Huomenna alkaa loma ja 50 kg laihdutus.
Aloitan kolme viikkoa VLCD-tuotteilla ja sen jälkeen varovasti ja pikkuhiljaa tavalliseen ruokavalioon. Loman aikana kävelyä, pyöräilyä ja uintia. Fiilis on hyvä!
Kommentit (98)
Mahtavaa, toivottavasti jaksat pitää tuon asenteen. Et varmasti kadu!
Kävin työpaikkalääkärillä ja päätettiin että tähdätään aloitus kesälomaan kun vähemmän stressiä, voi levätä ja nukkuakin enemmän. Nyt toivon, että tämä onnistuu!!!
Sä onnistut tässä kun sä päätät niin. Älä anna tilaa houkutteleville tekosyille pilata sitä.
No muista kun ne vettumaiset päivät välissä tulee että niiden jälkeen tulee aina voittajan fiilis.
Mihin päivämäärään sulla on tavoite saada tuo 50 pois
Helvetilliset huutikset jos totta. Kestät pari pv kun alkaa rakoilla ja ahmit herkkuja kaksin käsin.
Saa olla aika pitkä loma jos siinä meinaa 50 kiloa tiputtaa.
Onnea koitokseen! Yritän itse laihduttaa 35 kg.
olen kevään ja alkukesän aikana saanut hiukan yli 10 kg pois. Olen syönyt normaalia kotiruokaa, vähentänyt herkkuja, lisännyt kasviksia. Noita ateriankorvikkeita en itse pysty käyttämään, yritin joskus, kolmen päivän jälkeen oli huono olo ja kaikki voimat pois. Niissä oli niin paljon keinotekoisia makeutusaineita, että en vaan pysty syömään pelkästään sellaisia mössöjä.
Eli jos käy niin, että ne eivät sovi sulle, niin normaalilla ruoallakin voi laihtua.
Aloitin ensin kävelylenkeistä. Nyt teen juoksupyrähdyksiä kävelyjen yhteydessä 3 x viikossa, tavoitteena pystyä jossain vaiheessa juosta 15 min putkeen. Uin kaksi kertaa päivässä. Nyt yritän etsiä sopivaa kotikuntoiluohjelmaa lihaskunnon parantamiseksi.
Kyllä kannattaa! Elämänlaatu ja jaksaminen ovat parantuneet huomattavasti, Samoin kehon liikkuvuus, on helpompi tehdä ihan arkiasioitakin. Mielialakin on parempi.
Pelkään vaan syksyä, talvea ja sitä, että pimeän myötä repsahdan taas syömään suklaata, että pysyisin hereillä töissä. Vuosi vuodelta pimeä vuodenaika imee yhä enemmän mehuja.
Muista, että on ihan sama, jos jonain päivänä repsahdat tai et jaksa lähteä lenkille. Sitten täytyy vaan seuraavana päivänä jatkaa terveellisiä elämäntapoja, Yksi päivä ei projektia kaada, mutta jos repsahduksen jälkeen luovuttaa, se oli siinä.
Hyvä AP! Onnistut varmasti! Tsemppiä!
Voin laitella väliaikatietoja tännekin. Ei ole mitään aikatavoitetta. Olen ja lääkäri on tyytyväinen jos kymppi lähtee lomalla, sittenhän se hidastuu.
Kiitos tsempeistä!
Ap
Aamulla kävin puntarilla ja se näytti 112,1 kg. Nukuin hyvin ja aamusta alkoi.
Hyvää lomaa ap:lle! Nyt on hyvä liikkua kun kelitkin vähän viilenivät.
Tsemppiä! Mulla joku 30 kg pudotettavaa, taidan aloittaa myös lomalla :) Oon koittanut aloitella keväällä jo ja joitakin kiloja on tainnutkin tippua, mutta tahti saisi olla kyllä vähän tasaisempi :) Toisaalta päätin, että tällä kertaa en ala stressata ettei elämä mee pelkäksi laihduttamiseksi taas. Josko viis kiloa kuukaudessa olisi sopiva tahti. Peili ja vanhat vaatteet on mun mittari, sit kun on hyvä olla niin koitan jäädä siihen tasapainoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Mulla joku 30 kg pudotettavaa, taidan aloittaa myös lomalla :) Oon koittanut aloitella keväällä jo ja joitakin kiloja on tainnutkin tippua, mutta tahti saisi olla kyllä vähän tasaisempi :) Toisaalta päätin, että tällä kertaa en ala stressata ettei elämä mee pelkäksi laihduttamiseksi taas. Josko viis kiloa kuukaudessa olisi sopiva tahti. Peili ja vanhat vaatteet on mun mittari, sit kun on hyvä olla niin koitan jäädä siihen tasapainoilemaan.
Tää oli lääkärin suositus, että aloita lomalla. Sanoi että lepäilee pari päivää ja sitten mutta mä ajattelin että viikonloppu riitti hyvin. Hyvä aika muutenkin kun tämä kesä menee ilman reissuja, juhlia Lomalla stressiä on vähemmän ja voi vaikka katsoa jonkun leffan tai lähteä kävelylle, jos ruokaa tekee mieli, eikä tarvii keskittyä töihin.
Nälkä, nälkä, nälkä mutta ei auta... yksi ”ruoka” vielä tälle päivälle jäljellä.
Minä en ymmärrä miksi joku haluaa aloittaa laihdutuksen juuri lomalla. Itse taas syön arkena kurinalaisesti ja lomani kohokohta on syöminen, silloin en laske kaloreita.
Viime kesäloman jälkeen laihdutin liki 10 kg ja nyt olo on todella hyvä. Eli tottakai suosittelen laihdutusta, vaikutus sekä ulkonäköön että jaksamiseen on uskomaton. Mutta niin me ollaan erilaisia, itselleni ruoka maistuu nimenomaan viikonloppuina ja lomilla kun rentoudun, arki on niin kiireistä ja stressaavaa että silloin ei ehdi edes ajatella herkkuja, eikä tee mielikään.
Tsemppiä projektiin!