Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet avoin suhde(vain miehen puolelta)?

Vierailija
28.06.2020 |

Olen kaukosuhteessa ja emme näe usein, ja tämä tulee jatkumaan ainakin vielä pari vuotta. Olen huomannut että mies on tuskastunut siitä kun emme pääse harrastamaan seksiä. Itse taas voin täysin hyvin ja olen tyytyväinen kun saan masturboida ajatellen miestäni. Nyt olen ajatellut, että uskaltaisinko ehdottaa miehelleni avointa suhdetta hänen puolelta, että hän saisi harrastaa seksiä kenen naisen kanssa vaan haluaa mutta minä itse en harrastaisi kun hänen kanssa(sitten kun taas tapaamme)

Luuletteko, että mies jotenkin suuttuisi tästä tai ajattelisi etten välitä hänestä tarpeeksi? Jos olet mies, niin mitä itse ajattelisit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ongelmia etäsuhde aiheuttaa sinulle ap, voisitko saada vastaavia myönnytyksiä jossain toisessa asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ongelmia etäsuhde aiheuttaa sinulle ap, voisitko saada vastaavia myönnytyksiä jossain toisessa asiassa?

Ei ongelmia?

Vierailija
4/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin suuttuu jos asiallisesti ehdotat, mutta oletko ihan varma että kestäisit itse sellaista? Kuinka vanha olet? Itse ajattelin nuorempana, ettei avoin suhde olisi mahdottomuus, mutta kypsymisen ja terveen parisuhteen myötä tulin ihan toisiin ajatuksiin.

Vierailija
5/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että sinulla on jokin hoito ja haluat omantuntosi puhtaaksi. Ihan mielenkiinnosta. Miksi miehesi tuskailut on sinulle noin iso asia? Miksi haluat hallita hänen seksuaalisuuttaan? Tämä nyt kuulostaa sille että ongelma on sinun ja käsket miestä vieraisiin. Mitäs jos opettelisit sietämään toisten ihmisten hankalia tunnetiloja ilman, että puutut niihin?

Vierailija
6/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä innostuisi :D

Ensinnäkään jos olen ihastunut, ei tee edes mieli muita. 

Toisekseen, vaikka karsastan feminismiä, pidän naisista jotka eivät anna kohdella itseään huonosti (millä ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa). Tuotahan se ei sinänsä olisi jos kerran itse haluaisit miehesi paneskelevan muita, mutta tulisi mieleen onko kyse kuitenkin vain siitä, että olet huonoitsetuntoinen ja yrittäisit estää miehen lähdön epätoivoisin keinoin. Varmaan on naisia jotka ihan oikeasti tykkäävät siitä jos mies on muiden kanssa, mutta lienee vähän harvinaisempaa. 

Vierailija
7/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta meillä on vastaava järjestely, joka toimii erinomaisesti! Miehen halut suuremmat kuin itsellä mutta muuten suhteemme on täydellinen, joten ei tarvetta olla mustasukkainen. Molemmat tietävät toisen haluavan olla vain itsensä kanssa mutta miehelle seksi on vain seksiä joten saa harrastaa sitä myös muiden kanssa. Totisesti ei loukkaa ketään kun tekee aina muiden kanssa asiat selviksi. Mutta puhu miehesi kanssa, siitä kaikki lähtee!

Vierailija
8/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän lähes seksittömässä suhteessa. Olen harkinnut kummallekin suhteen avaamisen ehdottamista. Oloni on niin tuskainen tässä tilanteessa, eikä muu tunnu auttavan. Vaimoni tuskin asiaan kuitenkaan suostuu. Eli olisin varmaan tyytyväinen kertomaasi ehdotukseen, mutta halusisin sen avata kummallekin, tasapuolisuuden nimissä. Se käyttäisikö vaimo korttia hyödykseen olisi sitten hänen asiansa.

Vierailija
9/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimivassa suhteessa pitää voi EHDOTTAA mitä vain. Kai ylipäätään säännöllisesti juttelette tilanteessanne, miltä etäsuhe tuntuu ja näin. Jos mies ilmaisee että asia on ongelma, niin voihan tuon nostaa esiin.

Vierailija
10/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi vähän surulliselta.

Vierailija
11/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria tai muu nonmonogamia on minulle täysin okei, mutta tuossa tilanteessa haluaisin, että suhde olisi avoin molemmille, halusi nainen sitä mahdollisuutta käyttää tai ei. En millään lailla suuttuisi tai loukkaantuisi ehdotuksesta, mutta reiluus on minulle tärkeää.

Vierailija
12/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, vaikka karsastan feminismiä, pidän naisista jotka eivät anna kohdella itseään huonosti (millä ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa). Tuotahan se ei sinänsä olisi jos kerran itse haluaisit miehesi paneskelevan muita, mutta tulisi mieleen onko kyse kuitenkin vain siitä, että olet huonoitsetuntoinen ja yrittäisit estää miehen lähdön epätoivoisin keinoin. Varmaan on naisia jotka ihan oikeasti tykkäävät siitä jos mies on muiden kanssa, mutta lienee vähän harvinaisempaa. 

Todella kummallinen ajatus, että seksi muiden kanssa olisi naisen kaltoinkohtelemista. Onko sinusta kahvittelu muiden kuin parhaan ystävän kanssa sen parhaan ystävän kaltoinkohtelemista?

Vierailija
13/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kummallinen ajatus, että seksi muiden kanssa olisi naisen kaltoinkohtelemista. Onko sinusta kahvittelu muiden kuin parhaan ystävän kanssa sen parhaan ystävän kaltoinkohtelemista?

Ottamatta kantaa sisimpään lainaukseen:

Analogia ontuu.

Kahvittelu on yhteiskunnassamme erittäin lievä yhdessäolon muota. "Kimppakahvittelu" on tuskin kenenkään mielestä irstasta.

Seksi taas on useimmille meistä hyvin intiimi asia.

Vierailija
14/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa sisimpään lainaukseen:

Analogia ontuu.

Kahvittelu on yhteiskunnassamme erittäin lievä yhdessäolon muota. "Kimppakahvittelu" on tuskin kenenkään mielestä irstasta.

Seksi taas on useimmille meistä hyvin intiimi asia.

Ei se, että asia on intiimi, tee sen jakamisesta muiden kanssa jonkun ihmisen kaltoinkohtelua.

Kyllä minusta esimerkiksi mielenterveysongelmista puhuminen ystävälle osoittaa vähintään yhtä paljon intiimiyttä kuin seksi, todennäköisesti enemmänkin. Onko se parhaan ystävän kaltoinkohtelua, jos kahvittelun lomassa uskaltaudun juttelemaan vaikeista aiheista myös jollekulle toiselle?

15/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisesi harrastaa seksiä muiden kanssa, onko se sulle ok vai tunnetko olevasi kaltoinkohdeltu?

Vierailija
16/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisesi harrastaa seksiä muiden kanssa, onko se sulle ok vai tunnetko olevasi kaltoinkohdeltu?

On OK, jos niin on sovittu, enkä tunne olevani millään tavoin kaltoinkohdeltu, kunhan molemmilla on jaettu ymmärrys suhteen pelisäännöistä.

Vierailija
17/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse elän lähes seksittömässä suhteessa. Olen harkinnut kummallekin suhteen avaamisen ehdottamista. Oloni on niin tuskainen tässä tilanteessa, eikä muu tunnu auttavan. Vaimoni tuskin asiaan kuitenkaan suostuu. Eli olisin varmaan tyytyväinen kertomaasi ehdotukseen, mutta halusisin sen avata kummallekin, tasapuolisuuden nimissä. Se käyttäisikö vaimo korttia hyödykseen olisi sitten hänen asiansa.

Miksi et vain lopeta seksitöntä suhdetta? Vaikuttaa selvältä, ettei vaimosi pysty vastaamaan tarpeisiisi.

Vierailija
18/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi seurustelua epätoivoisen naisen kanssa. Ihanko oikeasti ajattelit ehdottaa miehelle "sopiiko, että harrastat seksiä muiden kanssa, mutta minä olen ainoastaan sinulle rakas ja uskollinen tyttöystäväsi?" Heikkoja hetkiä on kaikilla, mutta siihen ei pitäisi tarttua. Voisitko arvostaa miestä, jolle tuo on ok?

Vierailija
19/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä voi käydä vielä niin, että miehesi jättää sinut toisen takia. Ei kannata ryhtyä kokeilemaan tuollaisia leikkejä.

Vierailija
20/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä ollenkaan miksi tuollaisesta järjestelystä haluttaisiin tehdä yksipuolinen. Siis, että toiselle sekstailu on sallittua, mutta toisen tekemänä ilmeisesti sitten pettämistä, kriisin  ja mahdollisesti eron paikka. Jos avoimeen lähtee kyllä sen kannattaisi olla molemmille lähtökohtaisesti samat pelisäännöt, sama se käyttääkö sitä oikeutta vai ei.