Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miehestäni tuli uuden naisensa somekoriste,

Omistushaluistako
28.06.2020 |

Olen huvittuneena seurannut uuden naisen julkaisuja. Jokaiseen julkaisuun merkitsee ex-mieheni ja julkaisut jaetaan sekä instagrammiin ja facebookkiin. Hashtagit #elämänirakkaus #aitorakkaus #tääkestää. Tämä uusi nainen teki jopa päivityksen siitä että exäni rakastaa häntä enemmän kuin koskaan ketään. 😁😁🙈 Ketä varten nuo päivitykset on?? 😁😁 Uusi nainen on kommentoinut miehen joka kuvaan ❤️ ja moniin kuviin: #minun

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ei ole pakko tehdä mitään, mutta SAA tehdä.

Vierailija
42/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ja on vieläkin kiinnostunut yksi mies. Sillä on aina monta naista kierroksessa ja vaihtaa lennosta. Ja kyllä, sillä on samalla vakituinen kumppani joka ei hyväksy tätä käytöstä. No, sen tyttökaveri teki yhteen aikaan just tuota! Varsinkin kuviin joissa oli minä, hänen miehensä ja muita kävi laittamassa aivan pimeitä kommentteja jossa teki selväksi että hänen mies, sitten poisti ne kun huomasi että on itsekin tyhmiä ja kirjoitti uusia, vain hieman vähemmän tyhmiä kommentteja joissa tehtiin reviiriä selväksi. Minulla kesti pitkään tajuta, että ne kommentit on minua varten. Ihan naurettavaa pelleilyä.

Minä en ole ollut miehestä koskaan kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma nainen..

Vierailija
44/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on facebookissa tuttu mies kaverina. Hän on todella komea ja kovatuloinen, eronnut. Nyt hänellä on uusi naisystävä, joka tekee omaan profiiliinsa juuri ap:n kuvaamia päivityksiä, kaikissa hehkutetaan, että on niin onnellinen suhde ja ihana rakkaus ja ei voisi olla kiitollisempi elämästä jne. Täggää sen miehen joka kuvaan. Niitä päivityksiä on melkein päivittäin siis.

Onhan se kummallista. Tunee epäilys, että se nainen on kauhean epävarma ja pelkää, että sillä miehellä on muita naisia ja yrittää tuollalailla osoittaa, että pysykää poissa muut, tämä mies on minun.

Vierailija
45/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ja on vieläkin kiinnostunut yksi mies. Sillä on aina monta naista kierroksessa ja vaihtaa lennosta. Ja kyllä, sillä on samalla vakituinen kumppani joka ei hyväksy tätä käytöstä. No, sen tyttökaveri teki yhteen aikaan just tuota! Varsinkin kuviin joissa oli minä, hänen miehensä ja muita kävi laittamassa aivan pimeitä kommentteja jossa teki selväksi että hänen mies, sitten poisti ne kun huomasi että on itsekin tyhmiä ja kirjoitti uusia, vain hieman vähemmän tyhmiä kommentteja joissa tehtiin reviiriä selväksi. Minulla kesti pitkään tajuta, että ne kommentit on minua varten. Ihan naurettavaa pelleilyä.

Siis mitä ihmettä? Sinusta oli kiinnostunut varattu mies ja tällä miehellä oli muitakin naisia. Jostain syystä kuitenkin olit toistuvasti tämän miehen kanssa samoissa somekuvissa? Kuka ne kuvat sitten laittoi? Ja miksi se tyttöystävä ei ollut koskaan mukana siellä, missä teistä otettiin kuvia? 

Vierailija
46/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te edes huomaatte tällaisia päivityksiä, kuka nyt on mitenkin epävarma? Kyllä minunkin kaveripiirissäni on paljonkin naisia, jotka tägäävät miehiään ja laittavat ällöjä aihetunnisteita. Ei ole kyllä tullut mieleenikään, että nämä ihmiset olisivat jotenkin epävarmoja tai epäaitoja suhteissaan, kun en näiden suhteiden laadusta tosiaan mitään tiedä.

Tässä suurin osa kommentoijista (ilmeisesti ihan "sattumalta") ovat huomanneet tätä käytöstä nimenomaan tuntemiensa miesten naisystävien kohdalla. Ikään kuin tietäisivät itse tätä naista paremmin, millainen suhde on ja mitä siitä saa päivittää. 

Vierailija
47/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on facebookissa tuttu mies kaverina. Hän on todella komea ja kovatuloinen, eronnut. Nyt hänellä on uusi naisystävä, joka tekee omaan profiiliinsa juuri ap:n kuvaamia päivityksiä, kaikissa hehkutetaan, että on niin onnellinen suhde ja ihana rakkaus ja ei voisi olla kiitollisempi elämästä jne. Täggää sen miehen joka kuvaan. Niitä päivityksiä on melkein päivittäin siis.

Onhan se kummallista. Tunee epäilys, että se nainen on kauhean epävarma ja pelkää, että sillä miehellä on muita naisia ja yrittää tuollalailla osoittaa, että pysykää poissa muut, tämä mies on minun.

Sitä ne viestii nimenomaan:pysykää poisaa muut...

Miksi muuten samat kuvat jaettaisiin joka somekanavaan ja miksi toisen merkkaus on niin tärkeää?

Vierailija
48/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin pois ja kovaa

M32

Vierailija
49/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Sinusta oli kiinnostunut varattu mies ja tällä miehellä oli muitakin naisia. Jostain syystä kuitenkin olit toistuvasti tämän miehen kanssa samoissa somekuvissa? Kuka ne kuvat sitten laittoi? Ja miksi se tyttöystävä ei ollut koskaan mukana siellä, missä teistä otettiin kuvia? 

Yhteiset kaverit. Mistä minä tiedän miksi tyttöystävä jäi kotiin siltä reissulta? Ehkä häntä ei kutsuttu? Pitäisikö minun tietää?

Vierailija
50/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat heitä somessa?

Miksi kuvia jotka on julkisena netissä, ei saisi katsoa?

Toki saa, mutta antaa hieman säälittävän kuvan itsestään tällä.

Vierailija
51/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten instagram on olemassa.  Teennäistä itsetehostusta tavalla tai toisella. 

Sanoo täällä henkilö, joka # inhoaa kaikkia hashtageja. 

Vierailija
52/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeää reviirin merkkausta. Tosin ei minua häiritsisi.

Vierailija
53/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksän päivitykset kertovat lähinnä epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Ihan kuin jollain hastageilla saisi miehen pidettyä itsellään, mutta näitä naisia riittää.

Vierailija
54/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyksän päivitykset kertovat lähinnä epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Ihan kuin jollain hastageilla saisi miehen pidettyä itsellään, mutta näitä naisia riittää.

Itse en ainakaan halua miestä, josta löytyy kymmenittäin kuvia netistä exän kanssa.. Nuo miehet ovat aivan tossuja kun suostuvat somepsykon julkaisuihin.,

Vierailija
55/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman exäni periaatteet somettomuudesta muuttuivat kun tapasi someriippuvaisen. Nyt molemmat somettaa koko ajan :D

Vierailija
56/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki jotka hokevat aina jotain samaa somessa ovat aika kauheita, on se sitten elämän rakkaus tai VHH ruokavalio tai koiranisitäkoiranitätä.

Rakkaudesta hehkuttelu on todella noloa aikuisella, rakkaus saa tulla kyllä ilmi mutta tommonen ylenpalttinen hehkutus ei oo tervettä vaan vaivaannuttavaa.

Minusta on melkein jo noloa se kun mieheni laittaa sydänemojin uuteen profiilikuvaani mutta sen vielä kestän. Ajatella jos siihen ilmestyisi mieheltä hästägloveofmylife, hästägmunkaunisvaimo hästägenenmänkuinketäänkoskaan,

kuolisin häpeään 😂

Saan kuulla hempeilyä ja rakkaudentunnustuksia liki päivittäin mutta onni että vain ollessamme kahdestaan!

Vierailija
57/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en käsitä miksi instagramiin pitää päivittää parisuhde-statusta. Mun mies ei edes ole instagramissa. Ei ehdi kun töitä koko ajan. Minä olen mutta en hdi mitään halikuvia ottamaan. Eivätkö nämä instapäivittäjät käy töissä ollenkaan? 

Onpa pitkät työpäivät teillä...

Vierailija
58/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miestä ei kuitenkaan haittaa tämä vaan ajattelee samalla tavalla. Minä olen kieltänyt laittamasta kuviani someen. 

Vierailija
59/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset kaverit. Mistä minä tiedän miksi tyttöystävä jäi kotiin siltä reissulta? Ehkä häntä ei kutsuttu? Pitäisikö minun tietää?

Siltä reissulta? Nytkö olikin kyse vain yhdestä kerrasta, kun mielestäni annoit ymmärtää, että kyse oli useista kuvista ja kerroista ja vakiintuneesta tavasta ("yhteen aikaan teki just tota"). 

Vierailija
60/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en käsitä miksi instagramiin pitää päivittää parisuhde-statusta. Mun mies ei edes ole instagramissa. Ei ehdi kun töitä koko ajan. Minä olen mutta en hdi mitään halikuvia ottamaan. Eivätkö nämä instapäivittäjät käy töissä ollenkaan? 

Minä käytän Instaa noin 9 minuuttia keskimäärin päivässä ja siinä ajassa ehtii tehdä päivityksen ja katsoa muiden kuvat ja tehdä ihan normaalin työpäivän.