Välillä mies tervehtii korostetun iloisesti, välillä ei edes "huomaa"
mitäs tuollainen nyt on? Ja joo, olen kiinnostunut, mutta signaalit on ristiriitaiset.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tervehdin korostetun iloisesti ihmisiä, joita en voi sietää.
Tämä. Sitten jossain vaiheessa saattaa jäädä moikkaamatta kokonaan.
Kuulostatte kamalilta ihmisiltä.
Tiedän miehen joka käyttäytyy näin. Hän aloitti tämän oudon käytöksen kun kuuli minun olevan varattu.
Noniin, turha vaivautua siis edes tervehtimään. Itsekin olin uudesta naistyökaverista ensi alkuun kiinnostunut ja kohtelias, mutta kun näin sormuksen, niin se päättyi siihen. Olinkin kylmä ja asiallinen vain enkä puhellut ylimääräisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä tuossa asiassa omituisia.
Minusta tuollainen ap:n mainitsema käytös on normaalia ja rehellistä. Mies ei feikkaa tekopirteästi.
Toki sellainen feikkaus menee mieluusti läpi, muttei kukaan jaksa sitä loputtomasti.
Siis mitä rehellistä siinä on että välillä moikkaa superpirteästi ja välillä on kuin ei huomaisi koko ihmistä? 😂 Ei minua ole pakko moikata ollenkaan, en hajoa siihen jos mies ei ole kiinnostunut, mutta hämmentävää tuollainen on.
Hän saattaa välillä miettiä aivan muita asioita, kuin Sinua. Yritä ymmärtää se.
No shit? 😂
kumma kun itse osaan tervehtiä asiallisesti kaikkia, vaikka en heitä kaikenaikaa mietikkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse tervehdin korostetun iloisesti ihmisiä, joita en voi sietää.
Itse taas en mielelläni moikkaa tai katso edes päälle jos joku on käyttäytynyt mua kohtaan ilkeästi. Miksi pitäisi antaa vaikutelma että kaikki onkin yhtäkkiä hyvin?
Kyllä minä näytän kun raja on tullut vastaan enkä esitä iloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen ap:n mainitsema käytös on normaalia ja rehellistä. Mies ei feikkaa tekopirteästi.
Toki sellainen feikkaus menee mieluusti läpi, muttei kukaan jaksa sitä loputtomasti.
Siis mitä rehellistä siinä on että välillä moikkaa superpirteästi ja välillä on kuin ei huomaisi koko ihmistä? 😂 Ei minua ole pakko moikata ollenkaan, en hajoa siihen jos mies ei ole kiinnostunut, mutta hämmentävää tuollainen on.
No shit? 😂
kumma kun itse osaan tervehtiä asiallisesti kaikkia, vaikka en heitä kaikenaikaa mietikkään.
Juu, juu kaikkiapa hyvinkin! Mikset itse tee aloitetta, vaan haet täältä tukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No shit? 😂
Juu, juu kaikkiapa hyvinkin! Mikset itse tee aloitetta, vaan haet täältä tukea?
Puuttuuko sulta ihastus elämästä vai jäikö joku saamatta vai mikä vaivaa?
Miehilläkin on sekä hyviä, että huonoja päiviä. Tuliko yllätyksenä?