Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"

Vierailija
25.06.2020 |

Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄

Kommentit (465)

Vierailija
241/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?

Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.

Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.

Mikä siinä on outoa? Se nyt on vaan biologinen fakta ettei miestä kiinnosta naisessa hänen sosioekonominen status. Se on suurimmalle osalle miehistä aivan sama missä olet töissä tai oletko missään tai mikä on koulutus tjsp.

Se että mies ei arvosta parinvalinnassa naisen taloudellisia resursseja yhtä paljon kuin nainen johtuen osin evoluutiobiologisista ja osin yhteiskunnan rakenteesta johtuvista syistä ei tarkoita, etteivätkö miehet lainkaan arvostaisi rahaa ja statusta. Etenkin monogaaminen romanttinen suhde linkityyy vahvasti ihmisen identiteettiin ja arvomaailmaan sekä elämäntapaan, ja siksi yhteiskunnallinen asema määrittää enemmän tai vähemmän ihmisten pariutumista. Luulenpa ettet sinä ole koskaan tosissasi seurustellut, jos kykenet sivuuttamaan noin olennaisen asian toisen ihmisen elämässä.

Vierailija
242/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa työstä olisi sopivaa kysyä? Kuinka pitkä aika tapailua tai jopa seurustelua pitää olla takana, että asian voi ottaa puheeksi?

Onko joku sanonut että sitä ei saa kysyä? Missä?

Oletko tätä ketjua lukenut? Monta sivuahan tässä nyt ovat miehet valittaneet kuinka kauheaa se on, jos nainen kysyy heidän työstään yhtään mitään. Ihan olisi siis naisena kiva tietää, että missä vaiheessa suhdetta työstä on sopivaa kysyä.

Osa miehistä toki ihmetellyt kohua asiasta todeten noiden kysymysten olevan normaalia kanssakäymistä. Toki jos ihmnen häpeää työtään tai työttömyyttään, niin ymmärtäähän sen ettei hän innostu työkysymyksistä. Mistäpä sitä toki toinen voi arvata kysymyksen jollekin olevan tiukka paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on ansiotaso yrittää selvittää. Se on useimmille naisille elintärkeä asia miehessä.

Miten ihmeessä suurin osa tuntemistani hoitsumiehistä on pariutuneet, jos rikas mies on niin monelle naiselle tärkeä asia? Osa pariutuneet jo nuorena, osa vanhempana. Ehkäpä voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että osa naisista on itsenäisiä ja miehen tuloilla ei ole väliä. Toki jos deittailee vain lompakon perässä juoksevia bimboja, voi saada yksipuolisen kuvan naisista.

Mieshoitsut ovat kuulemma ERITTÄIN haluttuja, enkä ihmettele. Työ vaatii jonkinlaista hoivaviettiä ja empatiaa persoonallisuudessa, kyky nähdä toista ihmistä, mistä kumppanikin tietenkin saa nauttia. Näitä ominaisuuksia ei ole liikaa miehissä yleensä.

Mitä ihmettä. Ei siitä ole kuin vähän aikaa kun luin täältä, että mieshoitsut ovat totaalinen turnoff ja siltä se myös vaikuttaa oikean elämän kokemusten perusteella.

Onkohan tämä nyt taas sitä, että puhutaan yhtä ja tehdään toista. Puheiden tasolla arvostetaan empaattisuutta miehessä, mutta se röyhkeä epäempaattinen tyyppi on lopulta se valinta, koska kipinät ja kemia.

Siinä on palstapojat tekeytyneet naisiksi. Itse tunnen useita miessairaanhoitajia ja he kaikki ovat naimisissa. Ehkä mieshoitajia katsottiin kieroon 1970-luvulla, mutta ei enää 80-luvulla nykyajasta puhumattakaan.

Vierailija
244/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään uutta. Aikanaan kun olin sinkku ja kävin ahkeraan deiteillä (luokkaa 50 krt vuodessa), niin 90% naisista ensimmäisillä treffeillä kysyi koulutuksesta, työstä ja työnantajasta. Ja kun sanoin oman taustan (yliopistotutkinto, suuri pankki, johtajatitteli), niin treffit jatkuivat hyvissä merkissä. Salaisuus oli, että itse ei koskaan kannattanut oma-aloitteisesti kertoa näistä ja kun kysyttiin, niin vastata mahdollisimman neutraalisti.

Eikä tulo/varallisuuskysymykset tähän loppunut. Nopeasti kysyttiin myös asunnon tiedot, lomamökit, autot yms.

Eli kyllä nämä asiat kiinnostavat naisia, syystä tai toisesta.

245/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen naisena, niin en etsi mitään rikasta tai jännässä virassa olevaa miestä, mutta kertoohan ammatti todella paljon ihmisestä. Vaikka vihaisi työtään, niin silti jotenkin on päätynyt tekemään sitä elääkseen. Ja sitten toinen porukka, jolle työ on intohimo. Onhan tuo nyt kiinnostava aihe. En oleta, että mies maksaisi minulle yhtään mitään.

Vierailija
246/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella valehtelemaan sujuvasti jos on työtön mies. ”Ostan osakkeita perintörahoilla ja hoidan tuttavien salkkuja. Lisäksi hoidan suvun sijoitusasuntojen vuokraukset. Rahaa on riittävästi, töitä teen kun siltä tuntuu”

Mä olen työtön mies, joka asuu kerrostaloyksiössä. Toivoisin, että löytäisin toisen ihmisen ja hän minut. Miksi siis lähtisin noin valehtelemaan? Mitä saisin siitä?

No onnea että löydät toisen ''ihmisen''.

Vierailija
247/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistettynä voisi sanoa että kun mies kysyy naiselta työtä niin se on vain small talkia mutta kun nainen kysyy mieheltä työtä niin se on tärkeä kynnyskysymys joka määrittelee täysin sen että pääseekö mies jatkoon vai ei ja miehet tietää sen. Siksi me ei tykätä siitä kysymyksestä koska sen taustalla on tuo motiivi.

Itse olen monta kertaa suoraan lopettanut keskustelun jos parin ekan viestin sisällä tulee utelua työpaikasta.

Aika rankkoja yleistyksiä teet ihmisistä pelkästään heidän sukupuolensa perusteella. Ajatella että se työstä kysynyt nainen ei välttämättä tarkoittanut kysymyksellään mitään sen kummempaa. Ehkä hän halusi vain kysyä jotain, jotta keskustelu etenisi. Ja sinä lopetat koko keskustelun siihen, koska oletat hänellä olevan jotain sellaisia motiiveja, joita hänellä ei välttämättä ollenkaan ole.

Vierailija
248/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mitään uutta. Aikanaan kun olin sinkku ja kävin ahkeraan deiteillä (luokkaa 50 krt vuodessa), niin 90% naisista ensimmäisillä treffeillä kysyi koulutuksesta, työstä ja työnantajasta. Ja kun sanoin oman taustan (yliopistotutkinto, suuri pankki, johtajatitteli), niin treffit jatkuivat hyvissä merkissä. Salaisuus oli, että itse ei koskaan kannattanut oma-aloitteisesti kertoa näistä ja kun kysyttiin, niin vastata mahdollisimman neutraalisti.

Eikä tulo/varallisuuskysymykset tähän loppunut. Nopeasti kysyttiin myös asunnon tiedot, lomamökit, autot yms.

Kiinnostavat niitä naisia, joiden kanssa sinä olet valinnut lähteä treffeille.

Vierailija
249/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vaimosi rakastui upeaan ulkonäköösi.

Vierailija
250/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kysyy aina kuvaa? MIksei voi vaan jutella kuvattomana?

Vierailija
251/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?

Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.

Mikä siinä on outoa? Se nyt on vaan biologinen fakta ettei miestä kiinnosta naisessa hänen sosioekonominen status. Se on suurimmalle osalle miehistä aivan sama missä olet töissä tai oletko missään tai mikä on koulutus tjsp.

Miksi sitten miehet valittavat, että joutuvat maksamaan isomman osan perheen menoista? Sitten se valitus nousee suoraksi huudoksi, kun tulee avioero ja nainen haluaa oman puolikkaansa omaisuudesta. Eikö tuollaista asiaa voi ajatella etukäteen edes pikkuisen?

Vierailija
252/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on ansiotaso yrittää selvittää. Se on useimmille naisille elintärkeä asia miehessä.

Miten ihmeessä suurin osa tuntemistani hoitsumiehistä on pariutuneet, jos rikas mies on niin monelle naiselle tärkeä asia? Osa pariutuneet jo nuorena, osa vanhempana. Ehkäpä voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että osa naisista on itsenäisiä ja miehen tuloilla ei ole väliä. Toki jos deittailee vain lompakon perässä juoksevia bimboja, voi saada yksipuolisen kuvan naisista.

Siten ihmeessä, että et imeisesti ymmärrä todennäköisyyksistä mitään. Tuntemasi hoitsumiehet ovat ryhmänä aivan liian pieni otos yhtään minkäänlaisten johtopäätösten tekemiseen.

Vierailija
253/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan toki. Naiset vaan häviää tuolla tyylillä . Me miehet ei olla pinnallisia eikä haittaa treffit vähän pullukan naisen kanssa.

Vierailija
254/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluan sellaisen miehen, joka elättää itsensä rehellisellä työllä - teenhän itsekin niin. Ammatilla ei sinänsä väliä.

Hiukan ristiriitaista. On paljon ammatteja, joista rehellisyys on kaukana. 

Vierailija
255/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a olen saattanut itsekin keskustelua herättääkseni käyttää samaa. Ei sinänsä kiinnosta mutta oletan että akuiset ihmiset nyt noin yleensä on töissä.

Vierailija
256/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "biologiset faktat" ovat pelkkää sovinismia. Jos naisen asema ja tausta eivät kiinnosta sinua, et näe naista ihmisenä.

No lässyn lässyn. Juurikin päinvastoin. Asema ja tausta ei kiinnosta juuri sen takia koska ollaan ihmisiä. Apinalaumassa ja muualla eläinmaailmassa nuilla asioilla luulisi olevan merkitystä. Kun nainen kyselee ensimmäisenä työstä, koulutuksesta, rahasta se vain kertoo ettei ajattele miestä ihmisenä vaan hyödykkeenä.

Muusta voi valehdella ja esittää, työstä ei.  Työn mukaan ihmisiä arvotetaan muutenkin yhteiskunnassamme.

Kyllä siitä työstä voi valehdella helpostikkin vaikka kuukausia ellei vuosiakin jos halua on tarpeeksi siihen ryhtyä :D

Vierailija
257/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan toki. Naiset vaan häviää tuolla tyylillä . Me miehet ei olla pinnallisia eikä haittaa treffit vähän pullukan naisen kanssa.

"Naiset häviää tuolla tyylillä"

Mitä tarkoitat? Jos sinä voit aivan hyvin jutella kuvattominakin, niin mitä nainen siinä häviää?

Vierailija
258/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset häviää tuolla tyylillä"

Mitä tarkoitat? Jos sinä voit aivan hyvin jutella kuvattominakin, niin mitä nainen siinä häviää?

Kun mennään sinne treffeille ja näkee naaman niin ukolla lentää laatta akan päälle ja tulee pesulakuluja naiselle. t.eri

Vierailija
259/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että suomalaiset naiset ovat vain niin ujoja/huonoja keskustelemaan kun pitäisi tutustua tuntemattomaan, siksi jankuttavat samoista asioista kuten työ, matkailu tai jopa sää. Vaihdoinkin saksalaiseen naiseen jolta löytyy myös keskustelutaitoa.

Vierailija
260/465 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vain hyvä asia, jos työtä kysytään heti? Tällöin he, joiden mielestä se on sopimatonta tietävät heti, ettei tämän naisen (tai miehen) kanssa kannata jatkaa keskustelua yhtään pidemmälle.