Ex-miehestäni tuli uuden naisensa somekoriste,
Olen huvittuneena seurannut uuden naisen julkaisuja. Jokaiseen julkaisuun merkitsee ex-mieheni ja julkaisut jaetaan sekä instagrammiin ja facebookkiin. Hashtagit #elämänirakkaus #aitorakkaus #tääkestää. Tämä uusi nainen teki jopa päivityksen siitä että exäni rakastaa häntä enemmän kuin koskaan ketään. 😁😁🙈 Ketä varten nuo päivitykset on?? 😁😁 Uusi nainen on kommentoinut miehen joka kuvaan ❤️ ja moniin kuviin: #minun
Kommentit (85)
Kaikki näin somessa käyttäytyneet ja somen ulkopuolellakin tuntemani pariskunnat ovat eronneet kolmen vuoden sisään, tai kärsivät todella suurista ongelmista ns. "oikeassa maailmassa". Nykyään käy sääliksi jos näkee aikuisilla pariskunnilla moisia päivityksiä sydämineen ja "rakaskultapuppeli"-kommentteineen; siitä tietää heti, että jotainhan tuollakin käytöksellä yritetään kompensoida.
Lapsellinen sutturahan tuollanen nainen jos ikää enemmän kuin 15 vuotta.
Saattaa se mieskin olla aika tollo jos tuollanen imbesilli on se elämänrakkaus.
Itsekkin joutunut tutustumaan tällaisiin naisiin(esim. asunut pitkään naapurissa) joiden somet täynnä filtteröityjä tähtipölyä ympärillä kuvia ja aina se silloinen poikaystävä ja avopuoliso on upeinta vaikka kaikki tuttavat tietää että tää nainen elää suurinpiirtein hellan ja nyrkin välissä, täysin alistettuna.
Tullut jo kyllä selväksi että suomalaisilla naisilla ei paljoa itsekunnioitusta ole, monellakaan.
En ymmärrä tuota termiä "käytetty mies". Ei ihminen ole kauppatavaraa, jota käytetään. Jokainen parisuhde opettaa uutta. Se ei kuluta ihmistä, vaan kasvattaa.
Muutoin olen somekäyttäytymisestä samaa mieltä. Parisuhteeni on yksityisasia, vaikka olenkin ollut jo 18 vuotta naimisissa, onnellisesti.