Mitä haluaisit että sinulle tarjotaan kahvin kanssa? Parhaat kahvitarjoilut ikinä?
Kaipaan vinkkejä hyviin kahvitarjoiluihin Vieraita tulossa ensi viikolla ja mielelläni tekisin heihin vaikutuksen. Kertokaa jostain hyvistä, mieleen jääneistä tarjoiluista. Tai mikä teille maistuisi kahvin kanssa näin kesällä.
Kommentit (509)
Niko__ kirjoitti:
Metamfetamiinia.
Vieraille minusta kokkelia. Metaa voi sitten tarjota loppuillasta jos muuta ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Jotain pientä suolaista. Jos tulemme pidemmän matkan takaa, niin lohikeitto ja tumma leipä.
Makeista joku raikas juustokakku tai britakakku.
Kahvin kanssa lohisoppaa? No, jep...
Kyllä se britakakku on nyt mainittu varmasti tarpeeksi monta kertaa. Kannattaa mieluummin leipasta pellillinen marikeksejä niin vetää mummankin suun makiaksi. Jälkitiloissa vedetään sitten purkki nutellaa naiseen.
Joo, nyt mä tiedän! Itsetehtyä raparperimehua tai homemade lemonadea, täytettyjä bakelseja (tai croisantteja). Bakelsin väliin väliin salaattia, brie-juustoa ja mansikoita.
Makeaksi britakakkua ja macaronseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain pientä suolaista. Jos tulemme pidemmän matkan takaa, niin lohikeitto ja tumma leipä.
Kahvin kanssa lohisoppaa? No, jep...
Jos on matkaa takana niin kyllä mielummin lohikeittoa ottaisin kuin täytekakkua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se britakakku on nyt mainittu varmasti tarpeeksi monta kertaa. Kannattaa mieluummin leipasta pellillinen marikeksejä niin vetää mummankin suun makiaksi. Jälkitiloissa vedetään sitten purkki nutellaa naiseen.
Britakakku on ihanaa ja tosi helppo tehdä ja marjoilla siitä nopeasti näyttävän kesäisen kakun.
Vierailija kirjoitti:
Oma bravuuri on suolainen kasvispiirakka, vihersalaatti ja jälkkäriksi mansikkatorttu kermavaahdolla tai marjoja ja vanilijavaahtoa. Kahvia, teetä ja vichyä tai vastaavaa.
Joskus ollut myös salaatti, karjalanpiirakoita ja erilaisia täytteitä mistä jokainen saanut itse valita mieluisensa.
Joo, mä tuun teille 😋.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britakakku on ihanaa ja tosi helppo tehdä ja marjoilla siitä nopeasti näyttävän kesäisen kakun.
Ohje (britakakku) aikuttaa kyllä niin monivaiheiselta, ettei kukaan jaksa tuollaista duunata kesäkuumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vohvelit kermavaahdolla ja paloitelluilla mansikoilla.
Jos tarjotaan isolle porukalle yhtä aikaa niin kannattaa aina muistaa se 100c uunissa säilytys että pysyy rapeena. Veltto vohveli lannistaa joka kerta.
Mulle kelpaa mehevä kanelipulla Juhlamokan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohje (britakakku) aikuttaa kyllä niin monivaiheiselta, ettei kukaan jaksa tuollaista duunata kesäkuumalla.
Häh, siis mitä? Osaatteko siis yhtään mitään leipoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesään sopii kevyempi herkku. Britapohjassa on rasvaa aika lailla. Mieluummin marenkia, marjoja, kermaa ja sitten sitä varsinaista juttua.
Leivoin Brita-torttua (kakkuhan se ei ole) jo yli 20 vuotta sitten kun mammat vielä piti mokkapaloja hienoimpana asiana mitä maa päällään kantaa. Britaan on muut heränneet vasta viimeisten viiden vuoden aikana. Nyt se on jo vähän passé meillä edelläkävijöillä. Kuten pavlovakin. Itse vetäisin liekitettyjä kauden marjoja ja siihen sopivaa viiniä. Alkottomissa sessioissa voi tarjota marjasalaattia tai talkkunahommeleita.
Kyllä parasta kahvin kanssa on Cohiba Siglo VI ja lasi Hennessyn XO:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesään sopii kevyempi herkku. Britapohjassa on rasvaa aika lailla. Mieluummin marenkia, marjoja, kermaa ja sitten sitä varsinaista juttua.
Leivoin Brita-torttua (kakkuhan se ei ole) jo yli 20 vuotta sitten kun mammat vielä piti mokkapaloja hienoimpana asiana mitä maa päällään kantaa. Britaan on muut heränneet vasta viimeisten viiden vuoden aikana. Nyt se on jo vähän passé meillä edelläkävijöillä. Kuten pavlovakin. Itse vetäisin liekitettyjä kauden marjoja ja siihen sopivaa viiniä. Alkottomissa sessioissa voi tarjota marjasalaattia tai talkkunahommeleita.
Edelläkävijöistä jos puhutaan, niin äitini teki Brita torttua jo 80-luvulla.
strippaus yhdistettynä twerkkaukseen on aina kiva. Ai niin ja maito ja itsetehty tiikerikakku, jossa ei ole säännöstelty voita. Ai niin ja nautin varpaideni nuolemisesta.
Minä annan sinun juoda kahvin, koska olen ihqu.
Lasiin kootut kerrosjälkkärit on vähän juhlavampia, mutta suht helppoja. Joku mansikka / vadelma juttu vaikka kesällä.
Raparperipiirakkaa tai mustikkapiirakkaa vaniljakastikkeella.
Suolaisena vaihtoehtona voisi olla jonkinlaiset pikkupurtavat, esim. niitä ruissipsejä ja päällä tuorejuustoa ja kirsikkatomaattia tms.