisille, jotka eivät kerro avoimesti mielipiteitään. Miehellä on oma tapana kritisoida ennemmin naisen ulkonäköä, kuin sitä että nainen on kylmä ja piittaamaton.

Sinuna kiinnittäisin enemmän huomiota siitä, että pidät miehestäsi parempaa huolta. Huomaat eron hänen käytöksessään, usko pois! 

Maisa, ?

Vierailija
66/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sattunut muutama tällainen mies kohdalle. Kaikkia yhdisti lyhyys, erektio-ongelmat ja heikko itsetunto. En katsele tuollaista "huumoria" enää yhtään. Jostain syystä eivät tykänneet, kun annoin samalla mitalla takaisin. Tietty jätin jokaisen näistä luusereista. En enää kelpuuta lyhyitä miehiä kun en itsekään ole mikään pygmi.

Vierailija
67/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa kommentissa näköjään oletettu että en ole tehnyt miehelle riittävän selväksi että en hyväksy/pidä esimerkkien mukaisesta käytöksestä. Esimerkiksi mykkäkoulu ja itkeminen mainittu, joista kumpaankin jossakin myöhemmässä vaiheessa kun asiasta keskusteltu lienee sortunutkin, mutta en siltikään ymmärrä miten kummastakaan voisi jäädä miehelle epäselväksi etten pitänyt hänen tavastaan toimia ko. tilanteessa? Näisen lisäksi olen tilanteen sattuessa tuonut ilmi etten halua hänen puhuvan minusta niin ikävästi ja että se loukkaa, kun olen muutenkin herkkä.

-ap

Tietynlainen lyttääjäluonne hakee just tuota. Että loukkaannut, suutut, vähän itket, pidät mykkäkoulua. Sun kiukuttelu on vain huvittavaa, pitkään jatkuessaan tosin ärsyttävää, mutta aina voi lähteä ulos niin ei tartte ak kaa katsella. Ja mikään ei kuitenkaan muutu, kohta nainen taas pussaa, tykkää ja petipuuhat sujuu.

Sitten kun taas tylsyttää voikin huomauttaa että naisella on aika jykevä leuka, tai että hiustyyli on aika tantta. Tai mitä ikinä. Pysyypä varpaillaan, eikä käy liian ylpeäksi, typerä hempukka.

Vierailija
68/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-kuuppi, miksi se on edes olemassa? Sehän on nännin lätistäjä, ei mikään KUPPI. Miehestä oli ilmeisesti hauskaa, kun näytti siltä että sinulla olisi muka rinnat, vaikka ei oikeasti juuri ole. Tästä ei tarvitse yhtään loukkaantua, se on on vain totuus ja hauska sinänsä.

Sen sijaan jos olet OIKEASTI kertonut, kuinka pahalta selluliitti tuntuu (eikä siis vain "ei kiva") niin onhan se selvä, että selluliitin koomisuudesta huolimatta (..!..) on mautonta vitsailla siitä. Todennäköisesti ette juttele kovin avoimesti tunteistanne, eikä mies ole arvannut, mitä päässäsi liikkuu.

Joskus miehet ovat häijyjä kun heistä tuntuu, ettei heidän välitä heistä riittävästi, ei osoita seksuaalisia haluja jne. Se välinpitämättömyys/itsekeskeisyys (!) on ihan tyypillistä varsinkin naisille, jotka eivät kerro avoimesti mielipiteitään. Miehellä on oma tapana kritisoida ennemmin naisen ulkonäköä, kuin sitä että nainen on kylmä ja piittaamaton.

Sinuna kiinnittäisin enemmän huomiota siitä, että pidät miehestäsi parempaa huolta. Huomaat eron hänen käytöksessään, usko pois! 

Onko sinusta pienelle penikselle nauraminen yhtä hauskaa kuin A-kupin rinnoille?

Minusta kummallekaan nauraminen tai niistä huomautteleminen ei ole hauskaa.

Se ei ole pienelle nauramista jos miehellä on pieni, se vain on pieni. Lisäksi miehen vanhetessa penis vielä ohenee ja lyhenee noin 2cm. Naisen rinnat kasvaa iän myötä.

Vierailija
69/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei tainnut olla yhdenkään miehen vastausta tähän. Olisi ollut kiva kuulla, varsinkin jos on itse syyllistynyt moiseen käytökseen, niin mikä oli syynä...?

Vierailija
70/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa ex, joka löysi vikoja vartalostani. Selulliitti, raskausarvet, rinnat. Todella loukkaavaa näin jälkiviisaana, tuolloin jostain syystä sitä siedin. Ehkä kritiikki oli osittain piilotettu jonkinlaisen huumorin, naljailun taakse. Hän ilmeisesti itse ajatteli olevansa jonkinlainen alfauros, vaikka kyllä niitä puutteita fyysisellä puolella myös hänestä löytyi. Itse en vain koskaan iskisi herkkään kohtaan. Tällainen nimittäin vaikuttaa valitettavasti itsetuntoon ja on pidemmän päälle todella satuttavaa. Suosittelen siis vahvasti sinulle askelta pois ja eteenpäin hänestä. Löydät kyllä miehen, joka arvostaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
71/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä ei vaan ole käsitystä mikä on sopivaa ja mikä ei. Eivät ole oppineet normaaleja sosiaalisia taitoja. Ei välttämättä tarkoita pahaa, saattaa olla vain sellainen tampio. Möläyttää kaiken mitä ajattelee ja korkeintaan kuvittelee olevansa hauska.

Vierailija
72/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo rintsikkatoppauskommentti ei niinkään naljailua vaan toteamus, selluliittikommentti vähän alatyylinen kylläkin

Rintsikkatoppauskommentiin on piilotettu vittuilu siitä miten olemattomat ap.n tissit olisivat ilman niitä, ikäänkuin kontrasti olisi ihan kohtuuttoman suuri niiden kanssa vs. ilman. Lisäksi on julmaa todeta jotain tuollaista mieltä alentavaa juuri silloin jos on ollut tarkoitus mennä jonnekin juhliin tms... Sitäpaitsi tuskin edes ajattelee näin lukuisista muista vastaantulevista naisista, vaan pitänee heidän push uppejaan ihan normaaleina eikä välttämättä edes ymmärrä nähneensä jollain sellaisia kun näkee.

Vierailija
73/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkypsä juntti tuli mieleen.

"En vain ymmärrä miksi joku kokee tarvetta arvostella/arvioida toisen ulkonäköä tuohon tapaan,"

Se on vallankäyttöä. Haluaa saada sut tuntemaan itsesi huonoksi. Vitsailee sun "vioista" ja jos suutut vetoaa vitsailuun. Tuollainen ei tule loppumaan ikinä, joten kannattaa kasvattaa paksunahka, tai lähteä.

Vierailija
74/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä ei vaan ole käsitystä mikä on sopivaa ja mikä ei. Eivät ole oppineet normaaleja sosiaalisia taitoja. Ei välttämättä tarkoita pahaa, saattaa olla vain sellainen tampio. Möläyttää kaiken mitä ajattelee ja korkeintaan kuvittelee olevansa hauska.

Höpö höpö. Tuollaiset miehet ovat narsistisia sadisteja, ja tietävät tarkalleen mitä vihjailevat ja tekevät.

Vierailija
75/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tuollaiset miehet ovat narsistisia sadisteja, ja tietävät tarkalleen mitä vihjailevat ja tekevät.

Edit: ja tiedän kyllä mistä puhun. Minut on hyvin likipitäen tuollainen elukka saanut hengiltä - ihan tarkoituksella. Nuo ovat pahuuden ruumiillistumia, varjoja ihmiskunnassa. Demoneita.

Vierailija
76/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa tuhota itsetuntosi, jotta olisit helpommin hallittavissa. Hän hakee sinusta "trigger-pisteitä" eli asiota joista loukkaannut. 

Monet a-kuppi -naiset hyödyntävät, kiinteää ja yleensä kaunismuotoista ja terhakkaa poveaan sillä tavalla, että he eivät käytä ollenkaan rintsikoita. He antavat kaunismuotoisen pystyn rinnan ääriviivojen kuultaa paidan läpi. Sinä kutenkin topatuilla liiveillä, olet viestittänyt, rintojesi koon olevan sinulle ei valtti, vaan ongelma. miehesi on hiffannut tämän. Sen sijaan, että hän olisi puhumatta mitään, tai jopa kehuisi rintojasi, hän alistaa sinua bongattuaan asian, jota SINÄ pidät heikkoutenasi.

Yleensä näillä alistajatyypeillä on äärimmäisen tarkka huomiokyky bongata ihmisten "heikkoja kohtia" ja iskeä sinne. 

Alistajatyypeille ei ole tasa-arvoisia ihmissuhteita. He ovat pohjimmiltaan liian epävarmoja niihin. Heille ihmissuhteet ovat usein valtasuhteita. He eivät välttämättä ole avoimen tyranneja vaan käyttävät "killed by paper cut"-menetelmää, eli yksi pieni paperin terävästä reunasta tullut huomaamaton viilto ei "tapa" uhriaan ja uhri tuskin rekisteröi sitä... Mutta kun niitä viiltoja kertyy pikkuhiljaa tuhansia.

Kun otat aiheen puheeksi hänen kanssaan, hän todennäköisesti syyttää sinua pikkumaiseksi ja väittää että hän vain vitsaili ja itsekin olet samaa mieltä, että aika mitätön pikku juttu, mutta entä jos noita "mitättömiä pikkujuttuja" ropisee päivittäin ja hän tarkkailee samalla sinua kuin kissa joka on napannut hiiren?

Neuvoisin sinua pitämään päiväkirjaa ja tarkkailemaan hänen käytöstään. Hänelle on turha mainita hänen käytöksestään, koska hän ei välitä. Jos olosi käy sietämättömäksi, niin googlaa "gray-rock"- menetelmä ja testaa sitä

Miksi aina oletetaan että pienirintaisilla on kiinteät ja muodoltaan kauniit rinnat, kun näinhän ei mitenkään automaattisesti ole.

Vierailija
77/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että mies on jäänyt teinipojan tasolle käytökseltään. Muistelen että yläasteella pojat olivat tuollaisia...ainakin osa.

Vierailija
78/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
79/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
80/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ei tainnut olla yhdenkään miehen vastausta tähän. Olisi ollut kiva kuulla, varsinkin jos on itse syyllistynyt moiseen käytökseen, niin mikä oli syynä...?

Tätä minäkin jäin kaipaamaan