Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori menossa työssäoppimisjaksolla Alkoon??

Vierailija
08.05.2013 |

Töihin siis, en vain tajua miksi pitää mennä tuollaiseen paikkaan, varmasti antaa erittäin hyvän kuvan opettajallekin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa nuori opiskelee?

Vierailija
2/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alle 18 niin tietääpä tehneensä p-duunia kun ei saa kuin hyllyttää yms. Ja vaikka olisi täysi-ikäinenkin niin tuskin pääsee kassalle.

Haha, kuuntelin keväällä yliopiston ruokapöydässä kun nuoret opiskelijat toivoivat kesätyöpaikkaa Alkosta, että oppisivat viineistä. Mihinkään lähiöön eivät olleet valmiita menemään kun sitten on niitä spurguja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti antaakin hyvän kuvan! Opettaja voi kysyä sitten oppilaalta, mitä viiniä oppilas suosittelisi tämän ja tämän ruoan kanssa. Minä en näe YHTÄÄN mitään pahaa tuossa, miksi en itse tajunnut mennä :(

Hyvää työssäoppimisjaksoa! :)

Vierailija
4/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 08:51"]

No varmasti antaakin hyvän kuvan! Opettaja voi kysyä sitten oppilaalta, mitä viiniä oppilas suosittelisi tämän ja tämän ruoan kanssa. Minä en näe YHTÄÄN mitään pahaa tuossa, miksi en itse tajunnut mennä :(

Hyvää työssäoppimisjaksoa! :)

[/quote]

Niin, siinä luututessa ja hyllyttäessä varmaan oppii viineistä... Hei haloo, ei ne päästä harjoittelijaa kassalle/suosittelemaan mitään

Vierailija
5/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 08:50"]

Jos on alle 18 niin tietääpä tehneensä p-duunia kun ei saa kuin hyllyttää yms. Ja vaikka olisi täysi-ikäinenkin niin tuskin pääsee kassalle.

Haha, kuuntelin keväällä yliopiston ruokapöydässä kun nuoret opiskelijat toivoivat kesätyöpaikkaa Alkosta, että oppisivat viineistä. Mihinkään lähiöön eivät olleet valmiita menemään kun sitten on niitä spurguja...

[/quote]

Kyseessä on täysi-ikäinen ihminen, täyttää 20 ennen kuin työssäoppiminen alkaa... En siltikään oikein hyväksy tuollaista harjoittelupaikkaa, tyttö kun opiskelee kaupallista alaa ja tähtää Datanomiksi. En vaan voi ymmärtää.

ap

Vierailija
6/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan harjoittelijan aktiivisuudesta. Samoin toki myös työntekijöistä. Jos kyselee paljon viineistä yms. Niin voihan siinä oppia paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi