Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt miten käännetään keskustelu flirttailuksi

Vierailija
26.06.2020 |

Tai miten ylipäätään keskustellaan ja samalla pidetään pieni jännitys yllä? Osaan keskustella naisten kanssa (ainakin viestitellä), saan heidät nauramaan ja kirjoitan sujuvasti pitkiäkin viestejä, mutta lopulta aina keskustelu hiipuu, koska en omaa kuin tuon yhden vaihteen. Joskus yritän hieman vihjailla tai olla enemmän seksuaalinen, mutta ne eivät ole ominta persoonaani ja ovat väkinäisiä yrityksiä olla jotain muuta kuin olen.

Pitääkö vain pyytää nopeammin tapaamaan vai mikä neuvoksi?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt ihan ensiksi hyväksyä universaali fakta.

"Naiset pitävät komean miehen flirttiä ihanana flirttinä, mutta ruman tai omasta mielestään epäviehättävän miehen vastaavaa toimintaa ällöttävana ahdisteluna."

Jos et siis ole varma, että kohde tykkää susta niin älä missään nimessä jatka tai yritä. Saatat päätyä hirsipuuhun tai vähintään saat osaksesi ilkeää pilkkaa ja lyttäystä. Mahdollisesti myös maineesi pilataan. Katse siis ensin peiliin, varmuuden vuoksi.

Vierailija
62/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy nyt ihan ensiksi hyväksyä universaali fakta.

"Naiset pitävät komean miehen flirttiä ihanana flirttinä, mutta ruman tai omasta mielestään epäviehättävän miehen vastaavaa toimintaa ällöttävana ahdisteluna."

Jos et siis ole varma, että kohde tykkää susta niin älä missään nimessä jatka tai yritä. Saatat päätyä hirsipuuhun tai vähintään saat osaksesi ilkeää pilkkaa ja lyttäystä. Mahdollisesti myös maineesi pilataan. Katse siis ensin peiliin, varmuuden vuoksi.

Mä en ole näin kyyninen. Ja vaikka en osaisi flirttailla niin osaan kyllä sen verran tulkita toista ihmistä, että luulen huomaavani, jos hän kokee toimintani ahdisteluna. Enkä kyllä tiedä miksi kukaan niin kokisi. En ole ällöttävä tai ahdistelija. Olen vain mies, joka yrittää parantaa ilmaisuaan ja ilmaista itseään selkeämmin, hauskemmin ja toivottavasti myös flirtimmin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskustelin tästä tuttujen kanssa. Ilmeisesti olen jonkinlainen poikkeus ja "epäonnistuja" keskusteluissani. Oikeastaan jokainen kertoi Tinder-keskusteluistaan, joissa todella nopeasti oli edetty seksuaalissävytteiseen keskusteluun, suoraan flirttailuun ja siitä sitten aikalailla tekstiseksiin. Puhuivat, että tuo on yleistä, kun vaan oikea ihminen sattuu kohdalle ja sitten mennään. Aloite voi tuolla kummalta puolelta tahansa ja voi olla jo ekassa viestissä hyvin seksuaalinen ja ehdotteleva.

En tiedä johtuuko siitä, että matchaan erilaisten naisten kanssa vai olenko vain yksinkertaisesti tylsä? Ei tuo tietenkään mulle ehkä suoraan sellaisenaan sopisi, mutta kyllähän sitä epäilee toimivansa väärin, kun omat keskustelut ovat enemmän asiallisia kuin seksikkäitä.

ap

Vierailija
64/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keskustelin tästä tuttujen kanssa. Ilmeisesti olen jonkinlainen poikkeus ja "epäonnistuja" keskusteluissani. Oikeastaan jokainen kertoi Tinder-keskusteluistaan, joissa todella nopeasti oli edetty seksuaalissävytteiseen keskusteluun, suoraan flirttailuun ja siitä sitten aikalailla tekstiseksiin. Puhuivat, että tuo on yleistä, kun vaan oikea ihminen sattuu kohdalle ja sitten mennään. Aloite voi tuolla kummalta puolelta tahansa ja voi olla jo ekassa viestissä hyvin seksuaalinen ja ehdotteleva.

En tiedä johtuuko siitä, että matchaan erilaisten naisten kanssa vai olenko vain yksinkertaisesti tylsä? Ei tuo tietenkään mulle ehkä suoraan sellaisenaan sopisi, mutta kyllähän sitä epäilee toimivansa väärin, kun omat keskustelut ovat enemmän asiallisia kuin seksikkäitä.

ap

Jos sä et halua tai osaa flirttailla niin mitä sua haittaa vaikka sun keskustelut ei oo tollaisia? Keskustelet niin kuin osaat ja jos se ei naiselle riitä niin sit siirryt seuraavaan, koska te ette olleet yhteensopivia.

Vierailija
65/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson silmiin ja hymyilen luonnollisesti paljon keskusteltaessa ja monet miehet erehtyvät luulemaan, että flirttailen heidän kanssaan vaikka minulle tuo on vain sellaista perusystävällisyyttä, jota harrastan kaikkien kanssa. Flirttaillessa taas ollaan ainakin lähempänä toista kuin tavallisessa keskustelussa ja kehonkieli on erilainen.

Vierailija
66/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketa puhuessa lempeästi, tilannehuumorihetkenä nauraessa hyvinkin toimiva

Vierailija
67/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet luulee, että flirttaillessa pitää tehdä kauheasti jotain temppuja ja olettavat että nainen toimii tietyllä tavalla kun sanoo tai katsoo tietyllä tavalla. Ei, ei, ei.

En kommentoisi ulkonäköäkään ennen kuin tietäisin mitään toisen ajatuksenjuoksusta.

Vierailija
68/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet luulee, että flirttaillessa pitää tehdä kauheasti jotain temppuja ja olettavat että nainen toimii tietyllä tavalla kun sanoo tai katsoo tietyllä tavalla. Ei, ei, ei.

En kommentoisi ulkonäköäkään ennen kuin tietäisin mitään toisen ajatuksenjuoksusta.

Ei semmoinen ulkoa opeteltu ja repliikkejä toistava tai liiallisella itseluottamuksella toimiminen munkaan mielestä ole se oikea tapa. Siinä oletetaan, että jokainen nainen on samanlainen eikä yksilö. Olisihan se silti mukavaa osata olla spontaani ja viedä keskustelu tarvittaessa flirtin puolelle, jos siihen on tilaisuus tai toinen antaa siihen sopivat merkit. Kai sitä on vain opeteltava, luotettava itseensä ja olla yrittämättä väkisin.

ap

Vierailija
69/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaile saman tien viesteihin tunnollisesti kuin partiopoika. Odotus lisää naisen jännitystä ja pitää yllä mielenkiintoa. Hän ajattelee sinua "takaraivossaan" koko sen ajan ja tsekkaa puhelintaan malttamattomana. 

Ilmaise viestissäsi jotain "viatonta", mutta kuitenkin mielikuvitusta kiihottavaa.

-"sori, että viestiin vastaaminen kesti vähän kauan, tulin juuri  lenkiltä/squashia pelaamasta ja kävin suihkussa ja huomasin viestisi vasta nyt."  

Vierailija
70/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaile saman tien viesteihin tunnollisesti kuin partiopoika. Odotus lisää naisen jännitystä ja pitää yllä mielenkiintoa. Hän ajattelee sinua "takaraivossaan" koko sen ajan ja tsekkaa puhelintaan malttamattomana. 

Ilmaise viestissäsi jotain "viatonta", mutta kuitenkin mielikuvitusta kiihottavaa.

-"sori, että viestiin vastaaminen kesti vähän kauan, tulin juuri  lenkiltä/squashia pelaamasta ja kävin suihkussa ja huomasin viestisi vasta nyt."  

Mistä epäilet etten tee näin? Tuohan on ihan luonnollista varsinkin siinä vaiheessa, jos ei olla vielä tavattu ja ei oikein vielä tunnetakaan. Molemmilla on oma elämä ja menot. Ei kai niitä ole tarkoitus jättää vaikka keskustelee toisen ihmisen kanssa? En tosin aikaisemmin tiennyt, että squash kiihottaa mielikuvitusta. Hyvä tietää jatkoa varten.

ap

Vierailija
71/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä epäilet etten tee näin? Tuohan on ihan luonnollista varsinkin siinä vaiheessa, jos ei olla vielä tavattu ja ei oikein vielä tunnetakaan. Molemmilla on oma elämä ja menot. Ei kai niitä ole tarkoitus jättää vaikka keskustelee toisen ihmisen kanssa? En tosin aikaisemmin tiennyt, että squash kiihottaa mielikuvitusta. Hyvä tietää jatkoa varten.

ap

Tässäkin naiset ovat erilaisia. Osa naisista tulkitsee, että miestä ei kiinnosta ja siirtyy etsimään muualta. Lisäksi osa pitää tuollaista viivyttelyä ja pelailua  yksinkertaisesti epäkunnioittavana käytöksenä ja sillä on taipumusta johtaa eroon.

Vierailija
72/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melkoisen flirtti. Oon luonnostani kiinnostunut ihmisistä ja iloinen, mikä on puolet asiasta, mut sit joidenki kans tulee sellanen instant connection, et kipinät iskee silmistä ja sormista... Toisaalta oon ehkä huono auttaa, itse on piti lähinnä oppia pitämään flirttailu aisoissa. Ja nykyisin onnellisesti rakastuneena flirttailen vaan omalle kullalle.

Ehkä tärkein asia on kuitenkin se, et kun huomaat jonkun kanssa olevan tavallista parempi yhteys, et säikähdä sitä (yllättävän monelle tuntuu käyvän niin) vaan nojaat ja luotat siihen fiilikseen. Eka treffeillä miesystäväni flirttaili tietyllä itsevarmuudella, katsekontaktilla ja kosketuksella (ohimenevä kevyt kosketus käsivarteen on kivaa, ei kreepyä).

Ja tekstatessa muista hymiöt :) Tiiä onko yleisesti jaettu mielipide, mut se ylösalainen hymy on melkein paras ja helpoin, riittävän neutraali mut kuitenkin hieman vihjaava. Pelkkä teksti ei vaikuta siltä, et oot kiinnostunut keskustelusta muuten kuin älyllisesti ja liian imelä hymiö liian aikaisin saa naisessa helposti pakokauhun aikaan.

Vierailija
73/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin naiset kuten miehetkin pitävät terveistä, hyväkuntoisista vartaloista. Terveys on seksikästä. Sen ei tarvitse olla squash, se voi olla mikä tahansa hien pintaan nostava nopea urheilulaji. mielikuva syntyy vahvasta miesvartalosta, hiestä, ardenaliinista ...

Suihku vie ajatukset paljaaseen pintaan. Nainen saattaa alkaa miettimään sinua suihkussa paljaana. mistä seuraa että nainen saattaa itse alkaa flirtin ja sinä voit alkaa myötäilemään. On paljo helpompaa vastailla flirttiin kuin "johtaa" sitä. Flirtti on seksin viatonta esileikkiä ja kuten seksissä yleensä nainen määrää tahdin. 

Aloita "viattomasta" ja jos nainen näyttää vihreää valoa niin jatka suorempaan.  

ap

Vierailija
74/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tässäkin naiset ovat erilaisia. Osa naisista tulkitsee, että miestä ei kiinnosta ja siirtyy etsimään muualta. Lisäksi osa pitää tuollaista viivyttelyä ja pelailua  yksinkertaisesti epäkunnioittavana käytöksenä ja sillä on taipumusta johtaa eroon.

Hankalaa on. Siksi mä en ikinä pelailekaan. Tarkoitin vain, että jos mulla on joku suunniteltu meno, pitkä työpäivä tai iltaan asti jatkuva harrastus niin en välttämättä ehdi vastaamaan viesteihin heti, mutta vastaan kyllä, kun siihen on mahdollisuus. Oletan, että toinenkin toimii näin. Toivottavasti tuota ei sitten pelailuksi lueta, koska se ei ollut tarkoitus.

ap

Vierailija
75/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllä tulkitsee pitkät vastausvälit epäkiinnostukseksi eikä mitään muuta.

Eri

Vierailija
76/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ylösalainen hymy? Eikö sellainen ole surunaama...?

Vierailija
77/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun jutuista🙃

Vierailija
78/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon melkoisen flirtti. Oon luonnostani kiinnostunut ihmisistä ja iloinen, mikä on puolet asiasta, mut sit joidenki kans tulee sellanen instant connection, et kipinät iskee silmistä ja sormista... Toisaalta oon ehkä huono auttaa, itse on piti lähinnä oppia pitämään flirttailu aisoissa. Ja nykyisin onnellisesti rakastuneena flirttailen vaan omalle kullalle.

Ehkä tärkein asia on kuitenkin se, et kun huomaat jonkun kanssa olevan tavallista parempi yhteys, et säikähdä sitä (yllättävän monelle tuntuu käyvän niin) vaan nojaat ja luotat siihen fiilikseen. Eka treffeillä miesystäväni flirttaili tietyllä itsevarmuudella, katsekontaktilla ja kosketuksella (ohimenevä kevyt kosketus käsivarteen on kivaa, ei kreepyä).

Ja tekstatessa muista hymiöt :) Tiiä onko yleisesti jaettu mielipide, mut se ylösalainen hymy on melkein paras ja helpoin, riittävän neutraali mut kuitenkin hieman vihjaava. Pelkkä teksti ei vaikuta siltä, et oot kiinnostunut keskustelusta muuten kuin älyllisesti ja liian imelä hymiö liian aikaisin saa naisessa helposti pakokauhun aikaan.

Mutta vain yksiselitteiset emojit! En esimerkiksi itse tajuaisi tuota ylösalaista hymyä, mitä se edes implikoi? Miksi se on nurin?

Samoin tämä on mulle mysteeri: 😁 Käytän itse sitä vain itseironian yhteydessä, mutta saan sitä vastineeksi ihan kaikenlaisissa yhteyksissä. En tajua yhtään.

Miksei voi vain kirjoittaa, miksi pitää kuvittaa niin kamalasti? Perinteiset hymyily ja sydämet yms nyt tietty erikseen.

Vierailija
79/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko flirttailu tärkeää? Ei mielestäni. Parasta tutustua niillä keinoilla mitä itsellä on, olla luonteva. Luulenpa, että monikaan ei ole eläissään varsinaisesti flirttaillut. Ja vallankin nyt, kun suuri osa ihmisistä tutustuu netin kautta, sovitaan treffit ja siitä sitten eteenpäin, ei flirtillä ole edes sitä merkitystä kuin ennen. 

Mutta kaikenlainen mukava huomioiminen on tärkeää. Ja romanttisuuskin, jos luonne siihen taipuu.

Vierailija
80/112 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa ap vähän. Oot sellainen kuin oot ja jos se ei riitä, niin ei riitä. Jos tuntuu, että viestittely ei tuo toivottua tulosta, niin pyydä heti treffeille. Jos se sujuu paremmin. Jos olet jossain deittisovelluksessa viestitellyt, niin eiköhän lähtökohta ole jo molemmin puolin selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan