Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako muista tuntumaan siltä, että pariutuminen ei kannata, koska miehillä ja naisilla on erilainen agenda pariutumisen suhteen?

Vierailija
25.06.2020 |

Miehet eivät pidä siitä, mitä naiset hakevat miehestä ja naiset eivät pidä siitä, mitä miehet hakevat naisista. Olisiko molempien sukupuolten viisaampaa pysytellä sinkkuina?

Kommentit (220)

Vierailija
1/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: naisten täytyy pariutua naisten kanssa ja miesten miesten kanssa. Lapset saadaan sitten tehtyä spermaluovutuksilla ja sijaissynnyttäjillä.

Vierailija
2/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkäpä kannattaa sitten odottaa vain sitä molemminpuolista rakastumista eikä miettiä parisuhdetta ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbadoksella oli tapan jo 90-luvulla, että pienissä mökeissä asui 2 naista lapsineen.

Eli siellä rakennukset olivat sioetolapuutaehamökin näköisiä.

Vierailija
4/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välillä kyllä käynyt mielessä. Haluan miehen joka oikeasti tykkää juuri minusta niinkuin minäkin hänestä eikä että teeskentelee kunhan saisi jonkun jne.

Vierailija
5/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kannata pariutua sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa ihan eri asioita. Jos ei löydy sopivaa niin sitten ei kannata pariutua ollenkaan.

Eivätkä kaikki edes halua pariutua.

Vierailija
6/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sanomaahan Redpill-öyhöttäjät on jakaneet pari vuosikymmentä. Mutta oikeassahan ne ovat.

Vierailija
7/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe minulla olleen mitään ongelmaa vastakkaisen sukupuolen toiveiden osalta. Kiinnostukset eivät vain ole kohdanneet molemminpuolisesti.

Vierailija
8/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun miehet ei loisisi naisia. Oikean työpaikan omaava mies on kuin yksisarvinen. Elättäisi edes itsensä.

Vierailija
9/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä sopii hyvin. Nyt pitää vain saada lakkautettua yhteiskunnasta kaikki tulonsiirrot miehiltä naisille, jotta naiset eivät voi valtion kautta loisia miesten työpanoksella ja miesten rahoilla.

No, en usko että Suomessa tällaista tulonsiirtoa paljoa on? Mutta samaa mieltä, loisijoille (myös miehille) loppu.

Vierailija
10/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, kenen edun mukaista on ylläpitää tätä jatkuvaa riidan haastantaa naisten ja miesten eri "agendoista", "markkina-arvoista", "hyödyntämisestä" ja vastaavasta.  Mihin ihmeseen on unohtunut se, että valtaosa ihmisistä edelleen toivoo rakkautta, kumppanuutta ja perhettä ilman satakohtaista tsekkilistaa vaatimuksista? Mainion kumppanin voi löytää mistä vaan, asiaa auttaa jos on rehellisesti oma itsensä, kunnioittaa toisia, ystävällinen, hyvätapainen ja aito. Tosielämä ei ole tinderi, tutustumiseen kannattaa nähdä vähän enemmän vaivaa kuin pyyhkäisyn verran. 

Jos rehellinen oma itse on sitä, että arvostaa pelkkää naamaa, perssietä ja bmi:tä, eikä kumppania tahdo löytyä, syyllinen löytyy todennäköisimmin peilistä. 

Vierailija
11/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap kun vihdoin tajuat pelin säännöt. Se mistä olet haavellut ei ole totta. Lopeta yksisarvisten jahtaaminen ja elä vain itsellesi.

Vierailija
12/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkäpä kannattaa sitten odottaa vain sitä molemminpuolista rakastumista eikä miettiä parisuhdetta ennen sitä.

Siis jotain "rakkautta ensisilmäyksellä"-diipadaapaa? 

Vierailija
13/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä sopii hyvin. Nyt pitää vain saada lakkautettua yhteiskunnasta kaikki tulonsiirrot miehiltä naisille, jotta naiset eivät voi valtion kautta loisia miesten työpanoksella ja miesten rahoilla.

No, en usko että Suomessa tällaista tulonsiirtoa paljoa on? Mutta samaa mieltä, loisijoille (myös miehille) loppu.

Paitsi että on. Miehet maksavat enemmän veroja, ja valtio käyttää huomattavasti enemmän niistä naisiin. Jopa avioliitto on tilastollisesti tulonsiirto mieheltä naiselle, jopa progressiivisessa Suomessa. Koska naiset suosii aviomiehiksi korkeatuloisia. 

Vierailija
14/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan suuri maailmanlaajuinen sota mikä resetoi ihmiskunnan. Pitää palata takaisin että asutaan pienissä mökeissä ja viljellään maata. Sitten ymmärrämme mikä on elämässä tärkeintä.

Maailma on täynnä köyhyysrajalla ja sen alla olevia ihmisiä jotka jo tietää että elämän tarkoitus on selvitä hengissä seuraavaan päivään.

Vierailija
15/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä on ensimmäinen kommentti jonka täällä luen jossa suoraan sanotaan että naiset tulee painostaa parisuhteeseen / seksiin / mihin ikinä halutaankaan viimekädessä vaikka taloudellisesti kurittamalla pakottaenkin. Aletaan siis olla asian äärellä, tämä on se mitä halutaan, naisia jos ei vapaaehtoisesti niin sitten itse keksityllä pakolla.

Vierailija
16/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun miehet ei loisisi naisia. Oikean työpaikan omaava mies on kuin yksisarvinen. Elättäisi edes itsensä.

Niinpä. Jos naiset ei ihailisi pelkkää rahaa hinnalla millä hyvänsä niin ehkä talousjärjestelmä olisi erilainen. Ei olisi saasteita ja kaikilla asunto toimeentulo järkevä työ. Mutta naisten takia miehen kannattaa olla vaikkapa asbestia vauvatalkkina myyvä superrikas kuin joku kestäviä ratkaisuja tekevä insinööri.

Nyt oli hieno loikka provokatiivisesta Tinder aloituksesta siihen että köyhät naiset ovat syyllisiä siihen että ovat biljonöörien motivaattoreita.

Vierailija
17/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä on ensimmäinen kommentti jonka täällä luen jossa suoraan sanotaan että naiset tulee painostaa parisuhteeseen / seksiin / mihin ikinä halutaankaan viimekädessä vaikka taloudellisesti kurittamalla pakottaenkin. Aletaan siis olla asian äärellä, tämä on se mitä halutaan, naisia jos ei vapaaehtoisesti niin sitten itse keksityllä pakolla.

Ahaa, eli loisimisen lopettaminen on yhtä kuin pakottaminen seksiin. No jopas oli heitto.

Vierailija
18/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että on. Miehet maksavat enemmän veroja, ja valtio käyttää huomattavasti enemmän niistä naisiin. Jopa avioliitto on tilastollisesti tulonsiirto mieheltä naiselle, jopa progressiivisessa Suomessa. Koska naiset suosii aviomiehiksi korkeatuloisia. 

Naisille vai perheille lapsineen? Mitä itse olen ymmärtänyt niin esimerkiksi minimielatusmaksuilla (joita KELAkin paljon miesten puolesta maksaa) ei lapset hengissä pysy niin että on suojaa ja tarpeet tulee täytetyksi. Mutta juu, naisellahan ne rahat vaan menee.

Vierailija
19/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ensin mitä me miehet haemme?

Vierailija
20/220 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään esimerkkiä, jossa naiset saisivat miesten verorahoista tulonsiirtoa "loisimalla".

Se sijaan aivan tunnetusti miehet loisivat naisten kustannuksella, eivät tee kotitöitä, eivät hoida lapsiaan, eivätkä usein maksa edes lapsiensa elatusmaksuja, naiset myös hoitavat miestensä iäkkäitä omaisia sekä hoitavat miehiä kun nämä eivät kykene hoitamaan itse itseään. Monet nykymiehet myös vaativat että vaimo osallistuu samalla summalla talouteen kuin hän, silloinkin kun vaimo on äitiyslomalla synnytettyään ko. miehen lapsen ja imettää tätä.

Tasapuolisuudesta saati tasa-arvosta ei monissa asioissa ole miesten päässä tajua lainkaan.