Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teeskentelette orgasmia - eihän mies ikinä opi

Vierailija
10.07.2006 |

tuntemaan teitä todella, tarpeitanne ja oikeita otteita. Pilaatte koko seksisuhteen antamalla miehen luulla että on tosi kova rakastaja, vaikka todellisuudessa tyyppi ei osaa mitään naisen hellimisestä.

Mitä teeskentelyllä voittaa? En ole ikinä ymmärtänyt. Selittäkää taas tääkin tyhmälle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei vaan ikinä saa, ei yksin, ei kaksin, ei kenenkään kanssa eikä millään tavalla. Puoliso musertuisi. Mitä se ei tiedä, se ei sitä satuta. Enkä saisi vaikken teeskentelisikään.

Ja kukapa tietää, ehkä joskus... Fake it until you make it.

Vierailija
2/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulisin sen jotenkin liittyvän johonkin vanhaan aikaan, jolloin naisen piti antaa miehen tuntea olevansa mies ehkä? Toisaalta hyvin vanhaan aikaan ei nainen varmaan tehnyt muuta kuin makasi paikallaan ;). Itse en teeskentele ikinä ja mies kyllä pitää huolen siitä, että tavalla tai toisella myös minä " saan" . Itse turhautuisin kyllä siitä, jos aina jäisin ilman mutta mies kuvittelisi olevansa superrakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tyydyttämättä. Jos nainen on todella kiihoittunut eikä laukea, alapäähän jää verentungos joka ei ole hyväksi.

Vierailija
4/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiologian luennoiltako sä oppisi olet hakenut? Aika moni nainen olisi varmasti seksin jälkeiseen tukokseen/infarktiin noiden sun oppiesi mukaan jo kuollut. Arvaa vaan kuinka moni gentlemanni on ennen aikaan daaminsa, omien tarpeitten tultua täytetyksi, tyydyttänyt. Naisen tyydyttämättä jättämiseen olisi kuollut enemmän ihmisiä kuin ruttoon. Äly hoi!

Vierailija
5/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin jos miehellä on jo valmiiksi ongelmia (väliaikaisesti stressiä tms. potenssiongelmia) niin jos sanot suoraan, että olitpa aika huono, niin voi olla, että uutta kertaa saat odotella vuoden verran...

Vierailija
6/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka useampaa vuotta jos mies suuttuu? Eihän nainen mitään menetä, jos mies ei mitään ole antanutkaan.

Vierailija
7/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua itseäni raivostuttaisi tosi paljon jos mies teeskentelisi mulle vuosia nauttivansa/saavansa (mitä miehet ei oikein voi teeskennellä....). Sitten kun mä saisin sen tietää, ehkä en kestäisi sitä totuutta.

Vierailija
8/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen egon pönkittämisestähän on usein kyse. Harva uskaltaa lahnan tavoin maata patjana. Etenkin silloin kun pitäisi viehkeänä yrittää uutta suhdetta rakentaa. Sitten kun suhde on jo oikeasti kulahtanut, sitä suojaa itseään. Ei tarvitse tuntitolkulla kestävää hinkkaussessiota kestää. Miehen tarpeet kun on tyydytettävä, teki mieli tai ei.

Vierailija
9/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mua itseäni raivostuttaisi tosi paljon jos mies teeskentelisi mulle vuosia nauttivansa/saavansa (mitä miehet ei oikein voi teeskennellä....). Sitten kun mä saisin sen tietää, ehkä en kestäisi sitä totuutta.

enkä mä varsinaisesti feikkaa kuin laukeemisen enkä sitäkään aina, kyllä mä seksistä ihan nautin. Tää on vähän vaikee selittää teille, keille saaminen ei oo ongelma :-(

Vierailija
10/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ette annan miehille tilaisuutta edes yrittää. :(

Vierailija
11/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yleensä tyydyttää mut todella hyvin, mutta nyt stressin takia jännittää kaikkea niin hemmetisti, että kun 3 kk tauon jälkeen sai vihdoinkin seisomaan ja suoriutui tehtävästään, mutta mä en saanut, olisi pitänyt sanoa että kulta kuule, oli aika huono suoritus?

Vierailija
12/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni mun tyydyttäminen on/olisi kunnia-asia, joten en kestä tehdä häntä onnettomaksi. Mun ongelmahan tää laukeemattomuus on, ei miehen. En vaan pysty.

Vierailija
13/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kerroin mun miehelleni, ei ollut hyvä juttu!

Eka viikot tunsi itsensä petetyksi ja sitten väitti että koko miehuus meni mun kertoessa.

Nyt jotenkin tilanne tasaantunut, mutta sydämeni särkyy, kun tiedän miten paljon mieheni haluaisi että saisin, mutta kun en saa! En pysty vapautumaan ja olemaan vain, miten te muut sen oikein teette?

Vierailija
14/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ihana ja hellä rakastaja enkä omaa ongelmaani hänen niskaansa kaada.

Vierailija
15/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi varmaan rohkaistua ja panna kaikki peliin, mitä mulla on tarjota!

kiitos neuvosta!

15

Vierailija
16/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en varsinaisesti teeskentele, koska seksi tuottaa nautintoa, en vain laukea enkä miehelle mainosta asiaa.

Minun mieheni on ihana ja hellä rakastaja enkä omaa ongelmaani hänen niskaansa kaada.

.

Vierailija
17/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisempää varmaan on, että nainen teeskentelee sellaisessa tilanteessa jolloin ei itse jaksa pitkää sessiota ja haluaa, että mies saa mahdollisimman nopeasti (tämä sen sijaan, että tylysti lopettaisi sekstaamisen ja molemmille jäisi paha mieli).

Vierailija
18/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina laukean, mutta en kovin isosti eli varmaan en ole mitään " kunnollista" , koko kroppaa ravisuttavaa orgasmia kokenut. En myöskään osaa kovin hyvin rentoutua ja tavallaan mulla ei ole kärsivällisyyttä odottaa... Omin sormin en laukea edes sitäkään vähää eli kyllä mieheni on todella hyvä muhun verrattuna! :-) Mulle tämä on hyvin tyydyttävää seksiä, vaikka varmaankin jään jostain paitsi. Enkä muuten teeskentele yhtään!

Kertokaapa nyt sitten, että millaisia olette ennen laukeamista ja miten laukeaminen tapahtuu.

Vierailija
19/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laukeamista koko kroppa on jännittyneenä ja sitten kun laukeaminen tulee kaikki rentoutuu ja pillu alkaa supistelemaan aaltoina!

Kyl mäkin nautin seksistä ilman laukeamistakin!

Vierailija
20/21 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laukeamista koko kroppa on jännittyneenä ja sitten kun laukeaminen tulee kaikki rentoutuu ja pillu alkaa supistelemaan aaltoina!

Kyl mäkin nautin seksistä ilman laukeamistakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän