Onko täällä muita, jotka on monen pankin asiakkaita?
Kommentit (21)
Kyllä, nordean, ja pakosta s-pankin, koska käytän s-kauppoja. En laiskuuttani ole jaksanut siirtyä vain s-pankin asiakkaaksi.
Nordea, Svea bank, Bank Norwegian. Suomalaisilla pankeilla umpisurkea korko ja kaiken maailman palvelumaksut. Pakosta vielä toistaiseksi Nordeassa pakko olla käyttelytili.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nordean, ja pakosta s-pankin, koska käytän s-kauppoja. En laiskuuttani ole jaksanut siirtyä vain s-pankin asiakkaaksi.
Minä siirryin, koska en enää kestänyt Nordean surkeaa palvelua.
Onko tää joku flexaus-ketju siitä monessa pankissa on käyttötili?
S pankissa käyttötili, jonne saan tuet. Saldo täällä aina maksimissaan satasia, koska kela ei salli isoja rahoja.
Osuuspankissa ja nordnetissä sitten säästöt ja sijoitukset, eihän se toki paljoa ole mutta jokunen sata tonttua.
M41
Olen kolmen pankin asiakas kahdessa eri maassa.
1940-60-luvilla minulla oli sattuneesta syystä tili KOPissa, SYPissä ja Postipankissa, sittemmin 2000-luvulla Danskepankissa, mutta nyt vain Nordeassa ja S-pankissa
2 suomessa: toisessa lainat + palkja/laskut ja toisessa rahastosäästö.
1 tili ulkomailla sikäläistä elämää/laskuja varten
Kaksi pankkia. Me työttömät kun saamme niin paljon tukia, että kaikki eivät mahdu yhteen pankkiin.
Nordean, Aktian ja S-Pankin. Mies noiden lisäksi vielä OP:n.
Kaksi on. Toinen etunimellä ja toinen toisella nimelläni.
Vierailija kirjoitti:
No s-pankki nyt on melkoinen karvalakkipankki. Eihän sieltä edes saa kaikkia normaalin pankin palveluita. Jostain syystä saaneet tilisiirrostakin turhan monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Nordea, Svea bank, Bank Norwegian. Suomalaisilla pankeilla umpisurkea korko ja kaiken maailman palvelumaksut. Pakosta vielä toistaiseksi Nordeassa pakko olla käyttelytili.
Kuka idiootti edes joidenkin korkojen perässä juoksee. Sijoittamisella pääsee parempiin tuottoihin.
S-pankki käyttöpankki-toimii hyvin, mutta talletukset kolmessa eri pankissa, koska niistä saa hyvän koron nyt!
nordea ja s-pankki. Sijoituksia on sitten noiden lisäksi 3 eri yhtiössä, mutta ne eivät ole pankkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siirryin, koska en enää kestänyt Nordean surkeaa palvelua.
Minäkin siirtyisin, mutta onpa hankala yrittää avata tiliä S-Pankkiin, ei onnistunut verkossa eikä soittamalla asiakaspalvelu vastaa kohtuullisen jonotus ajan kuluessa.
Vain kahden ja pakosti, kun hoidan vanhempieni asioita. He halusivat pitää pankkiensa, joten minunkin oli pakko ryhtyä asiakkaaksi, jotta heidän asiansa saadaan hoidettua kun eivät itse kykene. Muuten olisin vain yhden.