Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt miten käännetään keskustelu flirttailuksi

Vierailija
26.06.2020 |

Tai miten ylipäätään keskustellaan ja samalla pidetään pieni jännitys yllä? Osaan keskustella naisten kanssa (ainakin viestitellä), saan heidät nauramaan ja kirjoitan sujuvasti pitkiäkin viestejä, mutta lopulta aina keskustelu hiipuu, koska en omaa kuin tuon yhden vaihteen. Joskus yritän hieman vihjailla tai olla enemmän seksuaalinen, mutta ne eivät ole ominta persoonaani ja ovat väkinäisiä yrityksiä olla jotain muuta kuin olen.

Pitääkö vain pyytää nopeammin tapaamaan vai mikä neuvoksi?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti mitä sanot itse seuraavaksi, vaan kuuntele kiinnostuneesti mitä toinen sanoo. :)

Vierailija
22/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sitä voi opetella. Minäkin olin vähän puusilmä flurttailun suhteen luonnostani, mutta opettelin sitä lukemalla kirjan How to make anyone fall and stay in love with you.

Sopii miehille ja naisille, ohjeet ovat fifty fifty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa flirttailla ennen kuin uppoaa ihan friendzonelle. Jos on kaverilliset välit jo, niin sillon ei kannata mitään seksiin vihjailevia kommentteja heittää. "Voin lämmittää sua" kun toisella on kylmä, "tuoksut hyvälle", lupaudut hieromaan toista. Sellaiset kommentit, jotka saa naisen miettimään että olisiko sinusta muutakin kuin kaveriksi. Ei mitään suoraan asiaan meneviä panokommentteja tmv, ne sytyttää harvan naisen.

Vierailija
24/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen syttyy seksuaalisesti pelkästä keskustelemisesta. On myös olennaista osata koskettaa toista ihmistä, niin että se tuntuu tästä miellyttävältä.

Myös muunkinlainen sanaton kommunikaatio vaikuttaa siihen, miten toinen kokee sinut.

Älä kosketa, jos et tunne ihmistä tosi hyvin, on häirintää.

Hymyileminen, kehut toista, katsot silmiin- näistä on hyvä lähteä

Vierailija
25/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta puuttuu yksinkertaisesti sosiaaliset taidot. Tämän ymmärsin aloituksesta.

Jos niitä ei ole, ei kykene koskaan myöskään flirttailemaan.

Ei sosiaaliset taidot. Osaan kyllä käyttäytyä ja toimia erilaisissa tilaisuuksissa ja erilaisten ihmisten kanssa. Ei se ole koskaan ollut ongelma. Vain tämä yksi sosiaalisten taitojen alakategoria on hakusessa.

ap

Vierailija
26/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikka kysyä onko puutarha siistinä hehheh

Jopa minäkin tiedän, että tämä on typerä kysymys, jolla vain karkoittaa naisen pois.

ap

Vierailija
27/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu että missä ja kenelle viestittelet. Jos kyseessä on Tinder, kuten nyt oletan, niin joo... varmaan kannattaa pyrkiä sopimaan se tapaaminen.

Viime aikoina Tinder, mutta olen huomannut näitä samoja ongelmia ihan oikeassakin elämässä. Siellä tietenkin eleillä ja muulla on suurempi merkitys, mutta ilmeisesti en niitäkään osaa.

ap

Vierailija
28/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa parisuhteen, ei heitetä mitään seksiin vihjailevia kommentteja. Tai ainakaan kaikkiin naisiin ei seksistinen flirtti uppoa. Viestittää helposti, että haluaa vain sitä yhtä asiaa ja toinen voi siksi nostaa kytkintä.

Vierailija
29/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä väitän, ettei näitä voi harjoitella vaan oikean ihmisen kanssa tulee luontaisesti jos on tullakseen. Sen sijaan sellainen kaikille suunnattu, päälle liimattu ja opeteltu flirtti on kamalaa ja kiusallista.

Olen huomannut niinä harvoina kertoina, kun olen tuntenut osaavani ja kun ei ole tarvinnut pohtia mitä sanoo, että joskus se vain on helppoa ja luonnollista. Ehkä siinä on sitten ollut oikea ihminen tai ainakin ihminen samalla aaltopituudella. Näitä ei vain ole kovin usein ja siksi usein on hankalaa. Eihän se kerro kaikkea vaikka keskustelu ei ihan täydellisesti sujukaan. Voi ihmisestä oppia ja ehkä se jatkossa sujuu?

ap

Vierailija
30/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu ei ole mitä sanot vaan miten sen sanot. Se on katseita, hymyjä, kosketuksia, hipaisuja, naurahduksia ja antaa ymmärtämistä. Harjoittele sillä, että yrität saada toisen tuntemaan itsensä viehättäväksi ilman sanoja. Sitten kun osaat sen voit lisätä mukaan sanojakin.

Tämän kun osaisi. Tämä on vain hankalaa, kun nykyään suurin osa tapaamisista alkaa tekstailupohjalta.

ap

Vierailija
31/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu ei ole mitä sanot vaan miten sen sanot. Se on katseita, hymyjä, kosketuksia, hipaisuja, naurahduksia ja antaa ymmärtämistä. Harjoittele sillä, että yrität saada toisen tuntemaan itsensä viehättäväksi ilman sanoja. Sitten kun osaat sen voit lisätä mukaan sanojakin.

Tämän kun osaisi. Tämä on vain hankalaa, kun nykyään suurin osa tapaamisista alkaa tekstailupohjalta.

ap

No aloitat pyytämään häntä sellaiseen paikkaan mikä saa hänet tuntemaan itsensä viehättäväksi. Pahinta on viedä jonnekin loisteputkilamppujen alle. Kuka tahansa tuntee itsensä rumaksi niiden alla.

Oikea katse on tärkeää. Toista pitää katsoa kauniisti, ei arvostelevasti tai välinpitämättömästi. Ja sitten äänensävy. Se on tärkeää. Älä puhu kuin kollegoille tai veroviranomaiselle. Kaiken käytöksen tarkoitus on saada toinen tuntemaan olonsa viehättäväksi ja sen jälkeen myös seksuaalisesti viehättäväksi. Ilman sitä homma jää kaveriasteelle.

Vierailija
32/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis jo treffeillä siinä vaiheessa kun yrität flirttailla? Vai haluatko flirttailla muuten jonkun kanssa ja sitten.... mitä? Aiotko pyytää treffeille, vai haluatko että flirtin jälkeen nainen itse ehdottaa tapaamista?

Mä suosittelen että pyydät rohkeasti treffeille, jotta molemmat tietää missä mennään ja se flirttailu on täysin sallittua. Mä yritän itse välttää flirtin muuten kuin treffitilanteessa. No tinderissä toki, koska on selvää ettei sieltä etsitä työkaveria tms.

Vierailija
33/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika kova flirttailemaan, en nuorempana edes tiennyt flirttailevani. Mun flirttailu ei edes tarkoita että olisin kiinnostunut. Haluan vain saada ihmiset hymyilemään ja tuntemaan että heistä pidetään.

Kun olen kiinnostunut, katson silmiin pidempään tai ujostelen. Saatan punastuakin.

Että jos minulle flirttailaan, flirttailen takaisin enkä tajua että toinen olisikin oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
34/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, en tykkää yhtään mistään seksivihjailuista. Kiinnostus lopahtaa viimeistään silloin.

Vierailija
35/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka kuvailisit itseäsi seksikkyysasteikolla? (1-10)

Vierailija
36/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki erityisesti flirttaile. Voi olla vaan kiva tyyppi, jonka kanssa on tosi mielenkiintoista jutella. Sit jossain vaiheessa keskustelua sitä tajuaa että "ei hitsi, täähän on tosi kiva! Haluun tutustua vielä enemmän!". Ja sillon voi tosiaan pyytää ulos. Sanoa että oli kiva jutella, ois kiva jatkaa, mentäiskö vaikka ylihuomenna kahville?

Mä en itse juurikaan flirttaile.. mutta luulen että jos molemmat on kiinnostuneita niin ilmassa on sellasta jännitettä, välillä saattaa punastuttaa.. voin hipaista toisen kättä, katsoa silmiin.. siitä se sit lähtee luontevasti.

En suosittele mitään yliyrittämistä tai esiintymistä. Mieluummin sitä rohkeeta heittäytymistä, että jos kolahtaa niin pyydä ulos.

Luulen, että tämä on totta. Ehkä mulle on jäänyt jotenkin alitajuntaan semmoinen harhakuva, että kaikille naisille pitää flirttailla tai ainakin pitää yllä pientä seksuaalista jännitystä, jotta keskustelu ei lopahtaisi. Pitäisi käsitellä jokainen ihminen yksilönä eikä vain stereotypisena sukupuolensa edustajana. Parempi tuo tuollainen luontainen jännitys kuin joku keinotekoinen ja pakotettu flirttailu. Toinen tulee ikään kuin luonnostaan, jos kolahtaa ja toinen on vain jotain, mikä tehdään, koska oletetaan, että niin pitää tehdä.

ap

Vierailija
37/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen syttyy seksuaalisesti pelkästä keskustelemisesta. On myös olennaista osata koskettaa toista ihmistä, niin että se tuntuu tästä miellyttävältä.

Myös muunkinlainen sanaton kommunikaatio vaikuttaa siihen, miten toinen kokee sinut.

Ymmärrän tämän. En myöskään oleta, että kenenkään pitäisi ns. seksuaalisesti syttyä kanssani keskustellessaan. Silti olisi hyvä säilyttää (tai näin olen ymmärtänyt) keskustelussa semmoinen leikkisä ja flirttaileva pohjavire, koska muuten voi tuntua, että keskustelee kaverinsa kanssa. Eikä se ole hyvä, jos on tarkoitus löytää kumppani.

ap

Olet varmaan nähnyt vierestä, miten joku toinen mies keskustelee onnistuneesti naisten kanssa, niin että leikkisä vire säilyy. Onko joku syy miksi et pystyisi itse ihan samaan?

Kyse ei nimittäin ole mistään yksittäisistä kikoista, vaan yksinkertaisesti siitä, että pystyt olemaan oma itsesi luontevasti siinä tilanteessa, ilman että mitkään sisäiset pelkosi saavat sinua jännittymään ja lamaantumaan.

Jos olet saanut annettua naiselle lyhyen keskustelun aikana peruspositiivisen kuvan itsestäsi, niin tapaamaan pyytäminen voi olla ihan ok ratkaisu, mikäli pystyt sitten kahdenkesken olemaan rauhallisempi ja luontevampi. Tee se pyyntö ennen kuin keskustelu hiipuu.

On siihen varmaan useampiakin syitä. En ole tarpeeksi itsevarma. Olen myös liian itsekriittinen ja kyseenalaistan sekä kritisoin jatkuvasti itseäni. Lisäksi en ole luonteeltani sellainen spontaani kujeilija vaan enemmän sarkastinen analysoija. Ja tietenkin se, että mulle ei ole kehittynyt sellaista luontaista helppoutta noihin tilanteisiin, koska en ole niissä tarpeeksi usein ja onnistuneesti ole ollut.

En mä siis lähtisi pakottamaan itseäni johonkin muottiin mitä en ole vaan ennemmin olisin oma itseni ja toivon sen riittävän.

ap

Vierailija
38/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos flirttailu on väkinäistä ja joitenkin opeteltujen lauseiden toistelua niin ei se kenellekään toimi. Parhaat miehet kyllä osaavat flirtata ja heille se tulee luonnostaan. He ovat hauskoja, kiinnostavia ja osaavat sanoa oikeat sanat. Ei ole epävarmuutta vaan koko ajan ollaan läsnä. Jos ei tuota ole niin ei sitä millään neuvoilla saa.

Vierailija
39/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloita vaikka sillä, että sanot jotakin kivaa naisesta ja kysyt lisää. Esim, näytit kuvassas kauniilta, vieläkö sulla on pitkät hiukset tvs. Houkuttelet vähän naista puhumaan itsestäs ja kehut/kysyt välissä. Valmiita vuorosanoja ei ole, sinun pitää ne itse kehittää tilanteessa. Tarkoitus nyt on, että nainen tajuaa sinun olevan kiinnostunut muutenkin kuin kaverina.

Vierailija
40/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikka kysyä onko puutarha siistinä hehheh

Jopa minäkin tiedän, että tämä on typerä kysymys, jolla vain karkoittaa naisen pois.

ap

Niin naiset sanoo mutta kun oikea mies sattuu kysymään se onkin ihanan vitsikästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi