Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miehestäni tuli uuden naisensa somekoriste,

Omistushaluistako
28.06.2020 |

Olen huvittuneena seurannut uuden naisen julkaisuja. Jokaiseen julkaisuun merkitsee ex-mieheni ja julkaisut jaetaan sekä instagrammiin ja facebookkiin. Hashtagit #elämänirakkaus #aitorakkaus #tääkestää. Tämä uusi nainen teki jopa päivityksen siitä että exäni rakastaa häntä enemmän kuin koskaan ketään. 😁😁🙈 Ketä varten nuo päivitykset on?? 😁😁 Uusi nainen on kommentoinut miehen joka kuvaan ❤️ ja moniin kuviin: #minun

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule samanlainen mimmi on munkin exälläni. Somettaa ja ylpeilee sillä, että on exäni kanssa. Vaikka minusta tuo on jo pahemman kerran käytetty mies.

Itse en ole laittanut miesystävästäni yhtään päivitystä, Somessa kerron vain omista asioistani. Kun hyvän miehen löytää, niin eihän hän ole mikään mun itsetunnon jatke. Ja saa itse päättää, mitä haluaa itsestään laittaa Someen.

En ymmärrä tuota termiä "käytetty mies". Ei ihminen ole kauppatavaraa, jota käytetään. Jokainen parisuhde opettaa uutta. Se ei kuluta ihmistä, vaan kasvattaa.

Muutoin olen somekäyttäytymisestä samaa mieltä. Parisuhteeni on yksityisasia, vaikka olenkin ollut jo 18 vuotta naimisissa, onnellisesti.

Vierailija
82/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen jälkeen sitten harmittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näin somessa käyttäytyneet ja somen ulkopuolellakin tuntemani pariskunnat ovat eronneet kolmen vuoden sisään, tai kärsivät todella suurista ongelmista ns. "oikeassa maailmassa". Nykyään käy sääliksi jos näkee aikuisilla pariskunnilla moisia päivityksiä sydämineen ja "rakaskultapuppeli"-kommentteineen; siitä tietää heti, että jotainhan tuollakin käytöksellä yritetään kompensoida.

Vierailija
84/85 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen sutturahan tuollanen nainen jos ikää enemmän kuin 15 vuotta. 

Saattaa se mieskin olla aika tollo jos tuollanen imbesilli on se elämänrakkaus. 

Itsekkin joutunut tutustumaan tällaisiin naisiin(esim. asunut pitkään naapurissa) joiden somet täynnä filtteröityjä tähtipölyä ympärillä kuvia ja aina se silloinen poikaystävä ja avopuoliso on upeinta vaikka kaikki tuttavat tietää että tää nainen elää suurinpiirtein hellan ja nyrkin välissä, täysin alistettuna. 

Tullut jo kyllä selväksi että suomalaisilla naisilla ei paljoa itsekunnioitusta ole, monellakaan.

Vierailija
85/85 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somepsyko