**TAMMIKUISTEN to-su**
Aloitan meille uuden pinon loppuviikoksi. Jos joku sitten linkittäisi tarpeelliset mukaan myöhemmin kun minun taidoillani tuo "linkkiliisana" olo ei onnistu:).
Kommentit (42)
Kiitos Tii75 ja Noffetus, ku rauhoittelitte minua. :) uskotte varmasti, että oli vähän sekava olo ku lähti neuvolasta, ku kaikki meni vähä hassusti. Luotan kyllä siihen, että siellä vaan yks on ja että kokokin on jo isompi kuin sen mitä terkka sekoili. Kysyn silti huomenna sitä häneltä niin ei tarvi neljää viikkoa miettiä, ku silloin on seuraava ultra. Ja jos nyt ylläri pylläri tulee seuraavassa ultrassa, että siellä kaks olisikin, niin eletään sitte sen asian kanssa. :)
Mut sydänäänistä innostuneena ajattelin tilata kotidopplerin. Minä en uskalla tilata ulkomaisilta sivuilta, mut ajattelin uhrata niitä rahoja siihen saman merkkiseen ku Kimmi tilasi, mutta tilaan vaan suomenkielisiltä sivuilta, eli kuuntelevauvaa.fi. Mietin vain, että pitäiskö sittenkin ensin ottaa vuokralle....jos ei vaikka sitten helposti kuuluiskaan ne äänet, niin jäis varmasti kallis laite käyttämättä ku ei haluais turhaa huolta. Pittää miettiä vielä....jos malttaa. :D tai sitte ostaa päräytän postiennakkolla sen ihan omaksi.
Nyt lukemaan sänkyyn uusi vauva-lehti ja nukkumaan. :)
Amelie ja Martti
Eiköhän se terkka sanonut ne mitat ihan pyllylleen.. eihän se siinä voi arvioida kokoa muutenkaan.
Nuo sydänäänet on kyllä hassut.. Tosiaan joko se ei osannut kuunnella niitä oikein tai vauva liikahti niin nopeasti dopplerin perässä että terkkari luuli vauvaa kahdeksi tai sitten niitä voi olla se kaksi. Olisihan semmoinen tuplaonnikin aika kiva. varsinkin kun apua siihen saa kyllä sitten kunnaltakin :)
Kyllä kaikki on varmasti hyvin..