Kokeilin uida vaatteet päällä
Oli epämiellyttävää unohtu uimapuku kotiin ku oltiin lenkillä ja matkalla oli hyvä uimaranta
Kommentit (244)
Märkämies kirjoitti:
Näistä asioista yleensä kirjoitetaan vain näille eri anonyymikeskustelupalstoille hajanaisesti.
On silloin tällöin ollut mielessä, että olisiko Suomessa rohkeutta märistä vaatteista kiinnostuneilla liittyä esim. johonkin FB-ryhmään jos sellaisen perustaisi? Siis vaikka jollain nimimerkkiprofiililla voisi liittyä, niin tekevät monet ulkomaisetkin ulkom. wetlook-ryhmissä, itse kyllä uskallan olla ihan omana itsenäni tämmöisissäkin aihepiireissä mutta moni varmaan ei. Ulkomaisia ryhmiähän on mutta nekin on lähinnä sellaisia kuvienjakoryhmiä eikä niissäkään keskustella ja ulkomaiset ihmiset on muutenkin liian kaukana.
Nyt sellainen ryhmä olisi, facessa nimellä Uinti vaatteet päällä. Kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan, keskustellaan aiheesta, jaetaan kuvia ja ehkä saisimme märkiä tapaamisiakin suunnitelluksi?
Vierailija kirjoitti:
Jokos olet uiskennellut tänä keväänä?
Pikainen pulahdus on tehty, aika raikasta se oli, mutta oli mukava kastella vaatteet meressä.
Vierailija kirjoitti:
Usea tänne kommentoiva näyttää menevän tahallisesti uimaan vaatteissa, mutta kiinnoistaisi kuulla ( lukea ) tositapahtumiin perustuvia kertomuksia, että oletko pudonnut tai onko sinut pudotettu veteen tahtomattasi?
Jos on, niin millainen oli tilanne, millaiset vaatteet sinulla oli ylläsi kun jouduit uimaan, oliko "yleisöä" ja kuinka noloksi koit tilanteen?
Tönäistiin laiturilta veteen, kaikki vaatteet takkia myöten oli päällä. kastuin ihan kokonaan ,myös hiukset. Yleisöä oli ihan tarpeeksi ja oli erittäin nolattu olo ja hävetti kulkea litimärkänä.
Vierailija kirjoitti:
No, enhän minä varma voi olla siitä, että kukaan ei ole nähnyt, mutta itse en ole koskaan huomannut, että minut olisi nähty?
Varmaankin jo lapsuudesta. Olen maaseudulta lähtöisin. Lapsuudenkotini vieressä oli ihanan hiekkapohjainen puro. Siinä tuli uitua ja peuhattua paljon. Huomasin jo silloin, että tykkään uida vaatteet päällä. Silloin tietenkin olivat kysymyksessä jo muuten käytöstä poistetut mekot ym. Äiti ei varmaankaan olisi ihastunut ajatuksesta, jos olisin mennyt parhaat päällä uimaan. Senkin tosin tein salaa muutaman kerran vanhempieni ollessa matkoilla.
En osaa selittää sitä ehkä oikein? Jotenkin, sellainen vapauden tunne, rajojen rikkominen, ehkä noilla nyt aikuisena "suoritetuilla" molskahduksilla yleisten uimarantojen laitureilta ikään kuin vahingossa, horjahtaen veteen, ylimääräiset "kiksit" saa juuri siitä pelosta tulla nähdyksi kenties?
Siihen liittyy myös seksuaalinen mielihyvä, koen itseni tosi seksikkääksi litimärissä vaatteissa?
Tiedän kyllä: Useat näilläkin palstoilla vierailevat pitävät "harrastustani" ja minua täysin kajahtaneena? En anna sen kuitenkaan häiritä, koska tämä ei ainakaan ole keneltäkään pois!
Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän, kun tipahdat laiturilta veteen. Oletko kauan vedessä, vai uitko äkkiä rantaan tai nouset laiturille? Lähdetkö heti autollesi, ettei kukaan huomaa? Onko sinulla päällä siis ihan kaikki vaatteet? Kengät, takki, esim jopa farkut?? Vai riisutko osan pois, ennen pulahtamista? Oletko miettinyt, että mitä jos joku ulkoilija osuu rannalle juuri kun olet noussut vedestä?
Ihailen kyllä sinun rohkeuttasi. Vaikken vaatteita tykkää kastella, niin tykkään katsella märkiä vaatteita muiden päällä. Mutta tuo olisi jännittävää. Varsinkin jos auton jättäisi hiukan kauemmaksi ja sitten täytyisi yrittää päästä litimärkänä autolle, ettei kukaan huomaa. Se olisi niin noloa ainakin minun mielestä, jos joku tulisi vastaan. Varsinkin jos kävelisi jossain ulkoilureitillä ja päällä olisi vähän hienommat "bile" vaatteet , eikä ulkoilupuku.
Kun tämä takatalvi vaihtuu joskus kesäksi ja järvet lämpenee niin mulla alkaa verkkaripuvut kastua taas uinnin(kin) merkeissä.😎
Kyllä minulla on ihan kaikki vaatteet päällä kun "tipahdan" laiturilta veteen ja usein olen uinut ihan viimeisen päälle laitettuna ja tällättynä.
Uintiasuna on ollut esim, jakkupuku tai hame, pusero, sukkikset, avokkaat. En ui kauan, koska kysehän on ikäänkuin vahingossa horjahtamisesta. Kun pulikoin vaikkapa laiturin portaiden viereen ja kömmin sitten vettävaluvana laiturille, niin kyllä sipsuttelen sitten aika kiireesti autolleni, näytellen vielä kauhistunutta ja vihaistakin, jotta jos joku sattui näkemään molskahdukseni niin pitää sitä sitten ainakin silkkana vahinkona!
Minun ei tarvinnut näytellä kauhistunutta oman molskahdukseni jälkeen ( olin oikeasti kauhistunut).
Joko olet pudonnut laiturilta tänä keväänä?
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvinnut näytellä kauhistunutta oman molskahdukseni jälkeen ( olin oikeasti kauhistunut).
Joko olet pudonnut laiturilta tänä keväänä?
En ole "pudonnut" vielä tänä keväänä, mikä lienee jo aika poikkeuksellistakin...? Yleensä olen jo tähän aikaan mennessä uinut ainakin ulkoilupuku päällä!
Millainen se sinun molskahduksesi oli? Millainen tilanne ja mitä sinulla oli päälläsi?
Olin menossa asiakastapaamiseen ja matkalla menin katsomaan ja ottamaan kuvia myyntiin tulevasta kesämökistä, olin laiturilla ,kun puhelin soi ja jotenkin menin liian reunalle ja horjahdin veteen. Päällä oli jakkupuku, sukkahousut ja avokkaat.492
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa asiakastapaamiseen ja matkalla menin katsomaan ja ottamaan kuvia myyntiin tulevasta kesämökistä, olin laiturilla ,kun puhelin soi ja jotenkin menin liian reunalle ja horjahdin veteen. Päällä oli jakkupuku, sukkahousut ja avokkaat.492
Oliko uinnillasi yleisöä, sen myyntikohteen isäntäväkeä ja oliko yleisöllä hauskaa? Oliko vaihtovaatteita edes mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko uinnillasi yleisöä, sen myyntikohteen isäntäväkeä ja oliko yleisöllä hauskaa? Oliko vaihtovaatteita edes mukana?
Ei ollut yleisöä vaan olin ihan yksin ,varmaan olis hauskaa ollut. Ei ollut mitään vaihtovaatteita kun ei ollut edes käynyt mielessä ,että putoan veteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ihan kaikki vaatteet päällä kun "tipahdan" laiturilta veteen ja usein olen uinut ihan viimeisen päälle laitettuna ja tällättynä.
Uintiasuna on ollut esim, jakkupuku tai hame, pusero, sukkikset, avokkaat. En ui kauan, koska kysehän on ikäänkuin vahingossa horjahtamisesta. Kun pulikoin vaikkapa laiturin portaiden viereen ja kömmin sitten vettävaluvana laiturille, niin kyllä sipsuttelen sitten aika kiireesti autolleni, näytellen vielä kauhistunutta ja vihaistakin, jotta jos joku sattui näkemään molskahdukseni niin pitää sitä sitten ainakin silkkana vahinkona!
Harmi kun tuollaiset naiset (olettaen ettei nuo ole vain pelkkiä keksittyjä juttuja) jää täysin tuntemattomiksi ihmisiksi kun eivät ikinä uskalla kirjoittaa muualle kuin tämän tyylisille palstoille.
Ja kun facebook-ryhmän perustaa joku, sille ryhmälle käy niin että sinne joku mies vain lisäilee ihmisiä jotka eivät liity koko aiheeseen millään tavalla.
Joku kokee ilmeisesti kelluntapukuharrastuksensa vaatteet päällä uinniksi, minusta se ei ole sitä, sellainen on paremminkin vain jonkinlainen urheiluharrastus joka ei käytännössä liity siihen mistä tässä on kyse.
Märkämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuollaiset naiset (olettaen ettei nuo ole vain pelkkiä keksittyjä juttuja) jää täysin tuntemattomiksi ihmisiksi kun eivät ikinä uskalla kirjoittaa muualle kuin tämän tyylisille palstoille.
Ja kun facebook-ryhmän perustaa joku, sille ryhmälle käy niin että sinne joku mies vain lisäilee ihmisiä jotka eivät liity koko aiheeseen millään tavalla.
Joku kokee ilmeisesti kelluntapukuharrastuksensa vaatteet päällä uinniksi, minusta se ei ole sitä, sellainen on paremminkin vain jonkinlainen urheiluharrastus joka ei käytännössä liity siihen mistä tässä on kyse.
Vaateuintia harrastava eukko olisi kyllä unelma. Omat kirjoitukset on ainakin täyttä totta ja verkkaripuvuilla on tullut uitua vuosikausia ja välillä varustuksena on verkkarit hupparin kanssa.
Kelluntapukuhommat ei kyllä ole vaatteet päällä uintia, siinä täytyy olla tavalliset käyttövaatteet enkä luokittele edes shortseilla ja t-paidalla uintia vaateuinniksi. Pitkien housujen kaverina t-paita riittää täyttämään "luokituksen"
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten kenenkään ulkopuolisen pitäisi pitää sitä vahinkona ja miksi pitää näytellä kauhistunutta ja vihaista?
Miksi fetissejä aina hävetään Suomessa? Tuon häpeämisen takia näitä asioita mahd. harrastavat eivät löydä toisiaan.
Pelkääkö esim. tuon lainaamani viestin kirjoittaja jotenkin sitä että "ei pidetä enää normaalina" jos tiedetysti harrastaa fetissejä? Entä sitten, miksi muiden ihmisten pitäisi edes pitää itseä normaalina?
Mitä on "normaalius" sitäkö että pitää vain harrastaa rivoa seksiä alasti? Siitä tuntuu olevan ihmisille ainakin täysin esteetöntä keskustella omallakin naamallaan. Miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia?
Ei varmaan ole kenellekään esim. ammatin puolesta erikseen "kiellettyä" harrastaa vaatefetissejä.
Minä olen aina uinut silinterihattuun ja frakkipukuun pukeutuneena. Kyllä herrasmies on herrasmies uidessaankin.
Ei pelkästään se, että vaatteet alkaa painamaan kasstuessaa, vaan myös se, että vaatteet liimaantuvat ihoon kiinni ja se hankaloittaa pinnalla pysymistä ja liikkumista vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina uinut silinterihattuun ja frakkipukuun pukeutuneena. Kyllä herrasmies on herrasmies uidessaankin.
Oliko lakeerikengät jalassa myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko lakeerikengät jalassa myös?
Tottahan toki, mutta hopeanuppisen kepin jätän kyllä rannalle buttlerin hoiviin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenkin puku päällä uiminen on ihan tyylikästä. Vastaa naisen jakkupuvussa uimista.
Näin heteromiehenkin näkökulmasta on ihan tyylikästä esim. se kun joissain tv-sarjoissa pukumiehet on päätyneet vaatteet päällä uima-altaaseen, toki naisten päätyminen sinne on tietysti aina kiinnostavampaa.
Harmi vaan kun naiset ei ole lainkaan kiinnostuneita märistä miehistä. Kun olisi nainen jota kiinnostaisi miehen kasteleminen niiin se olisi parasta mitä voisi kokea.
Näistä asioista yleensä kirjoitetaan vain näille eri anonyymikeskustelupalstoille hajanaisesti.
On silloin tällöin ollut mielessä, että olisiko Suomessa rohkeutta märistä vaatteista kiinnostuneilla liittyä esim. johonkin FB-ryhmään jos sellaisen perustaisi? Siis vaikka jollain nimimerkkiprofiililla voisi liittyä, niin tekevät monet ulkomaisetkin ulkom. wetlook-ryhmissä, itse kyllä uskallan olla ihan omana itsenäni tämmöisissäkin aihepiireissä mutta moni varmaan ei. Ulkomaisia ryhmiähän on mutta nekin on lähinnä sellaisia kuvienjakoryhmiä eikä niissäkään keskustella ja ulkomaiset ihmiset on muutenkin liian kaukana.
Naiset ehkä pelkäävät miehiltä tulevaa häiritsevää kiinnostumista ja sen takia eivät uskalla tuoda esiin tämmöisiä kiinnostuksia muuten kuin anonyyminä?
Miehenä taas harmittaa se että jos toiset vastaavanlaiset ihmiset ei ole muita kuin toisia miehiä, niin se ei oikein innosta heteromiestä.