Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Jos ihmisen korvienväli on kunnossa, niin kaikki rinnat on kauniita.
Jännä miten näissä keskusteluissa on aina roppakaupalla suomalaisia 170/50 naisia F/G-kupin painovoimaa uhmaavilla rinnoilla. Ja aina pienennys on ainoa ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää enemmän hyvästä takapuolesta kun tisseistä
Omani on pienet 70C. Isot tissit, varsinkin yhtään roikkuvat on hänen mielestä ällöt. Itse kyllä haluisin isomman rintavarustuksen mutta hyvä et nää kelpaa. :D
C-kupin rinnat eivät ole pienet, enemmänkin jo suuret..
Vierailija kirjoitti:
Pienensin luomut 80G-kupin rinnat 80C-kuppiin. Loppui migreeni ja niskakipu.
Olen hoikan ja normaalin väliltä.
Nyt saan huomiota sivistyneemmiltä miehiltä, aiemmin ällöiltä "amistyylisiltä" öykkäreiltä. Uskomatonta mutta totta.
Sinä et todellakaan ole hoikan tai normaalin väliltä jos liivisi ovat oikean kokoiset ympärykseltään. Mä olen normaalipainon ylärajalla (BMI 24) ja liivikoko on 75H.
Aloittaja opettelee rakastamaan omaa kehoaan sellaisena kuin se on. Tullaan tallaamaan toivottavasti tällä telluksella niin kauan, että tulet saamaan elämääsi vielä paljon isompia asioita kuin tissien koko. Jonain päivänä vain harmittelet kun et aikoinaan arvostanut tervettä kroppaasi.
Sisäinen kauneus on tärkeintä.
Buahhahhaa!,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku päivä tapaat jonkun joka rakastaa sua vaikka sulla olis vaan yks tissi, niin sun ei tarvii miettiä tollasta..
Miehet eivät rakastu aivoihin.
No, mulla se ainakin lähti sieltä. Kun kemiat kohtaa, niin se on siinä.
Paitsi tietenkin, pitää olla suurin kulli, ja pienin pillu, muuten se ei vaan synkkaa. (ironiaa), juu, en ole kylän sonni, vaimon alapäästä mulla ei ole tarvetta kommentoida julkisesti. Takana 32v yhteistä eloa.
Jos BMI on yli 40 niin isot rinnat on ehdoton turn off.
Zinc
En tykkää ne hölskyy ikävästi juostessa ja muutenkin ne on aina tiellä. Eikä isot rinnat ylipäätänsäkään sovi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.
Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.
No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy.
Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.
G ei ole erityisen suuri, Suomessakin myydään kuppeja ainakin O:hon saakka. Missä maassa ei löydä sitä G:täkään? Aasiassa?
Push upeja ei todellakaan ole joka paikassa G:nä, päinvastoin myydään minimizeria ja toppaamatonta. Normaalit ketjuliikeet myyvät D:hen, joku Lindex E:hen asti aivan maksimissaan. Asun siis Euroopan maassa ja vain Marks & Spencerillä on täällä edes normaaleja liivejä E:stä ylöspäin, ja push uppeja ei ole heidän valikoimassaan isoille rinnoille.
Ei tarvita push uppeja tuomaan rinnat nätisti esille. Suurimmalla osalla isorintaisista on aivan vääränlaiset liivit. Silloin ei myöskään muut vaatteet näytä hyvältä päällä. Itse olen aina panostanut kunnollisiin, mutta naisellisiin ja nätteihin liiveihin. Ei ole niska- tai hartiakipujakaan ollut ikinä, kun olen aina pitänyt huolen myös liivien tukevuudesta. Ulkomailta minäkin olen tänne Suomeen niitä tilannut. Terveisin 80G.
Kyse oli nyt huomion saamisesta, johon totesin että itse en saa suurista rinnoista huolimatta rintavakoa ellen käytä push uppeja, joita ei ole koossani löytynyt. En välttämättä halua juuri push uppeja ja minulla on vain hyviä, kauniita ja tukevia liivejä. Pointtinani oli että suuret rintani eivät ole kiinnostaneet yhtään ketään miestä koskaan.
Kyllä sen huomion saa ilman sitä vakoakin, jos rinnat on muuten nätisti, eikä kainaloon valahtaneena. Ihan varmasti löytyy koossasi myös push uppeja, mutta ei ne toki Lindexiltä löydy. Missä maassa ei ole alusvaateliikkeitä? Itse en käytä push uppeja, mutta kupit pitää olla muuten lähekkäin, jotta tahattomalta välttyy mummoefektiltä.
Kuka tahansa saa vaikka minkälaiset rinnat näyttämään hyviltä liiveissä. Idea on se, että ne näyttää hyvältä kun olet alasti. Turha tuputtaa liivejä ratkaisuksi. Ihan yhtä typerää se on kuin tuputtaa hoikentavia alusvaatteita lihavuuteen. Se ei ratkaise ongelmaa. Se vain peittää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saan huomiota sivistyneemmiltä miehiltä, aiemmin ällöiltä "amistyylisiltä" öykkäreiltä. Uskomatonta mutta totta.
Sinä et todellakaan ole hoikan tai normaalin väliltä jos liivisi ovat oikean kokoiset ympärykseltään. Mä olen normaalipainon ylärajalla (BMI 24) ja liivikoko on 75H.
Aloittaja opettelee rakastamaan omaa kehoaan sellaisena kuin se on. Tullaan tallaamaan toivottavasti tällä telluksella niin kauan, että tulet saamaan elämääsi vielä paljon isompia asioita kuin tissien koko. Jonain päivänä vain harmittelet kun et aikoinaan arvostanut tervettä kroppaasi.
Kaveri pienennytti isot ja todella riippuvat rintansa, painoa lähti kilon verran molemmin puolin. Jalat on tikkuhoikat, mutta ylävartalo massiivisempi eli paino keskittynyt ylävartaloon. Painoindeksin mukaan oli normaalin ylärajoilla, mutta operaation jälkeen ihan normaalipainoinen. Niskakivut ja yläraajojen puutuminen jäivät leikkauspöydälle. Miehensä ei alunperin innostunut operaatiosta, mutta eiköhän jokaisen pidä tehdä ratkaisut oman hyvinvoinnin kannalta. Jos ongelma on itsetunnossa, niin siihen löytyy ammattiapua. Veistä käyttäisin vai silloin, kun fyysinen kipu on ongelma.
Vinkki isorintaisille naisille isorintaiselta naiselta: treeniä. Huolehtikaa niska-ja hartiaseudun hyvinvoinnista, ryhdistä sekä rinnan ja olkapäiden lihaksistosta, jotta rintakudokselle on hyvät kiinnittymispinnat. Huuhdelkaa rinnat kylmällä vedellä aina pesun lopuksi, rasvatkaa niitä ja hierokaa silloin tällöin. Pysyvät kauniina ja ryhdikkäinä, eikä kivutkaan vaivaa ❤️
Siis mitä? Mitä? Että miehet eivät tykkäisi isoista tisseistä enää? :D :D :D Sallikaa mun nauraa. Ihan varmasti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.
Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.
No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy.
Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.
G ei ole erityisen suuri, Suomessakin myydään kuppeja ainakin O:hon saakka. Missä maassa ei löydä sitä G:täkään? Aasiassa?
Push upeja ei todellakaan ole joka paikassa G:nä, päinvastoin myydään minimizeria ja toppaamatonta. Normaalit ketjuliikeet myyvät D:hen, joku Lindex E:hen asti aivan maksimissaan. Asun siis Euroopan maassa ja vain Marks & Spencerillä on täällä edes normaaleja liivejä E:stä ylöspäin, ja push uppeja ei ole heidän valikoimassaan isoille rinnoille.
Mitä tarkoitat pushupeilla, tai siis millaista muotoa sillä haet? Jos tarkoitat tällaista http://www.egotastic.com/wp-content/uploads/2018/11/Iskra-Lawrence-Spec… niin en kyllä tiedä millaiset liivit ja teipit siihen tarvitsee, mutta jos toppaamattomat liivit on laadukkaat ja ennen kaikkea _oikean kokoiset/malliset_ , saa niillä yleensä paljon paremman tuen ja nosteen isoillekin rinnoille. Ja ennen kaikkea siten että ne myös tuntuvat mukavilta, eikä niin että päivän mittaan täytyy korjailla rintoja takaisin kuppeihin. Suosittelen erityisesti Cleo ja Panache merkkejä. Esim tämä Cleo Marcie koossa UK 34G näyttää tältä https://www.bratabase.com/browse/cleo/marcie-balconnet-bra-6831/34G/pic…
Jos euroopassa olet, suomalainen Lumingerie todennäköisesti toimittaa asuinmaahasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität?
Mun rinnanympärys ollut teinistä saakka 80, ja bmi vaihdellut 17-20 välillä.
Tällä hetkellä bmi 19 ja juuri sinua varten mittasin, niin tasan 80 on edelleen rinnanympärys.
Ja kyllä, olen hoikka.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku päivä tapaat jonkun joka rakastaa sua vaikka sulla olis vaan yks tissi, niin sun ei tarvii miettiä tollasta..
Miehet eivät rakastu aivoihin.
En minä ainakaan vaimoni siihen limaiseen aivoklönttiin ole rakastunut. Mutta en pelkkään p illuunkaan.
Tarvikoo sitä enempää ruotia, ajauduin vaimoni kanssa yhteen. Tykätään olla vaikka lempi nyt tuskin roihuaa edes kovin kiivaana vuosien jälkeen kaikessa kiireessä. Ihastuminen ja "aivoihin rakastuminen" vaihtuu välittämiseksi ja sellaiseksi että tästä ihmisestä haluan pitää huolta loppuun asti.
Nuorisosta en osaa sanoa, omalla kohdalla isot tissit on ylivoimaisesti tärkein ulkonäöllinen asia naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorisosta en osaa sanoa, omalla kohdalla isot tissit on ylivoimaisesti tärkein ulkonäöllinen asia naisessa.
Olet siis esineellistävä sovinistisika.
Vierailija kirjoitti:
Jos BMI on yli 40 niin isot rinnat on ehdoton turn off.
Zinc
Bmi 40 on kyllä jo tosi sairaalloinen ylipaino. Pistäisin stopin viimeistään 27-30 kohdalle. Joillain ihan normaalipainoisilla on melko isot ja hyvät luomurinnat suhteutettuna muuhun kroppaan, vaikka ei se yleistä ole. Nekin saattaa olla pienet verrattuna todella ylipainoisen jättihinkkeihin, mutta tärkeintä ei olekaan tissien koko itsessään vaan koko kropan muoto ja mittasuhteet.
Pidän hyväkroppaisista ja pitkäsäärisistä naisista. Rinnoissa tärkeintä on kiinteys, löllyvät riippuvat tissit lihavalla ei kiinnosta.
M31
Ja sama mies on muuten ollut rinnallani myös vakavan sairauden läpi, on nähnyt minut kaljuna, pahasti alipainoisena, pahasti ylipainoisena, henkisesti hajalla ja monessa, monessa muussa jamassa, kaikki vielä alle kolmekymppisenä. Joku vuosi takaperin käytiin amputaatiokeskustelu (kaikenlaista tulee elämässä vastaan), ja hän oli ihan aidosti sitä mieltä, ettei sillä ole niin kauheasti väliä, onko mulla 1 vai 2 jalkaa.
2 on silti edelleen, kun kuitenkin mietit. :)