Millaisia viilennyskikkoja teillä on kuumuutta vastaan?
Itse olen iltaisin laittanut lakanan pakastimeen ja sitten ottanut sen sieltä nukkumaan mennessä. Viilentää hetken aikaa.
Kommentit (24)
No niitä on kaksi. Uimassa käynti ja ilmalämpöpumppu.
Oon kietonut kylmän märän pyyhkeen ympärilleni ja hengannut se päällä. Oikein kuumalla noin vartin välein sen voi uudestaan kastella. Voi myös kierrättää paria pyyhettä niin, että toinen on pakkasessa kun toinen on päällä.
Kylmää vettä pieneen saaviin tms. ja jalat sinne. Voi laittaa merisuolaa tai hyvältä tuoksuvaa kylpysuolaa veden joukkoon. Virkistää vähän aikaa!
Minä tungen jääpaloja hanuriin. Viilentää varsin tehokkaasti jonkun aikaa.
Suklaalevy pakkaseen. Sekä ikkuna auki öisin koska maaseutu.
Ei mulla ole kuin kokonaan avattava ikkuna, äkkiä illalla viilenee makkari kyllä. Nytkin on yöksi luvassa 13 astetta, siinä ehtii kylmäkin tulla.
Laitoin suoraan pesukoneesta märän kesäpuseron päälleni, ja pyöräilin kauppaan .Ihanan raikasta !
Auringon laskiessa kylmää olutta kitaan, jotta saa yön nukuttua.
Ihminen tottuu helteeseenkin. Mä en harrasta mitään. En tykkää yhtään kun esim. kaupat ilmastoidaan viileiksi, siellä sitten helleasussa on kananlihalla ja ulos tullessa kuumuus hyökyy. Mulla on sisälläkin 29 astetta, ei ole tuuletinta, ei mitään. Palelen herkästi, joten näillä keleillä on ihanaa, kun kerrankin voi t-paita päällä kotona hillua.
Suihkuun ja sitten märkänä tuulettimen viereen.
Mehujää ryppyyn, mieheni saa suun makeaksi nuolemalla sulaneen jäätelön sieltä pois.
Kylmäkalle sänkyyn jalkapohjille. Kun jalat on viileät, niin tuntuu paremmalta.
Hieron jääpaloilla alastonta vartaloani ja tuuletin puhaltaa vieressä
Vierailija kirjoitti:
Laitoin suoraan pesukoneesta märän kesäpuseron päälleni, ja pyöräilin kauppaan .Ihanan raikasta !
Näkykö nännit
Wanhaa kikka: Kuumaan suihkuun 10minx. Niin kuumaan ku pystyy, ei kuuma sen jälk parii tuntii, toimii...
muuta maalle
mene metsään
muistele inhottavaa talvea
älä meikkaa: naama ei tykkää olla tukossa kuumalla säällä
älä holovaa diudoränttiä, kainalon ptää saaja hiota
muista yleensä hikoilla paljo , se viilentää
älä magaa piitsillä arskan alla
ui jossain kylmässä lammessa
Jääkymää vettä ranteille. Viilentää koko verenkiertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jääkymää vettä ranteille. Viilentää koko verenkiertoa.
Joo sen aikaa kun vesi on kosketuksissa. Heti kun ottaa pois on taas kuuma
Laitan uunin kiinni, niin se viilenee ihan omia aikojaan. Liesituuletin tietenkin päälle ! Muista se, niin uunikin viilenee.
Zinc