Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin uida vaatteet päällä

Vierailija
26.06.2020 |

Oli epämiellyttävää unohtu uimapuku kotiin ku oltiin lenkillä ja matkalla oli hyvä uimaranta

Kommentit (244)

Vierailija
21/244 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhden koululuokan kokemuksia vaatteet päällä uinnista:

"Lisäksi harjoittelimme uimahyppyjä, koska vaatteet päällä veteen plätsähtäminen ei satu ollenkaan niin paljoa kuin paljaalla iholla mahalaskun tekeminen.

Meillä oli tavattoman hauskaa. Hupi alkoi jo suihkuhuoneessa, kun suihkuttelimme vaatteet märiksi."

Siinäkin olisi ehkä potentiaalisia vaateuimareita jos kehtaisivat tulevaisuudessa yleisellä rannalla uida vaatteet päällä.

Vierailija
22/244 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaan itselleni, kun vaivauduin googlettamaan. Puuvilla painaa 1,5kg/litra, joten vetäähän se pohjaan. Anteeksi turha kysymys.

Toisaalta, sinulla ei ole sitä puuvillaa ylläsi kovin paljon, ehkä kilon verran, riippuen mitä kaikkea päälläsi on. Kun uit ja pidät keuhkoissa kuitenkin koko ajan jonkin verran ilmaa, pysyt ihan hyvin pinnalla. Itse  uin aika useinkin kesällä kokonaan puuvillavaatteissa, koska ne viilentävät märkänä pisimpään kuumalla ilmalla. Alushousut, t-paita, sukat, farkut, huppari ja canvastossut, paras uimapuku. Farkkujen täytyy olla hiukan väljät tai joustavat, jotta niillä on hyvä uida, mutta farkut ovat kyllä kaikkein parhaat uimahousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/244 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan samat ihmiset kirjoittavat eri ketjuihin, jotka sivuavat samaa aihetta. Vaatteet päällä uimisesta pitävien ihmisten "esiintyvyyttä" tuskin kukaan on tutkinut, eikä luultavammin tulla aihetta tutkimaankaan? D. Luullakseni tämä joukko on kuitenkin aika pieni?

Satunnaisia "pulahtajia" voi tietenkin etenkin hellejaksoilla olla enemmänkin, mutta vakituisia "lajin harrastajia" tuskin kovinkaan paljoa?

Harvassa ovat ne, jotka tulevat edes tämän verran ulos asian kanssa, vielä harvempi pitää yhteyttä ja todella harva uskaltaa tavata toisia. Olen ollut yhteydessä 4-5 ihmisen kanssa, kolmen kanssa pidempään, yhden kanssa tavannut vaatteiden kastelun ja kurastamisen merkeissä viimeisten viiden vuoden aikana. En tiedä mikä asiassa sitten on niin vaikeaa, kieltämättä sitä pitkään itsekin ujosteli, ja ujostelee vähän edelleen, mutta käyn kuitenkin ihan vilkkaalla rannalla useita kertoja kesässä uimassa vaatteet päällä. Euroopanlaajuisesti porukkaa on jopa niin että saavat kokoontumisia aikaan, vuokraavat vaatteet päällä uimiseen myötämielisiä uimahalleja, mutta matkaavat pitkiäkin matkoja näihin. Tietyissä maissa, missä uimaopetuksessa on enemmän vaatteet päällä uintia, se näkyy myös harrastajien määrässä, yhä useampi huomaa kuinka mukavaa on uida täysissä pukeissa.

Olisihan se mukavaa jos meitä olisi enemmän, tämä on lievästä erikoisuudestaan huolimatta hyvin harmitonta, se ei satuta ketään eikä mitään, märät vaatteet kuivuvat ja ihan tavalliset vaatteet, kuten farkut, hupparit ja monet kengätkin kestävät lukemattomia uintikertoja. Parhaimmillaan olen uinut farkuilla, ja pari päivää myöhemmin mennyt juhliin samat farkut jalassa.

Kannattaa kokeilla rohkeasti, ja myös erilaisilla vaatteilla, niin voi tunnustella mikä on itselle mieleen. Oma skaalani on laaja, verkkareista, farkuista, huppareista, lenkkareista ja canvastossuista sadevaatteisiin, kumisaappaisiin ja talvivaatteisiinkin. Kastuminen on mukavaa etenkin kun se on vapaaehtoista.

Vierailija
24/244 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran uiskennellut viimeisen päälle laitettuna yllytyksen seurauksena. Mites tuo "harrastus " talvella ja muutenkin melko kylmää vesi järvissä suurimman osan vuodesta.

En pelkää kylmiä vesiä. Olen tottunut niihin lapsuudesta saakka ja uin läpi vuoden avannossa. Siellä tosin uin harvoin vaatteet päällä, koska pukusuojaan ei voi valuttaa liikaa vettä ja sinnehän voi tulla joku milloin hyvänsä.

Tänäkin vuonna kyseinen Jakkupuvussa uiminen ( josta mainitsin tuolla aiemmin ) tapahtui lokakuulla. Viime vuonna "putosin" muistaakseni vielä marraskuussa laiturilta, lunta oli jo maassa ja räntää satoi silloinkin. Sillä kerralla asuna olivat:  sukkahousut, sukat, lenkkarit, lämpimät alusvaatteet, ulkoilupuku, pipo ja käsineet ja hauskaa oli pulikoida hetken aikaa!

Vierailija
25/244 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wetfinn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinhan samat ihmiset kirjoittavat eri ketjuihin, jotka sivuavat samaa aihetta. Vaatteet päällä uimisesta pitävien ihmisten "esiintyvyyttä" tuskin kukaan on tutkinut, eikä luultavammin tulla aihetta tutkimaankaan? D. Luullakseni tämä joukko on kuitenkin aika pieni?

Satunnaisia "pulahtajia" voi tietenkin etenkin hellejaksoilla olla enemmänkin, mutta vakituisia "lajin harrastajia" tuskin kovinkaan paljoa?

Harvassa ovat ne, jotka tulevat edes tämän verran ulos asian kanssa, vielä harvempi pitää yhteyttä ja todella harva uskaltaa tavata toisia. Olen ollut yhteydessä 4-5 ihmisen kanssa, kolmen kanssa pidempään, yhden kanssa tavannut vaatteiden kastelun ja kurastamisen merkeissä viimeisten viiden vuoden aikana. En tiedä mikä asiassa sitten on niin vaikeaa, kieltämättä sitä pitkään itsekin ujosteli, ja ujostelee vähän edelleen, mutta käyn kuitenkin ihan vilkkaalla rannalla useita kertoja kesässä uimassa vaatteet päällä. Euroopanlaajuisesti porukkaa on jopa niin että saavat kokoontumisia aikaan, vuokraavat vaatteet päällä uimiseen myötämielisiä uimahalleja, mutta matkaavat pitkiäkin matkoja näihin. Tietyissä maissa, missä uimaopetuksessa on enemmän vaatteet päällä uintia, se näkyy myös harrastajien määrässä, yhä useampi huomaa kuinka mukavaa on uida täysissä pukeissa.

Olisihan se mukavaa jos meitä olisi enemmän, tämä on lievästä erikoisuudestaan huolimatta hyvin harmitonta, se ei satuta ketään eikä mitään, märät vaatteet kuivuvat ja ihan tavalliset vaatteet, kuten farkut, hupparit ja monet kengätkin kestävät lukemattomia uintikertoja. Parhaimmillaan olen uinut farkuilla, ja pari päivää myöhemmin mennyt juhliin samat farkut jalassa.

Kannattaa kokeilla rohkeasti, ja myös erilaisilla vaatteilla, niin voi tunnustella mikä on itselle mieleen. Oma skaalani on laaja, verkkareista, farkuista, huppareista, lenkkareista ja canvastossuista sadevaatteisiin, kumisaappaisiin ja talvivaatteisiinkin. Kastuminen on mukavaa etenkin kun se on vapaaehtoista.

Kovin on sähköpostiliikenne ollut hiljaista jo pitkään. T:minä kenelle verkkarit on ainoa oikea uimapuku.

Vierailija
26/244 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran uiskennellut viimeisen päälle laitettuna yllytyksen seurauksena. Mites tuo "harrastus " talvella ja muutenkin melko kylmää vesi järvissä suurimman osan vuodesta.

En pelkää kylmiä vesiä. Olen tottunut niihin lapsuudesta saakka ja uin läpi vuoden avannossa. Siellä tosin uin harvoin vaatteet päällä, koska pukusuojaan ei voi valuttaa liikaa vettä ja sinnehän voi tulla joku milloin hyvänsä.

Tänäkin vuonna kyseinen Jakkupuvussa uiminen ( josta mainitsin tuolla aiemmin ) tapahtui lokakuulla. Viime vuonna "putosin" muistaakseni vielä marraskuussa laiturilta, lunta oli jo maassa ja räntää satoi silloinkin. Sillä kerralla asuna olivat:  sukkahousut, sukat, lenkkarit, lämpimät alusvaatteet, ulkoilupuku, pipo ja käsineet ja hauskaa oli pulikoida hetken aikaa!

Miten tarkenet uida ja vielä mennä kotiinkin märkänä kylmällä ilmalla ?, itse olen " joutunut veteen" pari kertaa vaatteet päällä ja palelsi vaikka oli melko lämmintä.

Vierailija
27/244 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tarkenet uida ja vielä mennä kotiinkin märkänä kylmällä ilmalla ?, itse olen " joutunut veteen" pari kertaa vaatteet päällä ja palelsi vaikka oli melko lämmintä.

Hän, jolle vastaat, ilmeisesti vaihtaa vaatteet rannan pukukopissa. Itse kävelen n. kilometrin kotiin märkänä, viileämmällä kelillä salaisuus on merinovillakerrasto ja -sukat, ne pidentävät kautta melkoisesti ollessaan myös märkinä lämpimät. Talviaikaan puen päälimmäiseksi lämpöhaalarin, jonka riisun ennen uimaan menoa ja uituani puen sen suoraan märkien vaatteiden päälle, näin on lämmin kävellä kotiin. Keinokuituinen haalari kuivuu siinä ajassa kuin uitetut farkut, huppari ym.

Vierailija
28/244 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua, vaatteet päällä uiminen. Minä taas rakastan uimisessa ja sukeltelussa sitä, että iholla tuntuu vain vesi. Naku-uinti on ihan parasta. Minulle se tuntuu enemmän vapaudelta. Vaatteet päällä uimisen voisin kuvitella itselleni ahdistavaksi.

Niin me ihmiset vain olemme erilaisia, jokainen tykkää mistä tykkää. Tämä on hyvässä hengessä todettu kommentti. Ei minulla ole tarve sen enempää aihetta ihmetellä, hienoa että olette löytäneet harrastuksen joka on kivaa!

Vierailija
29/244 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkin päälle uin usein täysissä vaatteissa! Ulkoilupuku, lenkkarit, alusvaatteet jne. Sateella on myös mukavaa kastua lenkillä.  Silloin tietää olevansa märkä kun vesi alkaa turskahdella lenkkareissa. Joskus kunnon kuuro kastelee kuin olisi käynyt uimassa! 

Toisinaan olen uinut ihan laitettuna ja tällättynäkin, hame tai mekko päällä, sukkahousut ja korkkarit jalassa!

Hauskaa kulkea joskus kaupungilla ja ajatella: eipä arvaa kukaan vastaantulijoista tai vaikkapa kaupan kassoista, että tämä tyttö ui kohta vaatteet päällä!

Hupakko, hullumpi, hulluin.

Vierailija
30/244 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hassua, vaatteet päällä uiminen. Minä taas rakastan uimisessa ja sukeltelussa sitä, että iholla tuntuu vain vesi. Naku-uinti on ihan parasta. Minulle se tuntuu enemmän vapaudelta. Vaatteet päällä uimisen voisin kuvitella itselleni ahdistavaksi.

Niin me ihmiset vain olemme erilaisia, jokainen tykkää mistä tykkää. Tämä on hyvässä hengessä todettu kommentti. Ei minulla ole tarve sen enempää aihetta ihmetellä, hienoa että olette löytäneet harrastuksen joka on kivaa!

Makuasioitahan nämä on ja minä ainakin nautin uida tai olla muuten vaan lämpöisessä järvessä verkkaripuku päällä ja välillä märkänä rannalle. Verkkarit ja huppari myös hyvä vaihtoehto ja hupulla saa suojattua samalla niskan palamiselta.

Täysin harmiton harrastus vaikka monet ehkä pitää vähintään outona. Vaikka lähes kaikki omat verkkaripuvut on uitettu, osa niistä varmaan yli 10 kertaa, niin konepesun jälkeen ei voi nähdä mitenkään että niillä on uitu ja ne voi ottaa taas tavalliseen käyttöön.

Vierailija
31/244 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun yleensä autolla näillä "uintiretkilläni". Olen suojannut auton istuimen vedenpitävällä suojalla, jotta voin ajella johonkin sopivaan paikkaan vaihtamaan kuivaa ylle. Joskus ajelen suoraan kotiin märkänä, tilanteen mukaan kulloinkin...

Vierailija
32/244 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa käsittelevät keskustelupalsta ovat hiljaisia ja varmaan kyse on siitä, mitä tuolla edellä jo todettiin: vaatteissa uinti on harvojen hupi.  Ei minullakaan ole tähän mitään uutta kerrottavaa, vaan omakohtaisesti voin vahvistaa samoja asioita, joita on jo ollut esillä.

Kiinnostus kastumiseen on peräisin jo lapsuudesta. Tieni-iässä lopullinen kiinnostus asiaan tuli luullakseni siitä, kun kerran kesällä osuin uimarannalle samalla, kuin nuori nainen juuri vedestä nousseena kulki märässä vihreässä t-paidassa, joka liimautui tiukasti ihoon kiinni.  Nuori mies oli myyty "aateelle" saman tien. Vaikuttava näky lie ollut, kun vieläkin sitä muistelee.

Kastuminen on kiihottavaa; toisinaan myös seksuaalisesti. Oliskin kiinnostavaa tietää, mikä moisen "prosessin" käynnistää. Järkikin kiihottumista yrittää selittää: ajatelen, että minullakin kyse on aiemmin mainittusta "sääntöjen" rikkomisesta tuleva vapauden tunne.  Ja tuttua on sateessa itsensä kastelu ja treenikamppeissa suihkuun meno treenin jälken (ei salilla, vaan kotioloissa).

En myöskään kaipaa asialle julkisuutta, vaan "vesileikit" hoituu omassa rauhassa.  Sateella lenkkeily on tässä poikkeus:  sateessa lenkeilijä ei varmaan herätä huomiota kun se ajatellaan urheiluhulluksi. Harva tullee ajatelleksi, että kastuminen voi olla myös sadelenkkeilyn motiivina.

Useista löytämistäni keskustelupalstoista jää käsitys, että kastuminen on yleensä miesten juttu. Naiset tuntuvat kirjoittavan harvemmin. Olikin kiinnostavaa kuulla, että myös naiset saattavat kokea kastumisen kiihottavana. 

Minäkin olen siinä käsityksessä, että vedellä pestäväksi tarkoitut vaatteet eivät siitä hätkähdä, jos joutuvat veteen silloinkin, kun vaatteiden omistaja on niiden sisällä. Oleellista on vapaaehtoisuus, mahdollisuus valita aika ja paikka sekä se, että mitä on päällä. Harvat ymmärrättävästi nauttivat siitä, jos vastoin tahtoaan juhlavaateissa joutuu uimasilleen, mutta arkikamppeet päällä mökillä kesähelteessä: miksi ei. Vilpoisampaa on, ennen kuin aurinko on taas kuivannut.

Tulipa pitkä juttu, toivottavasti jaksoitte lukea....

Vierailija
33/244 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa olla varovaisempi veden äärellä ja muistaa veneessä pelastusliivit.

Olen ottanut tavakseni testata pelastusliivit joka kesä. En tiedä, onko se oikeasti tarpeen, mutta meillä on vanhoja liivejä, joiden ohjeissa asia mainitaan.  Testaan vaatteet päällä varmuuden vuoksi. Se on samalla syy mennä uimaan vaatteet päällä ainakin kerran kesässä, joka sinällään on mukavan tuntuinen juttu.

Vierailija
34/244 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on vaihteeksi kunnon talvi ja monet vesistöt jäässä ja ihmiset kulkee jäillä, on tosiaan hyvä pitää mielessä, että etenkin paksut talvitakit ja muut varusteet painaa märkinä ihan tolkuttomasti, jos putoaa jäihin.

Kannattaa välttää liikuessa virtauskohtia, siltojen alta kulkemista, vesilaitosten lähistöjä ja sellaisia alueita, joista ei ole varma kuinka paksua jää on. Mielellään liikkua silloin kun jäällä on muitakin ulkoilijoita eikä pimeällä.

Vierailija
35/244 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvivettä verkkareissa kirjoitti:

Tätä asiaa käsittelevät keskustelupalsta ovat hiljaisia ja varmaan kyse on siitä, mitä tuolla edellä jo todettiin: vaatteissa uinti on harvojen hupi.  Ei minullakaan ole tähän mitään uutta kerrottavaa, vaan omakohtaisesti voin vahvistaa samoja asioita, joita on jo ollut esillä.

Kiinnostus kastumiseen on peräisin jo lapsuudesta. Tieni-iässä lopullinen kiinnostus asiaan tuli luullakseni siitä, kun kerran kesällä osuin uimarannalle samalla, kuin nuori nainen juuri vedestä nousseena kulki märässä vihreässä t-paidassa, joka liimautui tiukasti ihoon kiinni.  Nuori mies oli myyty "aateelle" saman tien. Vaikuttava näky lie ollut, kun vieläkin sitä muistelee.

Kastuminen on kiihottavaa; toisinaan myös seksuaalisesti. Oliskin kiinnostavaa tietää, mikä moisen "prosessin" käynnistää. Järkikin kiihottumista yrittää selittää: ajatelen, että minullakin kyse on aiemmin mainittusta "sääntöjen" rikkomisesta tuleva vapauden tunne.  Ja tuttua on sateessa itsensä kastelu ja treenikamppeissa suihkuun meno treenin jälken (ei salilla, vaan kotioloissa).

En myöskään kaipaa asialle julkisuutta, vaan "vesileikit" hoituu omassa rauhassa.  Sateella lenkkeily on tässä poikkeus:  sateessa lenkeilijä ei varmaan herätä huomiota kun se ajatellaan urheiluhulluksi. Harva tullee ajatelleksi, että kastuminen voi olla myös sadelenkkeilyn motiivina.

Useista löytämistäni keskustelupalstoista jää käsitys, että kastuminen on yleensä miesten juttu. Naiset tuntuvat kirjoittavan harvemmin. Olikin kiinnostavaa kuulla, että myös naiset saattavat kokea kastumisen kiihottavana. 

Minäkin olen siinä käsityksessä, että vedellä pestäväksi tarkoitut vaatteet eivät siitä hätkähdä, jos joutuvat veteen silloinkin, kun vaatteiden omistaja on niiden sisällä. Oleellista on vapaaehtoisuus, mahdollisuus valita aika ja paikka sekä se, että mitä on päällä. Harvat ymmärrättävästi nauttivat siitä, jos vastoin tahtoaan juhlavaateissa joutuu uimasilleen, mutta arkikamppeet päällä mökillä kesähelteessä: miksi ei. Vilpoisampaa on, ennen kuin aurinko on taas kuivannut.

Tulipa pitkä juttu, toivottavasti jaksoitte lukea....

Eipä tosiaan tavalliset vesipestävät vaatteet kuten verkkarit mene uinnista yhtään miksikään, ei haittaa vaikka kastuu kuinka monta kertaa tahansa. Kuivaaminen on tärkeämpi ettei jätä minnekään myttyyn pitemmäksi aikaa vaan laittaa kuivumaan mieluiten ulos tai heittää pesukoneeseen. Monet omat verkkaripuvut on päätynyt heti ensimmäisellä käytöllä uimapuvuksi, mutta pesun jälkeen ovat edelleen uutta vastaavassa kunnossa.

Vierailija
36/244 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on vaihteeksi kunnon talvi ja monet vesistöt jäässä ja ihmiset kulkee jäillä, on tosiaan hyvä pitää mielessä, että etenkin paksut talvitakit ja muut varusteet painaa märkinä ihan tolkuttomasti, jos putoaa jäihin.

Kannattaa välttää liikuessa virtauskohtia, siltojen alta kulkemista, vesilaitosten lähistöjä ja sellaisia alueita, joista ei ole varma kuinka paksua jää on. Mielellään liikkua silloin kun jäällä on muitakin ulkoilijoita eikä pimeällä.

Nyt on myös hyvät mahdollisuudet harjoitella jäistä pelastautumista. Talvivaatteet päälle, naskalit kaulaan, vaihtovaatteet kassiin ja avantouintipaikalle. Siellä voi pulahtaa uimaan ja kömpiä ylös, portaat lähellä on hyvä turva jos tuntuu ettei nousu onnistukaan. Harjoittelun jälkeen vaan vaihtaa vaatteet kuiviin.

Vierailija
37/244 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usea tänne kommentoiva näyttää menevän tahallisesti uimaan vaatteissa, mutta kiinnoistaisi kuulla ( lukea ) tositapahtumiin perustuvia kertomuksia, että oletko pudonnut tai onko sinut pudotettu veteen tahtomattasi?

Jos on, niin millainen oli tilanne, millaiset vaatteet sinulla oli ylläsi kun jouduit uimaan, oliko "yleisöä" ja kuinka noloksi koit tilanteen?

Vierailija
38/244 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä olleen mökin laiturilta sukelsin järveen harha-askeleen ja kaiteen puuttumisen takia. Asuna oli hame, kauluspaita, sukkahousut, saappaat, neuletakki ym. (mentiin katsomaan suoraan töistä). Vähän tuli kiljuttua , aika jäistä oli vesi toukokuussa ja 40 km  matkaa kotiin. Mieheni ja myyjä olivat ihan hiljaa kun kahlasin litimärkänä rantaan. Tästä on jo vuosia aikaa .

Vierailija
39/244 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olet uiskennellut tänä keväänä?

Vierailija
40/244 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä: Useat näilläkin palstoilla vierailevat pitävät "harrastustani" ja minua  täysin kajahtaneena? En anna sen kuitenkaan häiritä, koska tämä ei ainakaan ole keneltäkään pois!

Ei ole todellakaan "kajahtanutta". Jos olet nainen oikeasti, niin juurikin tuollaisia naisia nimenomaan pitäisikin olla olemassa.

Itse olen hieman yli 40-vuotias mies ja olen koko aikuisikäni käynyt silloin tällöin vaatteet päällä suihkussa, nykyään kengätkin jalassa.

Tykkään ennen kaikkea märistä naisista, (katson kuvia ja videoita joita saa netistä), mutta myös itse kastumisestani saan seksuaalista mielihyvää (olen myös kuvannut itseänikin märkänä ja tykkään katsoa niitä kuvia vaikka olen heteromies) ja erityisesti haluaisin että olisi olemassa naisia jotka tykkäisivät miehen kastelemisesta ja märästä miehestä. Mutta ainakaan sosiaalisen median ryhmien perusteella naisilla ei vaikuta olevan missään päin maailmaa kiinnostusta tähän asiaan miesten suhteen vaan ainoastaan toisten naisten tai itsensä suhteen.

Kun nainen kastelisi minut märäksi vaatteet päällä ja kengät jalassa, niin se olisi kivointa mitä voisi kokea. Sekin jos itse uisin tai kävisin suihkussa vaatteet päällä niin että nainen olisi katsomassa sitä, olisi varmasti kivaa. Mutta naisen kastelemana olisi paljon kivempaa kastua kuin vain yksin omatoimisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi