Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä ajattelet avoin suhde(vain miehen puolelta)?

Vierailija
28.06.2020 |

Olen kaukosuhteessa ja emme näe usein, ja tämä tulee jatkumaan ainakin vielä pari vuotta. Olen huomannut että mies on tuskastunut siitä kun emme pääse harrastamaan seksiä. Itse taas voin täysin hyvin ja olen tyytyväinen kun saan masturboida ajatellen miestäni. Nyt olen ajatellut, että uskaltaisinko ehdottaa miehelleni avointa suhdetta hänen puolelta, että hän saisi harrastaa seksiä kenen naisen kanssa vaan haluaa mutta minä itse en harrastaisi kun hänen kanssa(sitten kun taas tapaamme)

Luuletteko, että mies jotenkin suuttuisi tästä tai ajattelisi etten välitä hänestä tarpeeksi? Jos olet mies, niin mitä itse ajattelisit?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe tuossa niin isoa riskiä vaikka tilanne olisikin yksi puoleinen. Asian avaaminen hänelle toki kannattaa tehdä harkitusti ja huolella.

Jos olet asian kanssa sinut, niin go for it. Voi olla että tuonlaisen avauksen jälkeen miehesi ei edes kaipaa muita, kun tietää vapautensa ja kuinka sinä häntä arvostat, kun annat tämän kaltaisen vapauden.

Rohkea nainen. Itse en ikinä vaihtaisi kaltaistasi naista pois.

Vierailija
22/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin miettisin, että etkö pitäisi sitä riskinä, että avoin suhde johtaisi ihastumiseen, rakastumiseen ja teidän suhteen kariutumiseen. Ymmärtäisin paremmin, jos sanoisit, että sinulle on ok, että miehesi käy vaikka ammattilaisen luona aina tarpeen tullen hakemassa suuhoitoa. Riski siitä, että tuo johtaisi mihinkään romattiseen suhteeseen on pyöreä nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla