Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyväkroppaisista ja pitkäsäärisistä naisista. Rinnoissa tärkeintä on kiinteys, löllyvät riippuvat tissit lihavalla ei kiinnosta.
M31
Tuollaiset riipputissit voi olla sillä hoikallakin ja muuten hyväkroppaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää enemmän hyvästä takapuolesta kun tisseistä
Omani on pienet 70C. Isot tissit, varsinkin yhtään roikkuvat on hänen mielestä ällöt. Itse kyllä haluisin isomman rintavarustuksen mutta hyvä et nää kelpaa. :DC-kupin rinnat eivät ole pienet, enemmänkin jo suuret..
C-kuppi on pieni koko, aakkosten alkupäässä.
Vierailija kirjoitti:
Pasha Pozdnyakovalla on satoja tuhansia seuraajia Instagramissa. Kyllä isot luomurinnat on aina kauniit. Heteronaisena totean: ihanat rinnat, ihana nainen!
Siis löysinköhän nyt oikean henkilön... Aivan järkyttävän näköinen, muokattu ja siloteltu. Joka kuvassa tyrkyllään ja törröllään. Ei kyllä mitään kaunista näkynyt... : {
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Mitä? Että miehet eivät tykkäisi isoista tisseistä enää? :D :D :D Sallikaa mun nauraa. Ihan varmasti tykkää.
Tottakai tykkää kun ne on kiinni hoikassa ja kauniissa naisessa. Esim Sofia Belorf kiinnostaa miehiä, koska hänellä ei ole isoja luomulöllörintoja vaan kiinteät silikonit. Hänen rintansa ovat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyväkroppaisista ja pitkäsäärisistä naisista. Rinnoissa tärkeintä on kiinteys, löllyvät riippuvat tissit lihavalla ei kiinnosta.
M31Tuollaiset riipputissit voi olla sillä hoikallakin ja muuten hyväkroppaisella.
Jep. Just tällaisten asenteiden takia en näytä kroppaani enää ikinä kenellekään. Olen hoikahko ja hyväkuntoinen ja suuripovinen. En halua enää ikinä nähdä sitä pettymystä kun miehelle selviää että isot luomut eivät olekaan kuin silikonit jotka tavoittelevat taivasta joka asennossa... Ja kyllä, tuo pettymys on ilmaistu myös sanoin eli en kuvittele asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31Tuollaiset riipputissit voi olla sillä hoikallakin ja muuten hyväkroppaisella.
Ne saa onneksi muutettua silikoneilla kuten Sofia Belorf teki. Upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Mitä? Että miehet eivät tykkäisi isoista tisseistä enää? :D :D :D Sallikaa mun nauraa. Ihan varmasti tykkää.
Tottakai tykkää kun ne on kiinni hoikassa ja kauniissa naisessa. Esim Sofia Belorf kiinnostaa miehiä, koska hänellä ei ole isoja luomulöllörintoja vaan kiinteät silikonit. Hänen rintansa ovat kauniit.
Kyllä luomulöllöt aina silikonit voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen korvienväli on kunnossa, niin kaikki rinnat on kauniita.
Totuus on lausuttu ääneen, täällä ei ole enää mitään nähtävää, AP:kaan ei ole jakanut selventävää kuvaa, hajaantukaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää enemmän hyvästä takapuolesta kun tisseistä
Omani on pienet 70C. Isot tissit, varsinkin yhtään roikkuvat on hänen mielestä ällöt. Itse kyllä haluisin isomman rintavarustuksen mutta hyvä et nää kelpaa. :DC-kupin rinnat eivät ole pienet, enemmänkin jo suuret..
C-kuppi on pieni koko, aakkosten alkupäässä.
Moni käyttää isoympäryksisiä liivejä pienemmällä kirjainkoolla, siksi voi olla käsitys että C on iso.
Aloittaja opettelee rakastamaan omaa kehoaan sellaisena kuin se on. Tullaan tallaamaan toivottavasti tällä telluksella niin kauan, että tulet saamaan elämääsi vielä paljon isompia asioita kuin tissien koko. Jonain päivänä vain harmittelet kun et aikoinaan arvostanut tervettä kroppaasi.[/quote]
Kaveri pienennytti isot ja todella riippuvat rintansa, painoa lähti kilon verran molemmin puolin. Jalat on tikkuhoikat, mutta ylävartalo massiivisempi eli paino keskittynyt ylävartaloon. Painoindeksin mukaan oli normaalin ylärajoilla, mutta operaation jälkeen ihan normaalipainoinen. Niskakivut ja yläraajojen puutuminen jäivät leikkauspöydälle. Miehensä ei alunperin innostunut operaatiosta, mutta eiköhän jokaisen pidä tehdä ratkaisut oman hyvinvoinnin kannalta. Jos ongelma on itsetunnossa, niin siihen löytyy ammattiapua. Veistä käyttäisin vai silloin, kun fyysinen kipu on ongelma.[/quote]
Onko se rikos, jos ylävartalo on massiivisempi? Normaalipainon ylärajalla on vielä normaalipainoinen. Tuntuu, että täällä vaan suositellaan pienennysleikkausta povekkaille, vaikkei olisi hartia- tai niskakipuja. Vai rintojen litistämistä, jos ne meinaavat kasvaa liian isoiksi. Niin ahdas on muotti joillakin täällä, millainen naisen pitää olla vartaloltaan, edes se ei riitä, että ylä- ja alavartalo ovat samankokoisia, sopusuhtaisia. Kaikilla pitäisi olla se hehtoperse ja a-mallin vartalo. Mulla on ollut aikuisiällä aina ylävartalo kahta numeroa isompi kuin alavartalo (tyyliin ylävartalo kokoa 42 ja alavartalo kokoa 40, olen harteikas ja rintava). Näitä palstoja kun lukee, ihmiset antavat ymmärtää että olisin jotenkin epämuodostunut, ei ole sellaista oloa ennen ollut. Pahan mielen tyyssija koko vauva av, ihmiset haluavat päteä ja loukata toisia ihmisiä.
Itsellä tällä hetkellä 90F, raskauden jälkeen jäivät isoksi. Ei ole minulle ongelma eikä miehelleni. Sinun kannattaisi laittaa mielummin itsetuntosi kuntoon eikä mennä leikauttamaan rintojasi.
Onko se rikos, jos ylävartalo on massiivisempi? Normaalipainon ylärajalla on vielä normaalipainoinen. Tuntuu, että täällä vaan suositellaan pienennysleikkausta povekkaille, vaikkei olisi hartia- tai niskakipuja. Vai rintojen litistämistä, jos ne meinaavat kasvaa liian isoiksi. Niin ahdas on muotti joillakin täällä, millainen naisen pitää olla vartaloltaan, edes se ei riitä, että ylä- ja alavartalo ovat samankokoisia, sopusuhtaisia. Kaikilla pitäisi olla se hehtoperse ja a-mallin vartalo. Mulla on ollut aikuisiällä aina ylävartalo kahta numeroa isompi kuin alavartalo (tyyliin ylävartalo kokoa 42 ja alavartalo kokoa 40, olen harteikas ja rintava). Näitä palstoja kun lukee, ihmiset antavat ymmärtää että olisin jotenkin epämuodostunut, ei ole sellaista oloa ennen ollut. Pahan mielen tyyssija koko vauva av, ihmiset haluavat päteä ja loukata toisia ihmisiä.[/quote]
Ymmärrän kyllä sen hyvin, että miehillä on erilainen maku naisten rintojen suhteen, osa miehistä toivovat siroa ylävartaloa ja pieniä rintoja naiselta. Muttei silti tarvitsisi haukkua rintavampia naisia. En kuvittele, että viehätän kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasha Pozdnyakovalla on satoja tuhansia seuraajia Instagramissa. Kyllä isot luomurinnat on aina kauniit. Heteronaisena totean: ihanat rinnat, ihana nainen!
Siis löysinköhän nyt oikean henkilön... Aivan järkyttävän näköinen, muokattu ja siloteltu. Joka kuvassa tyrkyllään ja törröllään. Ei kyllä mitään kaunista näkynyt... : {
Ottaako noin koville, että joillain on isot törötissit luonnostaan? Että ihan koet oikeudeksesi haukkua ihmisten sellaisia piirteitä joille he eivät voi mitään? Oletpa sisäisesti "kaunis" ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se rikos, jos ylävartalo on massiivisempi? Normaalipainon ylärajalla on vielä normaalipainoinen. Tuntuu, että täällä vaan suositellaan pienennysleikkausta povekkaille, vaikkei olisi hartia- tai niskakipuja. Vai rintojen litistämistä, jos ne meinaavat kasvaa liian isoiksi. Niin ahdas on muotti joillakin täällä, millainen naisen pitää olla vartaloltaan, edes se ei riitä, että ylä- ja alavartalo ovat samankokoisia, sopusuhtaisia. Kaikilla pitäisi olla se hehtoperse ja a-mallin vartalo. Mulla on ollut aikuisiällä aina ylävartalo kahta numeroa isompi kuin alavartalo (tyyliin ylävartalo kokoa 42 ja alavartalo kokoa 40, olen harteikas ja rintava). Näitä palstoja kun lukee, ihmiset antavat ymmärtää että olisin jotenkin epämuodostunut, ei ole sellaista oloa ennen ollut. Pahan mielen tyyssija koko vauva av, ihmiset haluavat päteä ja loukata toisia ihmisiä.
Ymmärrän kyllä sen hyvin, että miehillä on erilainen maku naisten rintojen suhteen, osa miehistä toivovat siroa ylävartaloa ja pieniä rintoja naiselta. Muttei silti tarvitsisi haukkua rintavampia naisia. En kuvittele, että viehätän kaikkia miehiä.
Kateellisten kalkatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten kalkatusta.
Joo, kaikki on sinulle kateellisia. Juuri tämä on ongelma isorintaisten kanssa, he tuntuvat aina kuvittelevan, että muut ovat heille kateellisia ja että kaikkien muidenkin elämä pyörii heidän tissiensä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville, että joillain on isot törötissit luonnostaan? Että ihan koet oikeudeksesi haukkua ihmisten sellaisia piirteitä joille he eivät voi mitään? Oletpa sisäisesti "kaunis" ihminen.
Voi voi, pahoititko mielesi siitä, että joku yksi ihminen ei nyt tykännytkään isoista hinkeistä. Isotissien itsetunnolle tuntuu käyvän kovasti jos joku ei tykkääkään isoista. Raukat ovat tottuneet varauksettomaan ihailuun ja itsetunto ja identiteetti on tisseissä kiinni. Säälittävää, mutta totta.
Ymmärrän kyllä sen hyvin, että miehillä on erilainen maku naisten rintojen suhteen, osa miehistä toivovat siroa ylävartaloa ja pieniä rintoja naiselta. Muttei silti tarvitsisi haukkua rintavampia naisia. En kuvittele, että viehätän kaikkia miehiä.[/quote]
Kateellisten kalkatusta.[/quote]
Joo, kaikki on sinulle kateellisia. Juuri tämä on ongelma isorintaisten kanssa, he tuntuvat aina kuvittelevan, että muut ovat heille kateellisia ja että kaikkien muidenkin elämä pyörii heidän tissiensä ympärillä.[/quote]
Mä en ainakaan kuvittele, että muut ovat mulle kateellisia. Sinä kuvittelet, että minä kuvittelen, että muut ovat mulle kateellisia. En mä yleensä edes mieti rintojani. Voin kadehtia hoikkuutta ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki on sinulle kateellisia. Juuri tämä on ongelma isorintaisten kanssa, he tuntuvat aina kuvittelevan, että muut ovat heille kateellisia ja että kaikkien muidenkin elämä pyörii heidän tissiensä ympärillä.
Selitä toki mitä se on? Kun joku suoraan haukkuu toisen ihmisen ruumiinosia niin mitä se on?
Epävarmuus omien rintojen suhteen on kyllä tämän palstan perusteella harmillisen yleistä naisten keskuudessa, rintoihinsa täysin tyytyväiset naiset näyttäisivät olevan vain pieni vähemmistö :(
Kiitos vinkeistä, mutta en siis ole etsimässä push uppeja enkä tilaa liivejä netistä. Minulla on erinomaisia ja oikean kokoisia liivejä ja näytän omasta mielestäni hyvältä. Pointtinani oli vain se että isoilla rinnoilla ei automaattisesti saa huomiota, ja joku käski laittaa rinnat paremmin esille. Siitä lähti tämä push up -sivuhaara. En halua tuollaista lookia kuin kuvassa :).