Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miehestäni tuli uuden naisensa somekoriste,

Omistushaluistako
28.06.2020 |

Olen huvittuneena seurannut uuden naisen julkaisuja. Jokaiseen julkaisuun merkitsee ex-mieheni ja julkaisut jaetaan sekä instagrammiin ja facebookkiin. Hashtagit #elämänirakkaus #aitorakkaus #tääkestää. Tämä uusi nainen teki jopa päivityksen siitä että exäni rakastaa häntä enemmän kuin koskaan ketään. 😁😁🙈 Ketä varten nuo päivitykset on?? 😁😁 Uusi nainen on kommentoinut miehen joka kuvaan ❤️ ja moniin kuviin: #minun

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin julkaisut varmaan menee naisen tarkastuksen läpi☺️

Vierailija
22/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse ymmärtää entisen miehesi uuden kumppanin käytöstä sosiaalisessa mediassa. Sinun ei myöskään tarvitse arvostella tai vähätellä sinulle vieraan ihmisen tapoja ja mahdollista onnea.

Huvituksestasi päätellen keskittyisin nyt sinuna itseesi, omaan onneesi ja tasapainon löytämiseen. Jos olisit sinut eron, itsesi ja entisen miehesi kanssa osaisit olla onnellinen heidän puolestaan, vaikka et ymmärtäisikään heidän toimintaansa tai samaistuisi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ei ole kyse onnesta, vaan omistushalusta..

Vierailija
24/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Look jep nää on parhaita. Kauaa ei kestä kun pettymys on taas edessä.

Vierailija
25/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeetä eksän härnäämistä😂

Vierailija
26/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda exä ja mene elämässäsi eteenpäin. Keskity olennaiseen eli itseesi. Tee asioita joista itse tulet hyvälle mielelle. Tutustu uusiin ihmisiin. Exälle tulee arki eteen myös uuden ihastuksensa kanssa, se on fakta. Älä jää turhaan katkeroitumaan. Se on elämän haaskausta.

Vierailija
27/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on pskaa.

Vierailija
28/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex parka. Akkahan on ihan psyko.

Vierailija
29/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa

Vierailija
30/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole somessa 👀 mies valitettavasti on :( löytyykö edes semmosia miehiä kenellä ei olisi?

N25

Vierailija
31/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole somessa 👀 mies valitettavasti on :( löytyykö edes semmosia miehiä kenellä ei olisi?

N25

Yhä useammat lähtevät somesta

Vierailija
32/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en käsitä miksi instagramiin pitää päivittää parisuhde-statusta. Mun mies ei edes ole instagramissa. Ei ehdi kun töitä koko ajan. Minä olen mutta en hdi mitään halikuvia ottamaan. Eivätkö nämä instapäivittäjät käy töissä ollenkaan? 

Vierailija
33/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en käsitä miksi instagramiin pitää päivittää parisuhde-statusta. Mun mies ei edes ole instagramissa. Ei ehdi kun töitä koko ajan. Minä olen mutta en hdi mitään halikuvia ottamaan. Eivätkö nämä instapäivittäjät käy töissä ollenkaan? 

Töiden jälkeen laittavat kuvia ☺️

Vierailija
34/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule samanlainen mimmi on munkin exälläni. Somettaa ja ylpeilee sillä, että on exäni kanssa. Vaikka minusta tuo on jo pahemman kerran käytetty mies.

Itse en ole laittanut miesystävästäni yhtään päivitystä, Somessa kerron vain omista asioistani. Kun hyvän miehen löytää, niin eihän hän ole mikään mun itsetunnon jatke. Ja saa itse päättää, mitä haluaa itsestään laittaa Someen.

Vierailija
35/85 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen on myös munkin exäni nyxä. Harmi vaan kun exäni ei kiinnosta mua lainkaan, vaan nyxä tekee vaan pellen itsestään somesirkuksessa ✌️😂

Vierailija
36/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus? Tulee ekana mieleen, pakko uskotella et tää kestää. Noloa kun ero tulee, kiva poistella kuvia. Kokee sinut uhkana?

Vierailija
37/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat heitä somessa?

Exäni kanssa olemme facebook ja instagram kavereita

Miksi seuraa exää?

Vierailija
38/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat heitä somessa?

Miksi kuvia jotka on julkisena netissä, ei saisi katsoa?

Miksi alustoilla, jotka on tehty kuvien julkaisuun, ei saisi julkaista kuvia? 

Vierailija
39/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen logiikka. En minäkään paljon somessa julkaise, mutta en nyt ihan ymmärrä, miten työssäkäyvä ei muka ehtisi tehdä somepäivitystä. Minä ehdin tehdä paljon muutakin vapaa-ajallani, vaikka käynkin töissä. Käyn salilla, katson elokuvia, matkustellaan jne. Sanoisin, että parin kuvan julkaisuun ei kyllä mene läheskään niin paljon aikaa kuin vaikka elokuvan katsomiseen. Pystytkö sinä tai miehesi edes katsomaan elokuvia, jos käytte töissä? 

Vierailija
40/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja rakkaudenosoituksia, murehtikaa vähemmän, pääsette helpommalla.