Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani ovat B- tai C-kuppia, käteen sopivat. Pienissä rinnoissa on monia hyviä puolia, mitä tulee fyysiseen terveyteen. Selkäni olisi varmasti entistä kipeämpi, jos rintani olisivat isot. Eivät häiritse liikunnan harrastamista, ei roiku ja ovat kiinteät ja pyöreät. Eikä haittaa, jos olen rintaliiveittä. Minua luullaan nuoremmaksi (18-20-vuotiaaksi).
Pienten rintojen kanssa on helpompi elää: saa olla ihan rauhassa julkisilla paikoillakin, vaikkei peittäisi niitä isoilla paidoilla. Jos olisi isommat rinnat, niin varmasti saisi kuulla olevansa tyrkky laittaessaan päälle jonkun herutuspaidan ja toki jotkut miehet viljelisi seksististä läppää. Tiedän, puhutaan meistä pienirintaisistakin pikku poikina tai -tyttöinä ja niistä pitäviä miehiä haukutaan homoiksi tai pedofiileiksi. Ihan julkisilla paikoilla ei tosin tarvitse kuunnella sitä homo-läppää tai pojaksi tai tytöksi kutsumista kehon takia.
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani ovat B- tai C-kuppia, käteen sopivat. Pienissä rinnoissa on monia hyviä puolia, mitä tulee fyysiseen terveyteen. Selkäni olisi varmasti entistä kipeämpi, jos rintani olisivat isot. Eivät häiritse liikunnan harrastamista, ei roiku ja ovat kiinteät ja pyöreät. Eikä haittaa, jos olen rintaliiveittä. Minua luullaan nuoremmaksi (18-20-vuotiaaksi).
Mullakin on käteen sopivat, kuppikoko E. Kuppikoon perusteella ei voi tehdä mitään tulkintoja, koska valtaosa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä.
T. Pienirintainen
Parhaat on kiinteät, terhakkaat nuoren naisen rinnat. Lollotkin on kivat, patalapuista ja kärpäslätkistä en niin välitä.
Rakastan isoja rintoja,anteeksi, jo pelkkä puhuminen saa minut kovaksi, anteeksi, olen hömelö, haittaako sinua nussia joka päivä noin kolme kertaa, anteeksi ja pitää hyvänä aina, Ranssinpolku 2a3 69100 Kannus, anteeksi, pelkään, että olen liiankin innostunut, haittaako se...😁
Ekuppi on tietääkseni kaikkea muuta kuin pieni, ihana, anteeksi, kuinka ison sormuksen tarvitset, hups, lähtisitkö kahville ja sitten naimaan, anteeksi, ennakoiva tekstinsyöttö, tehdään lapsi monta, haittaako, kun tykkään monta kertaa päivässä, juu,onko kolme kertaa päivässä sopivasti, anteeksi viisi kertaa,hemmetti, jo pelkkä puhuminen kiihottaa Markku Särkioja as2 69100 Kannus, anteeksi, haluan tukehtua rintoihisi, please
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa
Kovin jotkut kaipaavat miesten ihailua ja uskuvat stereotypiohin,
Anteeksi, et kertonut rinnoistasi, mitä väliä, saanko nussia Markku Särkioja as2 69100 Kannus
Mä haluaisin isot utareet, mutta johtuu siitä, että mua kiusattiin koulussa niin paljon utareiden pienuudesta yläasteella. Nyt on max a tai b koko, vaikka ikää jo melkein 45.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, et kertonut rinnoistasi, mitä väliä, saanko nussia Markku Särkioja as2 69100 Kannus
Ai äijä tykkää kannuista :D
pienet rinnat ainakin itselleni ick. Mielummin pieni peppu kuin pienet rinnat IMHO
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat lihavassa kropassa ei ole kauniit.
Pienet rinnat lihavassa kropassa ovat kauheat, kaikki pyöreyden haitat ilman etuja.
Pienirintaisten propagandaa moinen, kyllä isoista rinnoista edelleen tykätään kunhan ne ovat oikeasti isot eivätkä vain riippuvat nahkaleilit tms.
Miten meinasi lihoa/laihtua vain toiselta puolelta kroppaa?
Entä meinasitko ihonvärin kanssa mitä tehdä? Oletko tumma ja vaalea puolittain? Entä miten aasialaisuus? Monet tykkää aasialaisista.