Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehet aina näin urpoja naisen anatomian suhteen?

Vierailija
11.04.2013 |

Suhteemme alussa sain selittää miehelle juurta jaksain naisen anatomiaa, eli kuukautisia ja esim. sitä, että kuukautisveri tulee eri aukosta kuin virtsa (kyllä, ihan oikeasti jouduin).

Nyt olen raskaana ja mies on todella noloa seuraa lääkärin tapaamisissa. Hän ei tiedä mitään aiheesta! Tietämys loppui siihen, miten se vauva saadaan alulle. Kohdusta, istukasta, napanuorasta, sikiön kehityksestä tai mistään muusta hän ei tiedä mitään. Viimeksi kysyi huolestuneena lääkäriltä, voivatko ympäristön bakteerit vammauttaa lapsen.

Ovatko miehet yleensäkin tällaisia? Itse ainakin koen tuntevani miesten anatomian yhtä hyvin kuin naistenkin. Miehelle ei selkeästi ole koulussa nämä asiat jääneet mieleen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit: voivatkoympäristön bakteerit vammauttaa lasta?

Vierailija
2/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole. Senhän toki jo tiesitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole tyhmä, ja on kuunnellut koulussa bilsankin tunneilla. Seuraa myös internetiä, televisio-ohjelmia, lehtiä ja kirjoja. On silmät ja korvat auki kaikkialla ja omaksuu tietoa.

En muunlaiseen mieheen olisi voinut rakastuakaan.

Vierailija
4/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:10"]

Mitä vastasit: voivatkoympäristön bakteerit vammauttaa lasta?

[/quote]

Lääkäri vastasi ettei pitäisi olla huolen aihetta. Sinänsä oli varmaan turha mainita tuo kysymys, koska ärsytystä minussa aiheuttaa enemmän se, että mies ei edes tajua miten ja missä se lapsi siellä masussa kelluu ja mistä se saa ravintonsa. Ihmetteli myös miten vauva voi olla hengittämättä.

Ap

Vierailija
5/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mistäpä miehet istukasta yms tietäisivät?

Mutta muuten ei noin vatipäitä taida montaa olla, ettei tiedä menkoista tms mitään.

Vierailija
6/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vaan valinnut harvinaisen tietämättömän, tyhmän ja sivistymättömän miehen.

Vierailija
7/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:14"]

No, mistäpä miehet istukasta yms tietäisivät?

Mutta muuten ei noin vatipäitä taida montaa olla, ettei tiedä menkoista tms mitään.

[/quote]

Mistä naiset tietää istukasta? Geenitkö sen kertoo?

Vierailija
8/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristö voi kyllä vammauttaa lasta: esimerkiksi sikiön toksoplasmoosi voi aiheuttaa näkö-, kuulo-ja aivovaurioita ( ei ole kylläkään bakteeri, mutta alkueläin).

Mihin piirteeseen hänessä rakastuit, jos ei kerran osaa naisen anatomiaa?

Vierailija
9/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan bilsankoe PELKÄSTÄÄN lisääntymistä käsitelleestä kappaleesta. Eli koealue oli tasan yksi kappale.

Koe meni monilta todella huonosti, arvosanaksi tuli vitosta ja kutosta. Erään tytön vanhemmat sitten kirjoittivat valituksen tyttärensä huonosta arvosanasta ja opettaja käsitteli sen kouluaikaan niin, että lähellä istuvana kuulin kaiken. Opettaja niitä vastauksia kävi läpi ja ne olivat tasoa munasolu ja siittiö uivat yhdessä kohtuun. Arvosanaa ei korjattu.

Onneksi mun tutut, lapsettomat miehet tietävävät sentään peruasiat naisista. Uskaltaisin väittää, että useimmat tietävät, mikä on istukka. Menkoista tietävät kaikki.

Vierailija
10/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset aina niin tyhmiä, että luulevat kaikkien miesten olevaan keskenään samanlaisia?

Vastaus: eivät varmaan ole, mutta tuo aina sana toistuu kyllä häkellyttävän usein av:n avauksissa. 

t. mies/ biologi (uskoisin tuntevani myös naisen anatomiaa). 

Vierailija
11/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yksinkertaisesti tyhmä. Nuo asiat opetellaan ala-asteella, joten lapsikin ne tietää, mutta idioottiäijäsi ei. Onneksi olkoon, toivottavasti saatte edes kauniita lapsia, muuten heillä ei ole elämässä mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
12/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:09"]

Suhteemme alussa sain selittää miehelle juurta jaksain naisen anatomiaa, eli kuukautisia ja esim. sitä, että kuukautisveri tulee eri aukosta kuin virtsa (kyllä, ihan oikeasti jouduin).

Nyt olen raskaana ja mies on todella noloa seuraa lääkärin tapaamisissa. Hän ei tiedä mitään aiheesta! Tietämys loppui siihen, miten se vauva saadaan alulle. Kohdusta, istukasta, napanuorasta, sikiön kehityksestä tai mistään muusta hän ei tiedä mitään. Viimeksi kysyi huolestuneena lääkäriltä, voivatko ympäristön bakteerit vammauttaa lapsen.

Ovatko miehet yleensäkin tällaisia? Itse ainakin koen tuntevani miesten anatomian yhtä hyvin kuin naistenkin. Miehelle ei selkeästi ole koulussa nämä asiat jääneet mieleen.

[/quote]

Olen mies enkä tiedä mistään noista mainitsemistasi asioista sen enempää kuin miehesikään. Meillä onvaimon kanssa hyvä parisuhde kaikin puolin. Kesällä aletaan työstämään lasta :)

Vierailija
13/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin menkka-asiat innosta. Verta tulee silloin viikon verran, kun ei ole raskaana. Siinä tarvittavat tiedot.

m27

Vierailija
14/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:09"]

[/quote]

Olen mies enkä tiedä mistään noista mainitsemistasi asioista sen enempää kuin miehesikään. Meillä onvaimon kanssa hyvä parisuhde kaikin puolin. Kesällä aletaan työstämään lasta :)

[/quote]

Kiva sulle kun vaimosi tyytyy sivistymättömään mieheen. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta ihmiset, jotka ovat täysin tietämättömiä elämän perusasioista.

Vierailija
15/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin raskaaksi, mieheni lainasi ainakin 5 kirjaa aiheesta ja kahlasi ne läpi :) Tiesi varmaan enemmän kuin minä :D

Vierailija
16/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika muissa maailmoissa on saanut olla koulussa biologian tunneilla. Mun 12-v poika opiskeli just noita, ja nykyään käyvät todella tarkkaan läpi. Sekä miehen ja naisen genitaalit ja lapsen kehityksen. Ehkäpä myös koulu on muuttunut...

Vierailija
17/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti miehet yleisesti ottaen ole noin tietämättömiä! Mitä muuta miehesi ei tiedä? Ei tuollainen yleissivistyksen puute voi rajoittua pelkästään naisen anatomiaan. Huh huh.

Vierailija
18/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mies sitä tietoa tarvitsee? Harvemmin hänelle tulee vastaan tilannetta, että joutuisi kuukautissidettä tai tampoonia laittamaan oikeaan reikään. Synnytyksessäkin on olennaista, että tietää mihin saa kalunsa työntää ja siihen kumppani on ihan riittävä opas. Kun lapsi syntyy, on kasvatuksen kannalta epäolennaista mitkä sinne kohtuun ui ja onko vauva hengittänyt. Kätilö huolehtii, että vauva alkaa hengittämään.

Vierailija
19/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:15"]

Sä olet vaan valinnut harvinaisen tietämättömän, tyhmän ja sivistymättömän miehen.

[/quote]

Luulen ettei aoittaja muunlaista miestä saa. Viisaat miehet pysyttelee kaukana tuollaisista.

Vierailija
20/48 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:15"]

[/quote]

Luulen ettei aoittaja muunlaista miestä saa. Viisaat miehet pysyttelee kaukana tuollaisista.

[/quote]

Millaisista...? Ei aloittaja antanut itsestään mitään tietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi