Ystäväni ihastui miesystävääni. Onko tämä yleistäkin?
Ystäväni (nainen) on tavannut miesystäväni töiden vuoksi. Itsekin olen näiden kummankin työkaveri myös. Ensin tämä Ystäväni oli lähinnä hämmentynyt, kun kerroin, että mies on lähestynyt minua ja minäkin olen ihastunut häneen. Hänen mielestään mies oli outo ja minun pitäisi varoa ja miettiä asiaa tarkemmin. Sitten noin vuosi sitten (olimme olleet miehen kanssa vähän yli vuoden yhdessä) ystäväni oli ollut vähän enemmän tekemisissä miehen kanssa ja sanoi minulle, että ymmärtää nyt mitä näen hänessä. Sen jälkeen ystävä on alkanut räikeästi flirttailemaan tämän miesystäväni kanssa, joka on mielestäni todella häiritsevää. Hän kehuu miestä miltei mistä tahansa ja silmät vaan vilkkuu päässä. Kukaan ei voi olla huomaamatta, että Ystäväni on täysin retkussa miesystävääni. En tiedä mitä hän oikein yrittäää vai onko hän vain kateellinen kun mies ei ole hänen. Onko tämä niinkuin yleistäkin, että ihastutaan kaverin kumppaniin?? Painajaismaisia tarinoita olen kuullut, mutta nyt tämä on todellista omalla kohdalla. Minua häiritsee ihan valtavasti.
N.49
Kommentit (15)
"Ystävälle" tiukka puhuttelu ja sen jälkeen luiskaan. Ei ole ystäväsi.
Kysy ystävättäreltä onko kuullut missään Montoya, por favor?
Mies ei kuitenkaan ole huomannut asiaa 😃
Onko mitenkään mahdollista, että mies saisi ihan itse päättää kenen kanssa seurustelee?
Ystäväsi yrittää viedä sinun miehesi joko huvikseen tarkistaakseen oman vetovoimansa tai viedäkseen miehen sinulta. Naiset ovat susia toisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitenkään mahdollista, että mies saisi ihan itse päättää kenen kanssa seurustelee?
Ei tietenkään! Kissat tappelevat ja voittaja vie!
Mies voi ottaa asian huumorilla. Flirttailu on viihdettä, varattu osaa pitää sen tarpeeksi kevyenä. Jos miehesi 'menee retkuun' niin on paska mies.
Minullekin tuli mieleen, että liekö niin vakavaa flirttiä kuitenkaan. Flirtin on tarkoitus tuoda hyvää ja lämmintä mieltä.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla naisella on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi ottaa asian huumorilla. Flirttailu on viihdettä, varattu osaa pitää sen tarpeeksi kevyenä. Jos miehesi 'menee retkuun' niin on paska mies.
Tämä. Menee jos on mennäkseen, hiton hyvä kun tulee testattua suhteen alussa, ettet suotta hukkaa aikaasi vuosikausia sellaiseen suhteeseen, joka ei vastaa toiveitasi. Ja pätee niin ystävyys-kuin parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jos palstan mammojen mielipiteistä pitää päätellä.
Mummokolmonen pystyyn.
Ei tuossa iässä kannata enää säästellä.