Ex-miehestäni tuli uuden naisensa somekoriste,
Olen huvittuneena seurannut uuden naisen julkaisuja. Jokaiseen julkaisuun merkitsee ex-mieheni ja julkaisut jaetaan sekä instagrammiin ja facebookkiin. Hashtagit #elämänirakkaus #aitorakkaus #tääkestää. Tämä uusi nainen teki jopa päivityksen siitä että exäni rakastaa häntä enemmän kuin koskaan ketään. 😁😁🙈 Ketä varten nuo päivitykset on?? 😁😁 Uusi nainen on kommentoinut miehen joka kuvaan ❤️ ja moniin kuviin: #minun
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraat heitä somessa?
Exäni kanssa olemme facebook ja instagram kavereita
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvia jotka on julkisena netissä, ei saisi katsoa?
Tee palvelus itsellesi ja lopeta molempien seuraaminen somessa. Helpottaa yli pääsemistä.
Mä varmaan huvikseni heittäisin tykkäykset ja sydämet joka päivitykseen.
Omistushaluinen nainen. Kauhea kohtalo exälläsi.
Onnea ex-miehellesi. Hyvä että löysi normaalin kumppanin päästyään eroon psykostalkkerista.
Sun eksäs nyksä kuulostaa ihan mun ex-työkaverilta :D
#sielunkumppanit #loveatfirstsight
Ei voisi juuri vähempää eksän nyksän tai eksän tekemiset kiinnostaa. Hanki ap oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ex-miehellesi. Hyvä että löysi normaalin kumppanin päästyään eroon psykostalkkerista.
Miksi laittas nettiin jos ei saa katsoa 🙈
Onko teille yhteisiä lapsia? Varaudu siihen, ettei ex-miehesi uuden naisen elämään mahdu miehen "entiset" lapset.
Mun kaverimies vasta avautui siitä miten sitä on alkanut ahdistaa että sen emäntä jakaa kaiken someen.. Mietti jopa eroa..
Eipä exäs elämä enää sulle kuulu, oot katkera.
Mustasukkainen nainen ilmiselvästi
Vierailija kirjoitti:
Psykosomettaja huomattavasti vaarallisempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni kanssa olemme facebook ja instagram kavereita
Oletteko myös yhdys sana kavereita?
En voi käsittää mitä nää tyypit on oikeen naisiaan, jotka tässä ketjussa syyttää stalkkeriksi tai että eksää ei saisi seurata. Ei Apllä välttis oo tunteita eksää kohtaan, hän vain sattuu olemaan somekamu (miksi ei saisi olla?) ja on pistänyt merkille, että uusi muija kuulostaa ehkä vähän kahelille hashtagiensä kanssa.
Nainen on ehkä pettynyt parisuhteissaan usein ja haluaa nyt unelmaliittokulissillaan saada ex-miehesi juurtumaan itseensä. Vaihtoehtoisesti hän on tehnyt - ja tulee aina tekemään - tuota ihan jokaisen kumppaninsa kohdalla. Noloa ja lapsellista joka tapauksessa, sen varmaan halusitkin kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen nainen ilmiselvästi
Jep😂😂😂
Mulla tällaisia tuttavapiirissä. Hetken kestää, sitten vähenee kunnes loppuu ja sitten erotaan. Muutenkin kamalia nuo pariskunnat jotka kommentoi toistensa päivityksiä, oks