Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä mies tervehtii korostetun iloisesti, välillä ei edes "huomaa"

Vierailija
27.06.2020 |

mitäs tuollainen nyt on? Ja joo, olen kiinnostunut, mutta signaalit on ristiriitaiset.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa?

Vierailija
2/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanisdepressiivinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että on matrixissa. 

Se korostettu iloisuus on vaan piilo-vttuilua "Kiva, Kiitti, Hei" 

Good morning, Good evening & Good Night

Zinc

Vierailija
4/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdin ystäviäni kohteliaammin ja huomioon ottavammin silloin kun ne tuntuu olevan alla päin, mutta muuten en ole oikein tervehtijä.

Vierailija
5/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee ettei sua kiinnosta

Vierailija
6/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tervehdin ystäviäni kohteliaammin ja huomioon ottavammin silloin kun ne tuntuu olevan alla päin, mutta muuten en ole oikein tervehtijä.

Ai muuten et tervehdi edes ystäviä?

Vierailija
7/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaivautunut, koska käyttäydyt ihastuneesti eikä hän halua olla missään tekemisissä kanssasi. Hän tervehtii tekopirteästi, kun tulee vastaan ja on pakko tervehtiä. Välillä ei vain jaksa tervehtiä.

Anna hänen olla.

Vierailija
8/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä tuossa asiassa omituisia.

Vierailija
9/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tervehdin korostetun iloisesti ihmisiä, joita en voi sietää.

Vierailija
10/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmistunut jostakin asiasta, mietteissään.

Miksi on haettava jokin negatiivinen yksityiskohta kulloisestakin tilanteesta? Tuollainen epäluuloisuus ei tiedä parisuhteeessa (jonkun kanssa) hyvää.

Vierailija
11/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen ap:n mainitsema käytös on normaalia ja rehellistä. Mies ei feikkaa tekopirteästi.

Toki sellainen feikkaus menee mieluusti läpi, muttei kukaan jaksa sitä loputtomasti.

Vierailija
12/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sitten jossain vaiheessa saattaa jäädä moikkaamatta kokonaan.

Vierailija
13/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on päällä varmaan peppubiksut kun se on iloinen

Vierailija
14/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että sinulla on elämässä ihmisiä joita et voi sietää, ja että näet heidän eteensä moista vaivaa.

Vierailija
15/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen ap:n mainitsema käytös on normaalia ja rehellistä. Mies ei feikkaa tekopirteästi.

Toki sellainen feikkaus menee mieluusti läpi, muttei kukaan jaksa sitä loputtomasti.

Siis mitä rehellistä siinä on että välillä moikkaa superpirteästi ja välillä on kuin ei huomaisi koko ihmistä? 😂 Ei minua ole pakko moikata ollenkaan, en hajoa siihen jos mies ei ole kiinnostunut, mutta hämmentävää tuollainen on.

Vierailija
16/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sitten jossain vaiheessa saattaa jäädä moikkaamatta kokonaan.

Kuulostatte kamalilta ihmisiltä.

Tiedän miehen joka käyttäytyy näin. Hän aloitti tämän oudon käytöksen kun kuuli minun olevan varattu.

Vierailija
17/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että sinulla on elämässä ihmisiä joita et voi sietää, ja että näet heidän eteensä moista vaivaa.

Nimenomaan. Ihan samaa mietin.

Vierailija
18/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen noin naapureilleni. Joskus en vaan jaksa moikkailla, enkä esittää. Joskus taas on ihan pirteä fiilis ja silloin saatan moikata ketä vaan tosi iloisesti ja jopa small talkata pari sanaa. Olen joskus miettinyt mitä naapurini minusta ajattelevat, kun edellisenä päivänä olen iloisesti moikannut ja vitsaillut jostain ja seuraavana päivänä kävelen ohi noteeraamatta. Kai mä olen vähän bipolaarinen sitten.

Vierailija
19/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanisdepressiivinen

EI. Maanisdepressio on ihan muuta.

Jos tuon miehen käytös oikeasti ailahtelee kummallisesti ääripäästä toiseen ja jos mies muuteskin antaa oudon vaikutelman ja vaikuttaa toisinaan olevan "vähän tööt" tai poissaolevan oloinen ja jos oikein kukaan ei osaa tuota miehen käytöstä selittää ja jos oikein kukaan ei pysty saamaan "otetta" tuosta miehestä eli ei osaa lukea että mitä hänen mielessään oikein liikkuu ja miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy, niin: LAPSUUDENTRAUMAT. "Lievässä" harvinaisessa tapauksessa hänellä on traumojen vuoksi "vain" eristäytyvä persoonallisuushäiriö. Vakavemmassa paljon yleisemmässä tapauksessa hänellä on dissosiaatiohäiriö, eli se pahin mahdollinen ongelma mitä ihmisellä suinkin voi olla.

Kenties mies vaikuttaa muista "sosiaalisesti ja emotionaalisesti poissaolevalta". Mutta jos hänellä on dissosiaatiohäiriö niin hän on poissaoleva myös itseltään. Siis hänen tietoisuus itsestään on tuhoutunut.

Vierailija
20/27 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä rehellistä siinä on että välillä moikkaa superpirteästi ja välillä on kuin ei huomaisi koko ihmistä? 😂 Ei minua ole pakko moikata ollenkaan, en hajoa siihen jos mies ei ole kiinnostunut, mutta hämmentävää tuollainen on.

Hän saattaa välillä miettiä aivan muita asioita, kuin Sinua. Yritä ymmärtää se.