Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin aloittaa harrastuksen.

Vierailija
11.04.2013 |

Ja tällähetkellä minua kiinnostaisi aloittaa sulkapallo, tuo laji on kiinnostanut aika pitkään jo. Ei ole mitenkään älyttömän "rankkaa" verrattuna esim. pikajuoksuun yms. mutta ei myöskään ihan helppo laji. 
Olenkin katsonut paikkakuntani tarjonnan tälle lajille ja täällä ei ole minkäänlaista sulkapalloilua ollenkaan! :( Haluaisin tosissaan aloittaa sen sulkapalloilun, mutta en ihan toistasataa kilsaa viitisisi ajaa pelkän palloilulajin takia.. :/

Osaisko kukaan sanoa keneen minun pitäisi ottaa yhteyttä ja kysellä tästä asiasta enemmän, vai meneekö se niin, että pyydän vaan jonkun kaverin mukaan ja varataan saliaika jne..?

Ja ennenkuin joku ehtii sanomaan, niin mielellään ihan kunnon harrastuksen tästä haluaisin kuten esim. jalkopalloilijoilla on oma harrastuksensa. En siis halua pelata pelkästään takapihan nurtsilla..ja eipä noi lumetkaan ole edes sulaneet. :p

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sulkis ON rankkaa, vaikka toisin koet.

No, jos olet valmis ajamaan sen 100km harrastuksen vuoksi, pyydät sitten jotain toista kiinnostunutta pelaamaan sun kanssa.

Vierailija
2/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy muutamalta koululta, jos siellä on vapaita vuoroja, verkkokin saattaa löytyä sieltä lainaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se rankkaa, en mä sitä sanokkaan. Vertasin vaan sitä lajia nyt tuohon pikajuoksuun. Pikajuoksu ei ole mun laji, mutta suliksesta tykkään koska se on sopivan rankkaa, toki rankempaakin riippuen säännöistä ja vastuksesta. 

Noilta kouluilta voisi kyllä kysyä, sieltä en ole älynnykkään katsoa niitä vuoroja jos niitä nyt on :)

-Ap

Vierailija
4/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siellä on joku koulu tai urheiluhalli, jossa on sulkiskenttä, varaa sieltä vuoro ja hanki itsellesi sulkiskaveri, ei siihen mitään seuraa tarvitse.