Kokeilin uida vaatteet päällä
Oli epämiellyttävää unohtu uimapuku kotiin ku oltiin lenkillä ja matkalla oli hyvä uimaranta
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Märkämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuollaiset naiset (olettaen ettei nuo ole vain pelkkiä keksittyjä juttuja) jää täysin tuntemattomiksi ihmisiksi kun eivät ikinä uskalla kirjoittaa muualle kuin tämän tyylisille palstoille.
---
Kelluntapukuhommat ei kyllä ole vaatteet päällä uintia, siinä täytyy olla tavalliset käyttövaatteet enkä luokittele edes shortseilla ja t-paidalla uintia vaateuinniksi. Pitkien housujen kaverina t-paita riittää täyttämään "luokituksen"
Viihdettähän tämä lienee - sallittakoon jäädä mysteeriksi onko jutut keksittyjä vai ei - hauskaa on ollut lukea ja otan totena mitä kerrotaan ymmärtäen kuitenkin sen, että liian tarkkaan kertominen voisi kuitenkin paljastaa kirjoittajan, jos onkin kirjoittajan lähipiiristä myös lukija.
Mutta joo, hyvä idea aiemmin mainittu muovinen istuinsuoja autoon - en ole tullut itse ajatelleeksi, vaan olen tarvittaessa huolehtinut vaateiden vaihdosta tai kuivumisesta ennen ajamaan lähtöä.
Samaa mieltä siitä, että kolmiosainen arkivaatteista koostuva uimapuku on de facto minimi: paita, pitkät housut ja tietysti alkkarit. Nämä on väistämättä sellaisia asioita, joissa ei ole yhtä oikeaa tapaa: yksi tykkää verkkareista, toinen kelluntapuvusta ja kolmas jakusta.
Kokeiluista olen huomannut, että ohuet mustat verkkarit ja treenipaita ovat sellaisia, jotka valuttvat liian veden nopeasti pois ja arvelen, että aika pian on matkan päästä vaikeaa huomata, että märkää on jäljellä. Sellaisia tilanteita ajatellen, että haluaa välttää teliaita katseita, niin yhdistelmä kenties olisi toimiva.
Täällä onkin näköjään pönttöjen kokoontumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Onko teitä montakin?
Märkämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina uinut silinterihattuun ja frakkipukuun pukeutuneena. Kyllä herrasmies on herrasmies uidessaankin.
Miehenkin puku päällä uiminen on ihan tyylikästä. Vastaa naisen jakkupuvussa uimista.
Näin heteromiehenkin näkökulmasta on ihan tyylikästä esim. se kun joissain tv-sarjoissa pukumiehet on päätyneet vaatteet päällä uima-altaaseen, toki naisten päätyminen sinne on tietysti aina kiinnostavampaa.
Harmi vaan kun naiset ei ole lainkaan kiinnostuneita märistä miehistä. Kun olisi nainen jota kiinnostaisi miehen kasteleminen niiin se olisi parasta mitä voisi kokea.
Kotimaisissa tv sarjoissa/elokuvissa naiset eivät kyllä päädy juuri koskaan vaatteet päällä uima-altaisiin, vaan kyllä se on poikkeuksetta mies joka sinne heitetään tai jokeen, järveen.
Onko suomalainen naisnäyttelijä tehty sokerista, vai mikä siinä on, että käsikirjoittajat varovat kirjoittamasta kohtia, joissa nainen uitetaan vaatteet päällä?
Minustakin tämä on pettymys ja olen pettynyt eräänkin kerran!
Itse olen onnekas, koska vaimoni ymmärtää mieltymykseni märkiin vaatteisiin. Toisinaan hän yllättää minut esim. seuraamalla suihkuun paita tai mekko päällä - ilman rintsikoita tietty. Joskus saan työmatkalle mukavia ”shower-selfieitä”. Kesämökillä aamu-uinnilla vaimon uikkarina voi olla valkoinen t-paita jne.
Itsekin tykkään kastella vaatteet hänen kanssaan. On kiihottavaa hyväillä toista likomärkien vaatteiden läpi.
Harrastetaan näitä juttuja joskus, kun ollaan kahdestaan. Pienten lasten vanhempina se ei tapahdu liian usein. Tällaiset pienet hauskuudet pitävät kuitenkin parisuhteen vireänä.
Mielestäni nainen märissä vaatteissa vain näyttää eroottiselta, ja tämän vaimonikin ymmärtää. Ilmeisesti hänkin tuntee itsensä seksikkääksi kokovartalomärkänä.
Vierailija kirjoitti:
Märkämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina uinut silinterihattuun ja frakkipukuun pukeutuneena. Kyllä herrasmies on herrasmies uidessaankin.
Miehenkin puku päällä uiminen on ihan tyylikästä. Vastaa naisen jakkupuvussa uimista.
Näin heteromiehenkin näkökulmasta on ihan tyylikästä esim. se kun joissain tv-sarjoissa pukumiehet on päätyneet vaatteet päällä uima-altaaseen, toki naisten päätyminen sinne on tietysti aina kiinnostavampaa.
Harmi vaan kun naiset ei ole lainkaan kiinnostuneita märistä miehistä. Kun olisi nainen jota kiinnostaisi miehen kasteleminen niiin se olisi parasta mitä voisi kokea.
Kotimaisissa tv sarjoissa/elokuvissa naiset eivät kyllä päädy juuri koskaan vaatteet päällä uima-altaisiin, vaan kyllä se on poikkeuksetta mies joka sinne heitetään tai jokeen, järveen.
Onko suomalainen naisnäyttelijä tehty sokerista, vai mikä siinä on, että käsikirjoittajat varovat kirjoittamasta kohtia, joissa nainen uitetaan vaatteet päällä?
Näin voi olla elokuvissa, mutta tosielämässä ,jos ja kun ,joku uitetaan niin useinmiten se on nainen. Ainakin omasta kokemuksesta niin luulen, enkä ainakaa ole koskaan nähnyt ,että mies olisi uitettu.
Märkämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ihan kaikki vaatteet päällä kun "tipahdan" laiturilta veteen ja usein olen uinut ihan viimeisen päälle laitettuna ja tällättynä.
Uintiasuna on ollut esim, jakkupuku tai hame, pusero, sukkikset, avokkaat. En ui kauan, koska kysehän on ikäänkuin vahingossa horjahtamisesta. Kun pulikoin vaikkapa laiturin portaiden viereen ja kömmin sitten vettävaluvana laiturille, niin kyllä sipsuttelen sitten aika kiireesti autolleni, näytellen vielä kauhistunutta ja vihaistakin, jotta jos joku sattui näkemään molskahdukseni niin pitää sitä sitten ainakin silkkana vahinkona!
Harmi kun tuollaiset naiset (olettaen ettei nuo ole vain pelkkiä keksittyjä juttuja) jää täysin tuntemattomiksi ihmisiksi kun eivät ikinä uskalla kirjoittaa muualle kuin tämän tyylisille palstoille.
Ja kun facebook-ryhmän perustaa joku, sille ryhmälle käy niin että sinne joku mies vain lisäilee ihmisiä jotka eivät liity koko aiheeseen millään tavalla.
Joku kokee ilmeisesti kelluntapukuharrastuksensa vaatteet päällä uinniksi, minusta se ei ole sitä, sellainen on paremminkin vain jonkinlainen urheiluharrastus joka ei käytännössä liity siihen mistä tässä on kyse.
Kriittinen suhtautuminen on tietysti toisaalta tervettä, toisaalta ehkä hiukan joustamalla voisi saada laajemman piirin aiheen ympärille. Facen tuoreessa ryhmässä on kourallinen jäseniä, asiaan liittymättömiä ei taida olla kukaan. En lähtisi rajaamaan hirveän tarkkaan, jokaisella on mieltymyksensä, ehkä lähinnä pitäisin rajan siinä, mitkä varusteet on nimenomaan tarkoitettuja siihen, että niillä mennään veteen, kuten kuiva- ja märkäpuvut, kelluntapuvut ovat jo enemmän sellaisia "varmuuden vuoksi"-juttuja, joissa kastuu kuitenkin kaikki, mitä alla on. Edelleen omat suosikkini uima-asuna ovat farkut ja huppari joita ei kovin moni miellä uimapuvuksi, mutta kaikilla ei tarvitse olla samanlaiset mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja helposti on jätetty näyttämättä joskus sinänsä hyvässä veteenputoamiskohtauksessa se vedestä nouseminen ja takavuosina on ollut huonolaatuinen elokuva ehkä muutenkin kuvaltaan.
Tv-sarjoista ja elokuvista tosin ei tarvitse enää tuota osastoa edes etsiä koska nykyään netti on täynnä vartavasten tehtyä materiaalia jossa nimenomaan on märkiä naisia uimassa tai suihkussa vaatteet päällä (wetlook-sivustot). Se tulee mieleen, että liekö se niin että tv-sarjojen tekijät eivät ehkä halua "seksualisoida naisia" ja siksi ne on miehiä jotka kastuu. Epäkiinnostavassa vaatetuksessa tapahtuva uittaminen ei kyllä kiinnostaisikaan.
Toisaalta epäilen että tv-sarjojenkin tekijöillä on joskus ollut fetissejä. Ulkomaisissa on esimerkkejä joissa huomattavan usein on päätyneet veteen sarjasta riippuen joko naiset tai miehet tai molemmatkin.
Miehen ja naisen yhdessä veteen päätyminen on minusta romanttista.
Nykyään minua eniten harmittaa se etten voi itse olla fetissiobjekti naisille koska märkä mies ei ikinä kiinnosta kuin miehiin suuntautuneita miehiä, muttei koskaan naisia Tämän voi todeta netissä, ikinä kukaan nainen ei kommentoi mitenkään videoita tai kuvia joissa on märkä mies, vaan vain toiset miehet. Tämäkin voi turhauttaa seksuaalisesti. Mies ei aina halua vain katsoa naisia vaan haluaisi joskus olla myös se jota katsotaan. Mutta kun ne on vain itseä rumempia homo- tai ainakin biseksuaalisia miehiä jotka haluavat katsoa niin ei oikein ole motiivia laittaa itsestään mihinkään mitään kun heteromies itse on.
Se minua vaan vähän ihmetyttää että miksi näistä keskustellaan vain tämmöisillä vauva-foorumeilla? Suomi24:ää lukuunottamatta se on aina joku vauvapalsta mihin joku oletettavasti naispuolinen jotain kirjoittaa tähän aiheeseen liittyen. Itse aniharvoin edes olen käynyt näillä foorumeilla koska olen lapseton sinkkumies. Ei siis minusta mikään paras foorumi fetissikeskusteluille.
Vierailija kirjoitti:
Lenkin päälle uin usein täysissä vaatteissa! Ulkoilupuku, lenkkarit, alusvaatteet jne. Sateella on myös mukavaa kastua lenkillä. Silloin tietää olevansa märkä kun vesi alkaa turskahdella lenkkareissa. Joskus kunnon kuuro kastelee kuin olisi käynyt uimassa!
Toisinaan olen uinut ihan laitettuna ja tällättynäkin, hame tai mekko päällä, sukkahousut ja korkkarit jalassa!
Hauskaa kulkea joskus kaupungilla ja ajatella: eipä arvaa kukaan vastaantulijoista tai vaikkapa kaupan kassoista, että tämä tyttö ui kohta vaatteet päällä!
Todella outoa. Mitä järkeä pilata vaatteet ja korkokengät tai kengät ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Kuten kerroin, niin en minäkään halua mitään julkista kylpyä. Korkeintaan jonkun hyvän ystävän kanssa kahdestaan, niin en suuttuisi jos tämä hän haluaisi vaikkapa uittaa minut, esim. tönäisemällä laiturilta veteen?
Kunhan tajuat, että ketään ei saa tönäistä veteen ilman lupaa. Ei edes niin, että lupa on annettu viikko aiemmin. Sinäkin saattaisit muuten siinä hetkessä pelästyä niin, että vedät keuhkot vettä täyteen.
Märkämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja helposti on jätetty näyttämättä joskus sinänsä hyvässä veteenputoamiskohtauksessa se vedestä nouseminen ja takavuosina on ollut huonolaatuinen elokuva ehkä muutenkin kuvaltaan.
Tv-sarjoista ja elokuvista tosin ei tarvitse enää tuota osastoa edes etsiä koska nykyään netti on täynnä vartavasten tehtyä materiaalia jossa nimenomaan on märkiä naisia uimassa tai suihkussa vaatteet päällä (wetlook-sivustot). Se tulee mieleen, että liekö se niin että tv-sarjojen tekijät eivät ehkä halua "seksualisoida naisia" ja siksi ne on miehiä jotka kastuu. Epäkiinnostavassa vaatetuksessa tapahtuva uittaminen ei kyllä kiinnostaisikaan.
Toisaalta epäilen että tv-sarjojenkin tekijöillä on joskus ollut fetissejä. Ulkomaisissa on esimerkkejä joissa huomattavan usein on päätyneet veteen sarjasta riippuen joko naiset tai miehet tai molemmatkin.
Miehen ja naisen yhdessä veteen päätyminen on minusta romanttista.
Nykyään minua eniten harmittaa se etten voi itse olla fetissiobjekti naisille koska märkä mies ei ikinä kiinnosta kuin miehiin suuntautuneita miehiä, muttei koskaan naisia Tämän voi todeta netissä, ikinä kukaan nainen ei kommentoi mitenkään videoita tai kuvia joissa on märkä mies, vaan vain toiset miehet. Tämäkin voi turhauttaa seksuaalisesti. Mies ei aina halua vain katsoa naisia vaan haluaisi joskus olla myös se jota katsotaan. Mutta kun ne on vain itseä rumempia homo- tai ainakin biseksuaalisia miehiä jotka haluavat katsoa niin ei oikein ole motiivia laittaa itsestään mihinkään mitään kun heteromies itse on.
No ihan hetero minäkin, mutta ei se niin merkitse kumman sukupuolen päällä ne märät vaatteet on, nimittäin niitä märkiä vaatteita katselen ja vaatteiden käyttäjä on sivuseikka. Paljo tärkempää se mitkä ne vaatteet on ja toisaalta kovasti ylipainoisen päällä märät vaatteet ei näytä hyvältä.
Missä teidän kännykät, autonavaimet, meikit tms on "yllätys"pulahdusten aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkin päälle uin usein täysissä vaatteissa! Ulkoilupuku, lenkkarit, alusvaatteet jne. Sateella on myös mukavaa kastua lenkillä. Silloin tietää olevansa märkä kun vesi alkaa turskahdella lenkkareissa. Joskus kunnon kuuro kastelee kuin olisi käynyt uimassa!
Toisinaan olen uinut ihan laitettuna ja tällättynäkin, hame tai mekko päällä, sukkahousut ja korkkarit jalassa!
Hauskaa kulkea joskus kaupungilla ja ajatella: eipä arvaa kukaan vastaantulijoista tai vaikkapa kaupan kassoista, että tämä tyttö ui kohta vaatteet päällä!
Todella outoa. Mitä järkeä pilata vaatteet ja korkokengät tai kengät ylipäätään?
Ei ainakaan mitkään normaalisti lenkkeilyssä käytettävät vaatteet mene uimisesta miksikään. Toki se riski on jos on oikein vaaleat vaatteet ja likainen vesi nii ei välttämättä saa pesemällä täysin puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän kännykät, autonavaimet, meikit tms on "yllätys"pulahdusten aikana?
Mulla ei ollut yllätyspulahdus mutta kerran unohtui puhelin hupparin taskuun uimaan mennessä. Perusteellisen kuivaamisen jälkeen alkoi toimia taas normaalisti.
Märkämies kirjoitti:
Se minua vaan vähän ihmetyttää että miksi näistä keskustellaan vain tämmöisillä vauva-foorumeilla? Suomi24:ää lukuunottamatta se on aina joku vauvapalsta mihin joku oletettavasti naispuolinen jotain kirjoittaa tähän aiheeseen liittyen. Itse aniharvoin edes olen käynyt näillä foorumeilla koska olen lapseton sinkkumies. Ei siis minusta mikään paras foorumi fetissikeskusteluille.
Ketjujen aloituksista en tiedä mutta sinne sivulle täytyy mennä missä aiheesta keskustellaan.
Joo, olen siinä käsityksessä, että vauva-foorumi on maankuulu siitä, että tällä keskustellaan melkein mistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teitä montakin?
Ei ole tietoa, mutta tiedossa on, että meillä on ollut kuuluisa saman henkinen alan harrastaja: edesmennyt Amy Winehouse esitteli TV-dokumentissa kotiaan ja kylpyhuoneen kohdalla sanoi käyvänsä vaattet päällä suihkussa, jos on yksin kotona. On kuulemma rentouttavaa.
En ota kantaa, onko asia ollut noin, vai sanoiko läpällä TV-kameralle. Muistelemani dokumentti on tullut myös meidän TV:stä - siitä on nyt jo kyllä aikaa varmaan parikin vuotta.