Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasha Pozdnyakovalla on satoja tuhansia seuraajia Instagramissa. Kyllä isot luomurinnat on aina kauniit. Heteronaisena totean: ihanat rinnat, ihana nainen!
Siis löysinköhän nyt oikean henkilön... Aivan järkyttävän näköinen, muokattu ja siloteltu. Joka kuvassa tyrkyllään ja törröllään. Ei kyllä mitään kaunista näkynyt... : {
Ottaako noin koville, että joillain on isot törötissit luonnostaan? Että ihan koet oikeudeksesi haukkua ihmisten sellaisia piirteitä joille he eivät voi mitään? Oletpa sisäisesti "kaunis" ihminen.
Voi voi, pahoititko mielesi siitä, että joku yksi ihminen ei nyt tykännytkään isoista hinkeistä. Isotissien itsetunnolle tuntuu käyvän kovasti jos joku ei tykkääkään isoista. Raukat ovat tottuneet varauksettomaan ihailuun ja itsetunto ja identiteetti on tisseissä kiinni. Säälittävää, mutta totta.
On täysin ok, että ihmisillä on mieltymyksiä pieniin tai isoihin rintoihin. Pienten tai isojen rintojen haukkuminen tai häpäiseminen ei ole hyväksyttävää :)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ottaa kateuden puheeksi, selvästikin kuvittelee muiden olevan katellisia.
Olisi pitänyt tosiaan lohduttaa tuota is opov ista, että nuo kommentoijat ovat vain ilk eitä ihm ispers eitä. Kateellinen oli tosiaan tässä väärä sanavalinta :D
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuus omien rintojen suhteen on kyllä tämän palstan perusteella harmillisen yleistä naisten keskuudessa, rintoihinsa täysin tyytyväiset naiset näyttäisivät olevan vain pieni vähemmistö :(
Jatketaan vielä, että itse koen kuuluvani tähän vähemmistöön (ainakin toistaiseksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki on sinulle kateellisia. Juuri tämä on ongelma isorintaisten kanssa, he tuntuvat aina kuvittelevan, että muut ovat heille kateellisia ja että kaikkien muidenkin elämä pyörii heidän tissiensä ympärillä.
Selitä toki mitä se on? Kun joku suoraan haukkuu toisen ihmisen ruumiinosia niin mitä se on?
Monella myös silkkaa ilkeyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki on sinulle kateellisia. Juuri tämä on ongelma isorintaisten kanssa, he tuntuvat aina kuvittelevan, että muut ovat heille kateellisia ja että kaikkien muidenkin elämä pyörii heidän tissiensä ympärillä.
Selitä toki mitä se on? Kun joku suoraan haukkuu toisen ihmisen ruumiinosia niin mitä se on?
Ja kuka haukkuu ja ketä? Tuntuu täällä haukku kulkevan molempiin suuntiin, niin isorintaisia kuin pienirintaisia kohtaan. Mutta tässä keskustelussa on irvailtu isoja rintoja.
Eikö isot rinnat tykkää enää miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka haukkuu ja ketä? Tuntuu täällä haukku kulkevan molempiin suuntiin, niin isorintaisia kuin pienirintaisia kohtaan. Mutta tässä keskustelussa on irvailtu isoja rintoja.
Eli se hyvin perinteinen "laudat vs. lollot" -asetelma näkyy taas tässäkin keskustelussa...
Vierailija kirjoitti:
:D
Mä kerron sulle ap salaisuuden.
Ei miehet ole koskaan tykänneet juuri siitä mitä media nyt haluaa tykättävän. Ne on ihan aina tykänneet pitkistä, lyhyistä, pienistä, tummista, vaaleista, isoista, pyöreistä, hoikista, jne. Aina on myös miehet ihastuneet itse ihmiseen, ja sen jälkeen kroppa kuin kroppa, naama kuin naama on ollut se itselle mieluisin.
Tiedän paljonkin miehiä jotka ovat omia ihania itsejään, ja jotka eivät välitä teidän instapyllyistä tai tissihommista tuon taivaallista.
Näin se vain menee tässä oikeassa maailmassa!
Miehet tykkäävät eri asioista samoin kuten naisetkin! Itse olen melko pieni peppuinen, mutta muuhun kokooni nähden hieman rintava ja mieheni on enempi tissimiehiä. Tissini ovat 75C/D ja mieheni palvoo rintojani ja puristelee ja hyväilee niitä yhä innoissaan monta kertaa päivässä lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Hyvä peppu on hyvä peppu, mutta tuskinpa kaikki miehet ovat siirtyneet pelkästään peppu-leiriin vain sen takia, että iso peppu on nykyään "in" myös valkoisissa piireissä. Nuorempana toivoin olevani itsekin pienirintaisempi ja rintojeni olemassa olo melkein hävetti minua, mutta nykyään tissieni ulkonäöstä ja olen oppinut tajuamaan, että ne myös tuntuvat kivalta ja sileän pehmeiltä. ;D Oma peppuni on varmasti turhan pieni nykyihanteisiin, mutta toisaalta olen nähnyt kuinka sopivalla urheilulla sitäkin voisi muokata muodokkaammaksi ja pyöreämmäksi.. :) Mieheni mielestä peppunikin on hyvä, vaikka ei varmaan kaikille olisikaan tarpeeksi suuri.
N29
Nykyään on muotia semmoiset läpsyvät patalapputissit. Joskus olen myös nähnyt semmoisia aika veikeitä ja terhakoita ketunnokkatissejä. Isot tissit tulee vasta viimeisellä vuosineljänneksellä muotiin, eli jos isotissiset nyt menette pienennykseen, ehditte vähän aikaa olla muodin aallonharjalla.
Sappa sippu kirjoitti:
Nykyään on muotia semmoiset läpsyvät patalapputissit. Joskus olen myös nähnyt semmoisia aika veikeitä ja terhakoita ketunnokkatissejä. Isot tissit tulee vasta viimeisellä vuosineljänneksellä muotiin, eli jos isotissiset nyt menette pienennykseen, ehditte vähän aikaa olla muodin aallonharjalla.
Mutta sitten pitäisi taas uudestaan leikata suuremmaksi, kun isot rinnat tulee muotiin. Ehkä tulee halvemmaksi pysytellä siihen asti pois ihmisten ilmoilta, kunnes suuret rinnat taas hyväksytään :D.
Suurin osa miehistä näyttää oikeastikin siirtyneen pyllyleiriin. Kulttuuri muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minun tissini ovat aina hylkineet miehiä (ja naisia). Ne eivät pidä huomiosta vaan loukkaantuvat ja niihin alkaa särkeä jos joku niitä katsoo tai puhuu niistä. Ne haluavat olla ihan rauhassa.
Vaimollani on isot tissit, ei kunnolla mahdu kahteen kämmeneen. Kokoa en ole tosin koskaan kysynyt.
Yhtäkaikki, minä suorastaan palvon niitä. Aivan käsittämättömän upeat!
Kaikenmuotoisille itsestään ja terveydestään parhaansa mukaan huolehtiville on tilaa ja tilausta. No worries
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorisosta en osaa sanoa, omalla kohdalla isot tissit on ylivoimaisesti tärkein ulkonäöllinen asia naisessa.
Olet siis esineellistävä sovinistisika.
Millä tavalla se esineellistää naisen jos mies pitää naisen ulkonäössä eniten rinnoista? Jos tärkeintä olisi vaikka kaunis hymy niin sekö ei esineellistäisi? Esineellistänkö minä miehet jos ihailen leveitä hartioita ja vahvoja käsivarsia? Ei kai se rinnoista tykkääminen nyt miehestä automaattisesti mitään sovinistisikaa tee, typerä rintojen (tai minkä tahansa muun ruumiinosan) kuolaaminen, tuijottaminen tai kommentointi on sitten asia erikseen. Musta tuo miehen (miesoletetun, lol) kommentti oli ihan ok.
N40
Jos kauneudesta puhutaan, niin avainsana on sopusuhtaisuus. Jos miehenä johonkin olen kyllästynyt, niin liian isoihin ja muutenkin luonnottoman näköisiin muovitisseihin. En ymmärrä, miksi kauniit naiset pilaavat ulkonäkönsä, vartaloonsa nähden, aivan liian isoilla silikoneilla. Olen aina pitänyt isoja tissejä jonain amerikkalaisten fetissinä.
Mutta makuja on monia. Naisen ei kannata ainakaan miesten takia miettiä rintojaan, sillä jokaiselle koolle löytyy ottajansa. Yleensä tykätään kuitenkin n. c-kupin rinnoista. Monelle miehelle rinnat ovat kuitenkin ihan toissijainen asia, itsekin olen enemmän pyllymiehiä. Ja niissäkin avainsana on taas kerran - sopusuhtaisuus.
Miehiä on erilaisia! Olen hoikka, pienirintainen, isopeppuinen ja pitkäsäärinen nainen. Vedän noita ominaisuuksia ihailevia miehiä puoleeni. Isorintainen ja rehevämpi nainen vetää taas toisenlaisista piirteistä tykkääviä miehiä puoleensa. Ja osalla miehillä on niin laaja maku, että monenlaiset ja malliset naiset kiinnostavat silmää.
Kateellisten kalkatusta.
Mä en ainakaan kuvittele, että muut ovat mulle kateellisia. Sinä kuvittelet, että minä kuvittelen, että muut ovat mulle kateellisia. En mä yleensä edes mieti rintojani. Voin kadehtia hoikkuutta ajoittain.
Ihminen, joka ottaa kateuden puheeksi, selvästikin kuvittelee muiden olevan katellisia.