Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?

Vierailija
28.06.2020 |

Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔

N20

Kommentit (315)

Vierailija
301/315 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin muokata vartaloani niin, että miellyttäisin mahdollisimman montaa miestä! Esim. toinen tissi pieni, toinen jalkapallo. Alapään vasen poski sheivattu, toinen puoli puska. Toivon että todella moni mies pitäisi minusta, vaikka en elämäni aikana mitenkään ehdi olla 3 miljardin miehen kanssa.

Miten meinasi lihoa/laihtua vain toiselta puolelta kroppaa?

Entä meinasitko ihonvärin kanssa mitä tehdä? Oletko tumma ja vaalea puolittain? Entä miten aasialaisuus? Monet tykkää aasialaisista.

Vierailija
302/315 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat rintani ovat B- tai C-kuppia, käteen sopivat. Pienissä rinnoissa on monia hyviä puolia, mitä tulee fyysiseen terveyteen. Selkäni olisi varmasti entistä kipeämpi, jos rintani olisivat isot. Eivät häiritse liikunnan harrastamista, ei roiku ja ovat kiinteät ja pyöreät. Eikä haittaa, jos olen rintaliiveittä. Minua luullaan nuoremmaksi (18-20-vuotiaaksi).

Pienten rintojen kanssa on helpompi elää: saa olla ihan rauhassa julkisilla paikoillakin, vaikkei peittäisi niitä isoilla paidoilla. Jos olisi isommat rinnat, niin varmasti saisi kuulla olevansa tyrkky laittaessaan päälle jonkun herutuspaidan ja toki jotkut miehet viljelisi seksististä läppää. Tiedän, puhutaan meistä pienirintaisistakin pikku poikina tai -tyttöinä ja niistä pitäviä miehiä haukutaan homoiksi tai pedofiileiksi. Ihan julkisilla paikoilla ei tosin tarvitse kuunnella sitä homo-läppää tai pojaksi tai tytöksi kutsumista kehon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/315 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat rintani ovat B- tai C-kuppia, käteen sopivat. Pienissä rinnoissa on monia hyviä puolia, mitä tulee fyysiseen terveyteen. Selkäni olisi varmasti entistä kipeämpi, jos rintani olisivat isot. Eivät häiritse liikunnan harrastamista, ei roiku ja ovat kiinteät ja pyöreät. Eikä haittaa, jos olen rintaliiveittä. Minua luullaan nuoremmaksi (18-20-vuotiaaksi).

Mullakin on käteen sopivat, kuppikoko E. Kuppikoon perusteella ei voi tehdä mitään tulkintoja, koska valtaosa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä.

T. Pienirintainen

Vierailija
304/315 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on kiinteät, terhakkaat nuoren naisen rinnat. Lollotkin on kivat, patalapuista ja kärpäslätkistä en niin välitä.

Vierailija
305/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

243

Vierailija
306/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan isoja rintoja,anteeksi, jo pelkkä puhuminen saa minut kovaksi, anteeksi, olen hömelö, haittaako sinua nussia joka päivä noin kolme kertaa, anteeksi ja pitää hyvänä aina, Ranssinpolku 2a3 69100 Kannus, anteeksi, pelkään, että olen liiankin innostunut, haittaako se...😁

Vierailija
307/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekuppi on tietääkseni kaikkea muuta kuin pieni, ihana, anteeksi, kuinka ison sormuksen tarvitset, hups, lähtisitkö kahville ja sitten naimaan, anteeksi, ennakoiva tekstinsyöttö, tehdään lapsi monta, haittaako, kun tykkään monta kertaa päivässä, juu,onko kolme kertaa päivässä sopivasti, anteeksi viisi kertaa,hemmetti, jo pelkkä puhuminen kiihottaa Markku Särkioja as2 69100 Kannus, anteeksi, haluan tukehtua rintoihisi, please 

Vierailija
308/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa

Kovin jotkut kaipaavat miesten ihailua ja uskuvat stereotypiohin,

Vierailija
309/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, et kertonut rinnoistasi, mitä väliä, saanko nussia Markku Särkioja as2 69100 Kannus 

Vierailija
310/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin isot utareet, mutta johtuu siitä, että mua kiusattiin koulussa niin paljon utareiden pienuudesta yläasteella. Nyt on max a tai b koko, vaikka ikää jo melkein 45. 

Vierailija
311/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, et kertonut rinnoistasi, mitä väliä, saanko nussia Markku Särkioja as2 69100 Kannus 

Ai äijä tykkää kannuista :D

Vierailija
312/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet rinnat ainakin itselleni ick. Mielummin pieni peppu kuin pienet rinnat IMHO

Vierailija
313/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat lihavassa kropassa ei ole kauniit.

Pienet rinnat lihavassa kropassa ovat kauheat, kaikki pyöreyden haitat ilman etuja.

Vierailija
314/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisten propagandaa moinen, kyllä isoista rinnoista edelleen tykätään kunhan ne ovat oikeasti isot eivätkä vain riippuvat nahkaleilit tms.

Vierailija
315/315 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi parempi.

M50+