Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako mennä risteilylle?

Vierailija
25.06.2020 |

Puoliso hinkuu että käytäisiin päivä Riiassa -risteilyllä. Minua vähän huolettaa korona. Menisitkö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan lähteä myös, mutta pakko se on vain jättää menemättä. Sinne kuiteskin änkee jotain ruotsalaisia.

Vierailija
2/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just varattiin matka tuonne heinäkuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme menossa Riikaan elokuussa. Toivottavasti ei iske koronan toinen aalto silloin.

Riiassa on ainakin tällä hetkellä hyvä tilanne koronan suhteen.

Vierailija
4/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En pelkää itse kaupungissa käymistä ollenkaan, kun ulkona siellä varmaan enimmäkseen ollaan ja pystyy pitää turvavälit. Mutta laivamatka pelottaa, syödäkin pitäisi sen aikana. Ap

Vierailija
5/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä riskinsä. Ei niinkään siellä perillä, mutta terminaalit molemmissa päissä on riskipaikkoja. Samoin laiva jos on täynnä.

Vierailija
6/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. En pelkää itse kaupungissa käymistä ollenkaan, kun ulkona siellä varmaan enimmäkseen ollaan ja pystyy pitää turvavälit. Mutta laivamatka pelottaa, syödäkin pitäisi sen aikana. Ap

Omat eväät, olette vain kannella ja hytissä. Laivaan mennessä ja poistuessa jättäydytte jonon hännille ja pidätte kunnon turvavälin, käytätte käsidesiä ja pesette käsiä usein.

Vierailija
7/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähtisi nyt mihinkään risteilyille. Tämä ihan siksi, etten haluaisi linnoittautua hyttiin suurimmaksi osaksi aikaa. Olen niitä, jotka oikeasti tykkää siitä, mitä itse risteilyyn sisältyy, siis kannella ja ravintoloissa istuskelusta, kylpylässä käymisestä (jos sellainen on), tanssimisesta. Ja olen kolmikymppinen enkä eläkeläilen. :D Mutta kerkeää sitä risteillä taas sittenkin, kun korona on taputeltu.