Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (395)

Vierailija

Ihan hyvä vartalo naisella ja ikäisekseen hyvässä kunnossa. En siltikään ymmärrä miksi esitellä sheivattua pipariaan ympäri somea?? YÖK!

Vierailija

Kasvot ja kroppa on vähän eri sarjaa kuvassa. Varmaan sekä miehellä että naisella ikäkriisi, haluavat näyttää maailmalle että vaikka naama jo hieman ikääntynyt (oikein hyvä silti), on kroppa kuin nuorella naisella, ainakin tietystä kulmasta, mahaa sisään vetäen, tietyt liivit päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vartalo naisella ja ikäisekseen hyvässä kunnossa. En siltikään ymmärrä miksi esitellä sheivattua pipariaan ympäri somea?? YÖK!

Katsommeko samaa kuvaa? Minun näkemässä kuvassa ei näy piparia.

Vierailija

Katsoin tuon Kimmon naisen instagramin josta näkee että naisella lapsia. Mahtaa jälkikasvu kuulla kiusauskommentteja äitiinsä liittyen tyyliin "ollaan nähty äitis nakuna"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Katsommeko samaa kuvaa? Minun näkemässä kuvassa ei näy piparia.

Ei siinä näykään. Tärkeintä on kuitenkin että katsoja voi ajatella, että kuva esittää tilannetta jossa ollaan ilman alushousuja ja katsojalle voisi tarjoutua mahdollisuus nähdä naisen genitaalialue.

Vierailija

Tuskin tuota kuvaa on edes otettu missään muussa tarkoituksessa kuin näyteltäväksi ja somessa jaettavaksi. Miksi muka tuollainen poseeraus muutan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pidän itse juuri noista kuvista joissa on sellainen tunnelma että on päässyt yllättämään jonkun kesken pukeutumisen.

Näin se vain on! Tuo kun olisi vielä jossain metsässä, ikään kuin olisi ollut juoksemassa pakoon sen jälkeen kun housut on jo revitty jalasta mutta päässyt sitten riistäytyä irti.

Vierailija

Toivottavasti tulee vielä lisää kuvia lähipiiristä. Myös sisätiloista, niin että osa kuva-alueesta on peitetty että näyttäisi siltä kuin kuva olisi otettu esim. komerosta tai tuuletusikkunasta kohteen tietämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sheivattu pipari. Haluaisitko sinäkin ihmisten muistavan sinut siitä? Instaseuraajien metsästys on kovaa työtä!

Mutta Pipari-Petra jää mieleen. Pipari-Petraa ei unohdeta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai on rintsikat tuon ikäisellä muikkelilla - kuvan seksikkyyshän tippuisi 50 prosentti kainaloon valahtavien riippurintojen kanssa

Että sellaista ikär asismia sitten. Nelikymppisellä automaattisesti riippurinnat, eräänlaista halventamista tuokin. Ei sillä että riippareissa vikaa. t. b-kupin pystyrinnat N50 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivattu pipari. Haluaisitko sinäkin ihmisten muistavan sinut siitä? Instaseuraajien metsästys on kovaa työtä!

Mutta Pipari-Petra jää mieleen. Pipari-Petraa ei unohdeta!

Se on Posliini-Petra!

Vierailija

Se jos julkaisee kuvan toisesta ihmisestä tämän suostumuksella, on aivan sama asia kuin henkilö olisi postannut kuvan itse. Tätä asiaa pitää siis lähestyä niin, että jos ja varmaan kun, tuo lupa on olemassa, niin eikö tuo nainen saisi postata itsestään tuollaista kuvaa? Jos joku siis väittää kuvan olevan mauton, niin miksi haluat estää sen ettei nainen saa itse itsestään postata tuota kuvaa?

Vierailija

Jos joku pyytää ajelemaan häpykarvat pois, niin että genitaalialue näyttää esipuberteettinen lapsen genitaalialueelta niin keneltä se on pois?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat