Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako muista tuntumaan siltä, että pariutuminen ei kannata, koska miehillä ja naisilla on erilainen agenda pariutumisen suhteen?

Vierailija
25.06.2020 |

Miehet eivät pidä siitä, mitä naiset hakevat miehestä ja naiset eivät pidä siitä, mitä miehet hakevat naisista. Olisiko molempien sukupuolten viisaampaa pysytellä sinkkuina?

Kommentit (220)

Vierailija
41/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisestä kun eroon pääsi en ole uutta ongelmariesaa kaivannut.

Vieläkin yrjöttää.

Ja nauruuttaa...

T. Lihamarkkinoilta poistunut naisenpuoli joka pihtaa ihan vaan ilkeyttään...

Tai sitten ei.

Vähän ryyppäämistä. Max -> 3 krt / vko

Zinc

Se yrjötys alkaa sillä vähenemään ajan kanssa

Vierailija
42/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun miehet ei loisisi naisia. Oikean työpaikan omaava mies on kuin yksisarvinen. Elättäisi edes itsensä.

Niinpä. Jos naiset ei ihailisi pelkkää rahaa hinnalla millä hyvänsä niin ehkä talousjärjestelmä olisi erilainen. Ei olisi saasteita ja kaikilla asunto toimeentulo järkevä työ. Mutta naisten takia miehen kannattaa olla vaikkapa asbestia vauvatalkkina myyvä superrikas kuin joku kestäviä ratkaisuja tekevä insinööri.

:D

Huh, huh, alkaako tää yks olla oikeasti sekoamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä sopii hyvin. Nyt pitää vain saada lakkautettua yhteiskunnasta kaikki tulonsiirrot miehiltä naisille, jotta naiset eivät voi valtion kautta loisia miesten työpanoksella ja miesten rahoilla.

Tänä on ensimmäinen kommentti jonka täällä luen jossa suoraan sanotaan että naiset tulee painostaa parisuhteeseen / seksiin / mihin ikinä halutaankaan viimekädessä vaikka taloudellisesti kurittamalla pakottaenkin. Aletaan siis olla asian äärellä, tämä on se mitä halutaan, naisia jos ei vapaaehtoisesti niin sitten itse keksityllä pakolla.

Ahaa, eli loisimisen lopettaminen on yhtä kuin pakottaminen seksiin. No jopas oli heitto.

Sinun teoriasi oli että naiset ovat loisia ja että sillä että sinä lopetat naisten ”loisiminen” ilmeisesti toivot olevan sen vaikutuksen että tulevat anelemaan sinua elämääsi. Miksi muuten olisit tuon kortin tähän threadiin viimeisenä oljenkortena tuonut.

Minä en sitä tuonnut, ja SINÄ olit se, joka vedit tuon johtopäätöksen, kun toinen ei halunnut maksaa sinun loisimisesta. Eli sinun mielestä, joutuisit parisuhteeseen ja seksiin, jos et voisi loisia yhteiskunnan rahoilla. Tuo mies puhui tilanteesta, missä miehet ja naiset elävät erillään, ei siis ole seksiä ja parisuhteita.

Sille ei tullut edes mieleen, että voisi mennä töihin, tienaamaan elantonsa. Kuten minä teen nyt :D

Vierailija
44/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun miehet ei loisisi naisia. Oikean työpaikan omaava mies on kuin yksisarvinen. Elättäisi edes itsensä.

Niinpä. Jos naiset ei ihailisi pelkkää rahaa hinnalla millä hyvänsä niin ehkä talousjärjestelmä olisi erilainen. Ei olisi saasteita ja kaikilla asunto toimeentulo järkevä työ. Mutta naisten takia miehen kannattaa olla vaikkapa asbestia vauvatalkkina myyvä superrikas kuin joku kestäviä ratkaisuja tekevä insinööri.

:D

Huh, huh, alkaako tää yks olla oikeasti sekoamassa?

Kohta flippaa ;) Uskoo jo itse täysillä tarinoitansa.

Zinc

Vierailija
45/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[No miesten veroista, useammin kuin naisten. Terveydenhuollossakin on valtava ero sukupuolten välillä, ihan ilman raskauteen liittyviä kulujakin. 

Olisiko turha kelailla tällaista sukupuolikysymyksenä? Miesten veropottia nostaa vahvasti Kodisojan ja kumppanien tapaiset tyypit. Tekeekö se minusta paremman ihmisen kun samaa sukupuolta oleva ihminen tekee jotain? 

Eli feministien valittelu naisten eurosta on ollut puhdasta valhetta alusta asti? Kyse on vain Kodisojan ja kumppanien tapaiset tyypit?

Vierailija
46/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vieläkään tajunnut parisuhteen ideaa. Mihin sitä tarvii? Olen 33v, minulla on lapsia, parisuhdetta en ole koskaan halunnut. Aseksuaali en ole, halut on ja ne hoituu kyllä. Mutta että asuisin, eläisin jonkun kanssa? Tunnen olevani kummajainen tässä maailmassa missä kumppanin löytyminen tuntuu olevan ainoa onnen lähde.

Vierailija
47/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiettyjä asioita mitä miehet haluavat ja tiettyjä mitä naiset haluavat saati että sellaisia sopivia ihmisiä ja mätsääviä haluja ei löytyisi.

Jos alkaa tuntua siltä kuin AP:stä, on parasta siirtyä pois netin ihmeellisistä virtuaalimaailmoista johonkin ulkoilmaan ja todellisuuteen. Enkä tarkoita yökerhoa tms lihatiskiä, jonka tarjonta jää saamatta kun netin iskuvinkkejä takellellen hokevalle neitsypojulle vain hymähdellään.

Ihmisiä on monenlaisia ja haluja parisuhteen muodollekin, kuten myös kumppanille. Pitää etsiä omansa, joka on sopiva ja jolle on sopiva. Yleistyksiin on turha nojata kun omata erityisestä elämästä on kyse.

Vierailija
48/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, kenen edun mukaista on ylläpitää tätä jatkuvaa riidan haastantaa naisten ja miesten eri "agendoista", "markkina-arvoista", "hyödyntämisestä" ja vastaavasta.  Mihin ihmeseen on unohtunut se, että valtaosa ihmisistä edelleen toivoo rakkautta, kumppanuutta ja perhettä ilman satakohtaista tsekkilistaa vaatimuksista? Mainion kumppanin voi löytää mistä vaan, asiaa auttaa jos on rehellisesti oma itsensä, kunnioittaa toisia, ystävällinen, hyvätapainen ja aito. Tosielämä ei ole tinderi, tutustumiseen kannattaa nähdä vähän enemmän vaivaa kuin pyyhkäisyn verran. 

Jos rehellinen oma itse on sitä, että arvostaa pelkkää naamaa, perssietä ja bmi:tä, eikä kumppania tahdo löytyä, syyllinen löytyy todennäköisimmin peilistä. 

Huvittavaa. 

Ensin kerrot, että lista voi olla mitä vaan, ja sitten alat määrittelemään mitä sen pitää olla ;)

EI NÄIN !

Zinc

'JUURI EI NÄIN MALLIESIMERKKI IDOOOTISTA

Miten niin alkaa määrittelemään?

Lienee itsestään selvää, että ystävällisyys, toisia kunnoittava asenne ja hyvä käytös on enemmän hyödyksi kuin haitaksi sille, joka etsii kumppania.

Jos valintakriteereissä on virheetön naama ja persse ja liikakilot on ehdoton ei-ei,  tottakai niistä voi ja saa pitää kiinni, mutta jos osumia ei löydy, oma vika. 

Vierailija
49/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumisessa voittaa nykyään yleensä vain nainen ja miehelle tulee tappioita. Vaikka elämme 2020-lukua, niin siitä huolimatta nainen saa itselleen selvästi paremman taloudellisen tilanteen vain pariutumalla. Pätee yhä myös länsimaissa. Naisilla itsellään kun on edelleen kovin heikoissa kantimissa rikastua itse, omilla teoillaan. Hyvin harva nainen siinä onnistuu.

Se on kyllä tutkittu juttu että naisen hyvinvointi kärsii tilastollisesti pariutuessa. Enkä yhtään ihmettelekään jos potentiaalinen vastinpari vouhkaa loisimisesta.

Vierailija
50/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä sopii hyvin. Nyt pitää vain saada lakkautettua yhteiskunnasta kaikki tulonsiirrot miehiltä naisille, jotta naiset eivät voi valtion kautta loisia miesten työpanoksella ja miesten rahoilla.

Tänä on ensimmäinen kommentti jonka täällä luen jossa suoraan sanotaan että naiset tulee painostaa parisuhteeseen / seksiin / mihin ikinä halutaankaan viimekädessä vaikka taloudellisesti kurittamalla pakottaenkin. Aletaan siis olla asian äärellä, tämä on se mitä halutaan, naisia jos ei vapaaehtoisesti niin sitten itse keksityllä pakolla.

Ahaa, eli loisimisen lopettaminen on yhtä kuin pakottaminen seksiin. No jopas oli heitto.

Sinun teoriasi oli että naiset ovat loisia ja että sillä että sinä lopetat naisten ”loisiminen” ilmeisesti toivot olevan sen vaikutuksen että tulevat anelemaan sinua elämääsi. Miksi muuten olisit tuon kortin tähän threadiin viimeisenä oljenkortena tuonut.

Minä en sitä tuonnut, ja SINÄ olit se, joka vedit tuon johtopäätöksen, kun toinen ei halunnut maksaa sinun loisimisesta. Eli sinun mielestä, joutuisit parisuhteeseen ja seksiin, jos et voisi loisia yhteiskunnan rahoilla. Tuo mies puhui tilanteesta, missä miehet ja naiset elävät erillään, ei siis ole seksiä ja parisuhteita.

Sille ei tullut edes mieleen, että voisi mennä töihin, tienaamaan elantonsa. Kuten minä teen nyt :D

Eiköhän tilanne ole sillon kun loisiksi haukutaan se että alkuperäinen kirjoittaja ei hahmota että naisetkin töissä käy. Ja kyllä, yhteiskunnassa on tilanteita jolloin ei töitä vain ole, sairastuu tms mitä varten tulonsiirrot on keksitty. Alkuperäinen kirjoittaja taas linkitti tulonsiirrot nimenomaan ehdollisiksi heteroparisuhteille.

Vierailija
51/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli feministien valittelu naisten eurosta on ollut puhdasta valhetta alusta asti? Kyse on vain Kodisojan ja kumppanien tapaiset tyypit?

Sama siinäkin eli typerä niputtaa tuollainen asia sukupuolikysymykseksi. Pelkästään maan eri puolilla maksettavissa palkoissa oleva ero sotkeea kuviota. Siihen lisukkeen eri ikäisten työntekijöiden palkkaerot. Kaikki tämä edes huomioimatta eri ammattien palkkaeroja. Sukupuolten välisestä palkkaerosta puhuminen on yhtä fiksua kuin vertailla turkulaisten ja kainuulaisten palkkaeroja.

Vierailija
52/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama tyyppi on jankuttanut tuota samaa toisessa ketjussa varmasti 20 sivun verran. Kuulemma naisia alkaa kiinnostaa, kun mies ajaa uudenkarhealla bemarilla oman omakotitalon pihaan. Puistattaa ajatuskin, että tuollaisen kanssa pitäisi asua yhdessä. Hyi.

Vierailija
53/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama tyyppi on jankuttanut tuota samaa toisessa ketjussa varmasti 20 sivun verran. Kuulemma naisia alkaa kiinnostaa, kun mies ajaa uudenkarhealla bemarilla oman omakotitalon pihaan. Puistattaa ajatuskin, että tuollaisen kanssa pitäisi asua yhdessä. Hyi.

Sehän jankuttaa tuota scheibea joka ketjussa

Sanoma on se että naiset ovat huÅria jotka kauppaavat tavaraansa parisuhteessa. Tosi vastenmielinen limanuljadka-paska tyyppi. En ihmettele yhtään että naiset eivät häntä huoli. Ihan sama vaikka tulisi paikalle timantti-päällysteisellä Lamborghinllä ranteet Rolexeja täynnä ja taskusta 500€ seteleitä tippuen. Oksettava

Vierailija
54/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Pidän fiksusta seurasta ja seksistä. Aviomieheni täyttää nämä molemmat tarpeet.

Vierailija
55/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkaa kyllä tosissaan tuntua tältä pikkuhiljaa. Naiset ajattelevat pelkästään mitenkä he voivat hyötyä minusta. Tästä kertoo jo heti alussa se miten pitää udella työpaikat, varallisuus, luottotiedot, koulutus, ajokortti/auto tilanne, haluanko lapsia jne. mikään sisäinen ihmisyyteni, sieluni ja tunteeni eivät kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
56/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auuuuuuuu iii. Eli Lassilan mielestä ilmaston lämpeneminen ja kaikki yhteiskunnan ja maapallon ongelmat on naisten vika kun mies pllunhimossaan maksaa mitä vaan ja naiset on vaan rahan perässä juoksevia vosuka jotka ei välitä mistään muusta kuin omien tarpeiden tyydyttämisestä välittämättä muista

Vierailija
57/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palsta miesten mielestä tarpeet eivät kohtaa koska naiset eivät jää plluaan ilmaiseksi ja tasapuolisesti kaikille maailman miehille vaan sen sijaan tekevät sitä rahasta parisuhteessa.

Kuka haluaa parisuhteeseen palsta-miesten kanssa?

Vierailija
58/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta alkaa kyllä tosissaan tuntua tältä pikkuhiljaa. Naiset ajattelevat pelkästään mitenkä he voivat hyötyä minusta. Tästä kertoo jo heti alussa se miten pitää udella työpaikat, varallisuus, luottotiedot, koulutus, ajokortti/auto tilanne, haluanko lapsia jne. mikään sisäinen ihmisyyteni, sieluni ja tunteeni eivät kiinnosta pätkääkään.

Sisäinen ihmisyys ja sielu? Älä helvetti naurata. Mikä se sinunkin sisäinen ihmisyytesi on? Miten sillä voi luoda parisuhdetta, perustaa perhettä, saada edes hiukkasenkaan mielenkiintoista keskustelua edes aikaiseksi. Kyllä minä ainakin kyselin omalta mieheltäni ensi treffeillä työt ja koulutukset, itse asiassa en edes lähtenyt treffeille ennen kuin nuo oli selvitetty. Sitten kun tietää millaisen ihmisen kanssa sitä asioi, voi alkaa sitä tunnepuolta edes muodostamaan. Se on hiton samantekevää tykkkääkö jonkun sisäinen ihminen sinisestä vai vihreästä.

Vierailija
59/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen ihmisyys ja sielu? Älä helvetti naurata. Mikä se sinunkin sisäinen ihmisyytesi on? Miten sillä voi luoda parisuhdetta, perustaa perhettä, saada edes hiukkasenkaan mielenkiintoista keskustelua edes aikaiseksi. Kyllä minä ainakin kyselin omalta mieheltäni ensi treffeillä työt ja koulutukset, itse asiassa en edes lähtenyt treffeille ennen kuin nuo oli selvitetty. Sitten kun tietää millaisen ihmisen kanssa sitä asioi, voi alkaa sitä tunnepuolta edes muodostamaan. Se on hiton samantekevää tykkkääkö jonkun sisäinen ihminen sinisestä vai vihreästä.

Oletkin narsisti.

Vierailija
60/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti todistit heti hänen väitteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi