Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?

Vierailija
28.06.2020 |

Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔

N20

Kommentit (315)

Vierailija
281/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauneudesta puhutaan, niin avainsana on sopusuhtaisuus. Jos miehenä johonkin olen kyllästynyt, niin liian isoihin ja muutenkin luonnottoman näköisiin muovitisseihin. En ymmärrä, miksi kauniit naiset pilaavat ulkonäkönsä, vartaloonsa nähden, aivan liian  isoilla silikoneilla. Olen aina pitänyt isoja tissejä jonain amerikkalaisten fetissinä.

Mutta makuja on monia. Naisen ei kannata ainakaan miesten takia miettiä rintojaan, sillä jokaiselle koolle löytyy ottajansa. Yleensä tykätään kuitenkin n. c-kupin rinnoista. Monelle miehelle rinnat ovat kuitenkin ihan toissijainen asia, itsekin olen enemmän pyllymiehiä. Ja niissäkin avainsana on taas kerran - sopusuhtaisuus.

Sinulla on täysin väärä kuva luonnollisista rinnoista. Luonto ei todellakaan anna sopusuhtaisia jokaisen ruumiinrakenteeseen sopivia rintoja vaan läväyttää yhdelle AA:t ja toiselle L-koon. Se, jota pidät luonnottomana voikin olla luonnollinen. Itselläni on älyttömän kokoiset tissit ja en voi koolle mitään, tuollaiset tuli ihan tekemättä yhtään mitään. On tosi loukkaavaa kun luonnollisesti kehittyneitä rintoja pidetään "luonnottomana". Kaikki koot jotka luonto loi ovat yhtä luonnollisia.

Vierailija
282/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen pienehköllä takapuolella, kuitenkin lantio levenee vyötäröstä alaspäin. Ison takamuksen omaava ystävätär kerran sanoi mulle, ettei mulla ole pyllyä ollenkaan (hänellä pienet rinnat, mulla taas isot). Ja kukaan mies ei ole haukkunut takamustani, päinvastoin, olen kuullut siitä kehuja. Sopusuhtainen takapuoli voi olla hyvä, vaikka tuo ystävätär hieman vaurioitti itsetuntoani. Sama asia on rintojen kanssa, kaiken kokoiset voivat olla oikein hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani on isot tissit, ei kunnolla mahdu kahteen kämmeneen. Kokoa en ole tosin koskaan kysynyt.

Yhtäkaikki, minä suorastaan palvon niitä.  Aivan käsittämättömän upeat!

Ja miten suhteenne alkoi? Näitkö myös ihmisen vai pelkät tissit?

Vierailija
284/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kauneudesta puhutaan, niin avainsana on sopusuhtaisuus. Jos miehenä johonkin olen kyllästynyt, niin liian isoihin ja muutenkin luonnottoman näköisiin muovitisseihin. En ymmärrä, miksi kauniit naiset pilaavat ulkonäkönsä, vartaloonsa nähden, aivan liian  isoilla silikoneilla. Olen aina pitänyt isoja tissejä jonain amerikkalaisten fetissinä.

Mutta makuja on monia. Naisen ei kannata ainakaan miesten takia miettiä rintojaan, sillä jokaiselle koolle löytyy ottajansa. Yleensä tykätään kuitenkin n. c-kupin rinnoista. Monelle miehelle rinnat ovat kuitenkin ihan toissijainen asia, itsekin olen enemmän pyllymiehiä. Ja niissäkin avainsana on taas kerran - sopusuhtaisuus.

Sinulla on täysin väärä kuva luonnollisista rinnoista. Luonto ei todellakaan anna sopusuhtaisia jokaisen ruumiinrakenteeseen sopivia rintoja vaan läväyttää yhdelle AA:t ja toiselle L-koon. Se, jota pidät luonnottomana voikin olla luonnollinen. Itselläni on älyttömän kokoiset tissit ja en voi koolle mitään, tuollaiset tuli ihan tekemättä yhtään mitään. On tosi loukkaavaa kun luonnollisesti kehittyneitä rintoja pidetään "luonnottomana". Kaikki koot jotka luonto loi ovat yhtä luonnollisia.

Sillä on miehenä todnäk myös täysin väärä mielikuva C-kupista, joka on kolmanneksi pienin normaalikoista, ihan joka ympäryksellä. Joskus Anttilan kuvaston aikaan skaalaus oli A=pieni B=keskikoko, C=täyteläinen, D=suuri. Nykyisten 15 koon (A-O) suoralla keskimmäinen koko on H.

Vierailija
285/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla tisseillä ei tee mitään ilman kunnon nännejä. Uhkeat utareet ja kunnon törrönännit, siinä on sitä jotain.

Usein näkee isoja tissejä ilman kunnon nännejä. On vaan sellaiset pyöreät ihrapallot vailla kunnon kiintopistettä. Voin sanoa ettei hirveästi kiihota.

Vierailija
286/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin media muokkaa,ohjailee laumoja.

Vierailija
287/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat anorektikon kropassakaan eivät ole kauniit.

Vierailija
288/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso perse on nykyään tärkein.

No mutta ei varmaan ihan kaikkien miesten mielestä, eikö nämä ole makuasioita?

Vierailija
289/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivoin että B-kupin rintani olisivat isommat. Kun joksikin aikaa repsahdin ja lihoin vähän, sain sellaiset C/D- rinnat. Pienessä ylipainossa ne rinnat oli se mikä minua kaikista eniten häiritsi ja halusin niistä eroon. Nyt taas normaalikoossa ja olen niin tyytyväinen B-kuppikokoon. Näyttää ja tuntuu minulla paremmalta.

Jokaisella on se oma luonnollinen koko jossa varmasti näyttää parhaalta ja jossa tuntee olonsa kotoisimmaksi. Oli sitten iso tai pieni tai siltä väliltä. Mitä väliä mitä kukaan muu ajattelee? Kunhan itse ollaan tyytyväisiä!

Vierailija
290/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat eivät tykkää luvattomista ja/tai hyökkäävistä kourinnoista. Luvan kanssa ja sopivassa tilanteessa, tilannetajua mukaan. Ei voi yleistää, että isoissa rinnoissa ei ole kunnon nännejä eikä ne reagoi kylmään tai kosketukseen, kyllä mulla vaan.

Vierailija
291/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko rinnat viimeinen kohta naisen kehossa, joita monet kokee oikeudekseen haukkua? Kun tää takapuolikulttuurikin on niin voimissaan. Toisaalta kyllähän monet kokee, että pientä takapuolta voi haukkua. Milloin rinnat (ja pienempi takamus) saavat kehorauhan?

Vierailija
292/315 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus toivoin että B-kupin rintani olisivat isommat. Kun joksikin aikaa repsahdin ja lihoin vähän, sain sellaiset C/D- rinnat. Pienessä ylipainossa ne rinnat oli se mikä minua kaikista eniten häiritsi ja halusin niistä eroon. Nyt taas normaalikoossa ja olen niin tyytyväinen B-kuppikokoon. Näyttää ja tuntuu minulla paremmalta.

Jokaisella on se oma luonnollinen koko jossa varmasti näyttää parhaalta ja jossa tuntee olonsa kotoisimmaksi. Oli sitten iso tai pieni tai siltä väliltä. Mitä väliä mitä kukaan muu ajattelee? Kunhan itse ollaan tyytyväisiä!

Muistutan tähän väliin, että kaikilla rintojen koko ei muutu lihomisen ja laihtumisen mukaan. Joku mies ei kumminkaan ymmärrä, että koosta F rinnat eivät pienene kokoon B mikäli pudottaa painoa. Minulla oli anorektisen laihana D-kuppi.

Vierailija
293/315 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.

Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.

No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy. 

Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.

G ei ole erityisen suuri, Suomessakin myydään kuppeja ainakin O:hon saakka. Missä maassa ei löydä sitä G:täkään? Aasiassa? 

Push upeja ei todellakaan ole joka paikassa G:nä, päinvastoin myydään minimizeria ja toppaamatonta. Normaalit ketjuliikeet myyvät D:hen, joku Lindex E:hen asti aivan maksimissaan. Asun siis Euroopan maassa ja vain Marks & Spencerillä on täällä edes normaaleja liivejä E:stä ylöspäin, ja push uppeja ei ole heidän valikoimassaan isoille rinnoille.

Ei tarvita push uppeja tuomaan rinnat nätisti esille. Suurimmalla osalla isorintaisista on aivan vääränlaiset liivit. Silloin ei myöskään muut vaatteet näytä hyvältä päällä. Itse olen aina panostanut kunnollisiin, mutta naisellisiin ja nätteihin liiveihin. Ei ole niska- tai hartiakipujakaan ollut ikinä, kun olen aina pitänyt huolen myös liivien tukevuudesta. Ulkomailta minäkin olen tänne Suomeen niitä tilannut. Terveisin 80G.

Kyse oli nyt huomion saamisesta, johon totesin että itse en saa suurista rinnoista huolimatta rintavakoa ellen käytä push uppeja, joita ei ole koossani löytynyt. En välttämättä halua juuri push uppeja ja minulla on vain hyviä, kauniita ja tukevia liivejä. Pointtinani oli että suuret rintani eivät ole kiinnostaneet yhtään ketään miestä koskaan.

Kyllä sen huomion saa ilman sitä vakoakin, jos rinnat on muuten nätisti, eikä kainaloon valahtaneena. Ihan varmasti löytyy koossasi myös push uppeja, mutta ei ne toki Lindexiltä löydy. Missä maassa ei ole alusvaateliikkeitä? Itse en käytä push uppeja, mutta kupit pitää olla muuten lähekkäin, jotta tahattomalta välttyy mummoefektiltä.

Kuka tahansa saa vaikka minkälaiset rinnat näyttämään hyviltä liiveissä. Idea on se, että ne näyttää hyvältä kun olet alasti. Turha tuputtaa liivejä ratkaisuksi. Ihan yhtä typerää se on kuin tuputtaa hoikentavia alusvaatteita lihavuuteen. Se ei ratkaise ongelmaa. Se vain peittää sen.

Tuossa ensimmäisessä viestissä luki ettei hän voi esitellä rintavakoa, koska rinnat on niin kaukana toisistaan. En hokannut, että joku kulkee tuolla alasti rintojaan esittelemässä...

Vierailija
294/315 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut enemmänkin tästä kaliperista https://i.4pcdn.org/pol/1571188636333.jpg

Vierailija
295/315 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tykkään isoista rinnoista. Silti viimeisimmällä ihastuksella on todella pienet. En ole nähnyt alastomana, joten en tiedä onko niitä edes ollenkaan, koska hän ei ole kiinnostunut minusta sillä tavalla, paitsi ehkä kaverina. Kirjaimia vain ja senttimetrejä. Ja tottakai niiden kanssa minä kommunikoin, en sen hartioiden välissä olevan boltsin. Vain nähdäkseni ne - minkä ikinä kokoisia ne sitten ovatkaan - minä hengaan kaverina naiselle.

Ai niin, ne kirjain yhdistelmämiehet, MGT... MTG... mitäikinä, tietää paremmin kertoa, etten ole mies ensinkään, vaan joku hemmetin lepso - neiti joka tapauksessa.

Ihan sama, mulla on kivaa ihan oikean ihmisen kanssa, joka jostain kumman syystä viihtyy minun kanssani.

Hauskaa iltaa ja hyvää ötyä.

Vierailija
296/315 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kun pidät itse itsestäsi sellaisena kuin olet. Miehiä on ihan jokaiseen makuun.

Vierailija
297/315 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut enemmänkin tästä kaliperista https://i.4pcdn.org/pol/1571188636333.jpg

Pienet nöpöt on söpöt, mutta sitä isommista en itse juuri pidä.

Vierailija
298/315 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joo , ja sama juttu esim. takapuolen kanssa. :D Esim jos on luonnostaan iso ja muusta kropasta erottuva takamus, niin jotkut puhuu siitäkin "luonnottomana". Mulla sattuu olee semmonen. Onhan ne nyt muotiakin, mut kuitenkin tänään just luin artikkelin missä joku nainen otti kantaa nykyiseen "epäluonnolliseen, suurimmalle osalle suomalaisista naisista saavuttamattomaan ihanteeseen joka on tiimalasi suhteettoman epäluonnollisen isolla takamuksella". No mulla sattuu olee tollanen tiimalasikroppa ja iso perse luonnostaan, enkä mä nää että olisin epäluonnollinen sen takia.

Vierailija
299/315 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi kaveri pienennytti jo 90-luvulla, tosin lähinnä selkävaivojen vuoksi. Mutta hön sanoi että löysi paremmin miesseuraakin sitten. Lisäksi keho varmaan jotenkin muistaa sen koon, sillä hänen rintansa ovat pikkuhiljaa kasvaneet entisiin mittoihin, vaikkei hän olekaan lihonut muuten. 

Vierailija
300/315 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rintani ovat B- tai C-kuppia, käteen sopivat. Pienissä rinnoissa on monia hyviä puolia, mitä tulee fyysiseen terveyteen. Selkäni olisi varmasti entistä kipeämpi, jos rintani olisivat isot. Eivät häiritse liikunnan harrastamista, ei roiku ja ovat kiinteät ja pyöreät. Eikä haittaa, jos olen rintaliiveittä. Minua luullaan nuoremmaksi (18-20-vuotiaaksi).