Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?
Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.
Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.
Mikä siinä on outoa? Se nyt on vaan biologinen fakta ettei miestä kiinnosta naisessa hänen sosioekonominen status. Se on suurimmalle osalle miehistä aivan sama missä olet töissä tai oletko missään tai mikä on koulutus tjsp.
Kaikki "biologiset faktat" ovat pelkkää sovinismia. Jos naisen asema ja tausta eivät kiinnosta sinua, et näe naista ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ansiotaso yrittää selvittää. Se on useimmille naisille elintärkeä asia miehessä.
Miten ihmeessä suurin osa tuntemistani hoitsumiehistä on pariutuneet, jos rikas mies on niin monelle naiselle tärkeä asia? Osa pariutuneet jo nuorena, osa vanhempana. Ehkäpä voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että osa naisista on itsenäisiä ja miehen tuloilla ei ole väliä. Toki jos deittailee vain lompakon perässä juoksevia bimboja, voi saada yksipuolisen kuvan naisista.
Mieshoitsut ovat kuulemma ERITTÄIN haluttuja, enkä ihmettele. Työ vaatii jonkinlaista hoivaviettiä ja empatiaa persoonallisuudessa, kyky nähdä toista ihmistä, mistä kumppanikin tietenkin saa nauttia. Näitä ominaisuuksia ei ole liikaa miehissä yleensä.
Mitä ihmettä. Ei siitä ole kuin vähän aikaa kun luin täältä, että mieshoitsut ovat totaalinen turnoff ja siltä se myös vaikuttaa oikean elämän kokemusten perusteella.
Onkohan tämä nyt taas sitä, että puhutaan yhtä ja tehdään toista. Puheiden tasolla arvostetaan empaattisuutta miehessä, mutta se röyhkeä epäempaattinen tyyppi on lopulta se valinta, koska kipinät ja kemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta miehessä muu kuin paksu lompakko ja pankkitili :D Mä tienaan hyvin, mutta en leuhki varallisuudellani, enkä halua mitään lompakkoloista itelleni, vaan ihan kunnon, töissä käyvän naisen, joka tienatkoot ite rahansa. Ikävä kyllä, todella moni nainen tuntuu olevan vain rahan perässä.
Mä en enään jaksa edes yrittää naisia. Missä oikeasti kaikki kunnolliset, omillaan toimeen tulevat naiset, jotka ei yritä elää miehen rahoilla?? Mä voin sulle sen kukkapuskan, laukun ja jonku vaatteen, illallisen ym joskus ja välillä tarjota, ihan rakkaudesta, mutta en ala miksikään elättäjäksi ja kustantamaan kaikkea.
En halua mitään kotipiikaa enkä naista, joka on materialisti, vaan tavallisen naisen, jonka kanssa ollaan tasa-arvoisia suhteessa. Mä osaan kyllä itekin kokata, siivota ja pestä vaatteeni. En tarvi naista tekemään niitä. Tehdään vaikka yhdessä.
Mutta kun nainen saa tietää mun työni (olen yrittäjä, enempää en kerro), näkee mun autoni ja taloni, niin heti aletaan kermaperseeks. Että tuossahan ois jäbä jonka siivellä vois elää.
Et voi :)
No täällä tuollainen kunnollinen, itsenäinen, omillaan toimeentuleva nainen, joka on 20 vuotta nyt maksanut omat laskunsa ja hoitanut asiansa. Haluaisin seurustella niin, että olisi omat rahat ja esim. syömään mennessä kumpikin maksaisi omansa. Samoin lomamatka laitettaisiin puoliksi, ellei jompikumpi haluaisi nimenomaan lahjana maksaa jotain tiettyä.
Osaisin kyllä ottaa lahjan vastaan, nimenomaan kun se on rakkaudesta annettu, mutta vielä kertaakaan en ole miehiltä odottanut tai vaatinut edes sitä kahvikuppia.
En myöskään ymmärrä autoista mitään, talosta toki voisi yrittää arvella onko se kallis vai ei, mutta harvoinpa sitä miehestä kiinnostuessa tiedän mitään hänen työstään, autostaan tai talostaan.
Arvaa montako poikaystävää minulla on elämäni aikana ollut? Tasan nolla. Sen sijaan ystäväni jotka niitä lahjoja ja illallisia odottavat ovat jatkuvasti suhteessa, tuskin kuukauttakaan ovat olleet yksin sitten teini-iän. Miksiköhän? Mistä minä voisin siis löytää miehen joka ei pidä minua, noh, hyvänä jätkänä, siksi että olen itsenäinen enkä keimaile korkkareissa kikatellen (vai mitä se yksi palstaprovoilija aina hoki :D).
Täysin samanlainen kokemus. Ikinä en ole miehiltä rahaa vaatinut ja itse olen asuntoni ja autoni yksin pienestä palkastani maksanut. Ja sitten kaikilla turhamaisilla tuhlarinaisilla on aina miehiä jonoksi asti, mutta minusta ei kiinnostu kukaan.
Usein näitä ulinoitakin kun lukee, huomaa oikein kuinka ulisijat ovat kateellisia niille miehille jotka saavat mahdollisimman paljon turhamaisia naisia. Eivät he koskaan kadehdi niitä tavismiehiä, jotka ovat saaneet yhden kunnollisen tavisnaisen.
Tämäkin ettei ne rahanahneet naiset kiinnostu heistä tinderissä, eikös sen pitäisi olla hyvä asia? Parempihan se on väistää luoti, jos kerran kullankaivaja naista ei edes halua. Mutta ei, kun ulistaan siitä ettei sellaista SAA ja että ne lopettaa vastaamasta. No valehdelkaa sitten olevanne vaikka lääkäreitä, kun kerran niin paljon niitä naisia haluatte. On sellaiset naiset sen arvoisia ilmeisesti, että pääsette edes hetkeksi viettämään aikaa heidän kanssaan ja he iloisesti kuivattamaan pankkitilejänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten jos nainen on rikas/ hyvässä duunissa? Pitäisikö sen sitten mukisematta elättää joku elämäntapatyötön? Joo ei käy. Aktiivinen nainen haluaa aktiivisen miehen jne. Puolison valinnalla on suuria vaikutuksia koko elämään eikä se ole silloin mikään vähäpätöinen asia. Etsikää oman tasoinen partneri. Silloin on molemmat onnellisia.
Ei noin ole sanonut kuin sinä mustavalkoisesta maailmastasi. Voi että minä vihaan kaltaisiasi ihmisiä. N
Varmaan se herättääkin raivoa tietyn laisissa ihmisissä, että joku ei suostu elättäjäksi.
Kannattaa opetella valehtelemaan sujuvasti jos on työtön mies. ”Ostan osakkeita perintörahoilla ja hoidan tuttavien salkkuja. Lisäksi hoidan suvun sijoitusasuntojen vuokraukset. Rahaa on riittävästi, töitä teen kun siltä tuntuu”
Mitä vttua mun raha asiat kuuluu naiselle? En mäkään kysele sun raha asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ansiotaso yrittää selvittää. Se on useimmille naisille elintärkeä asia miehessä.
Miten ihmeessä suurin osa tuntemistani hoitsumiehistä on pariutuneet, jos rikas mies on niin monelle naiselle tärkeä asia? Osa pariutuneet jo nuorena, osa vanhempana. Ehkäpä voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että osa naisista on itsenäisiä ja miehen tuloilla ei ole väliä. Toki jos deittailee vain lompakon perässä juoksevia bimboja, voi saada yksipuolisen kuvan naisista.
Mieshoitsut ovat kuulemma ERITTÄIN haluttuja, enkä ihmettele. Työ vaatii jonkinlaista hoivaviettiä ja empatiaa persoonallisuudessa, kyky nähdä toista ihmistä, mistä kumppanikin tietenkin saa nauttia. Näitä ominaisuuksia ei ole liikaa miehissä yleensä.
Mitä ihmettä. Ei siitä ole kuin vähän aikaa kun luin täältä, että mieshoitsut ovat totaalinen turnoff ja siltä se myös vaikuttaa oikean elämän kokemusten perusteella.
Onkohan tämä nyt taas sitä, että puhutaan yhtä ja tehdään toista. Puheiden tasolla arvostetaan empaattisuutta miehessä, mutta se röyhkeä epäempaattinen tyyppi on lopulta se valinta, koska kipinät ja kemia.
Oletko jotenkin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua mun raha asiat kuuluu naiselle? En mäkään kysele sun raha asioita.
Sinun tarvitsekaan kysellä mitään keneltäkään ikinä.
Deittailin nuoruudessani ihanaa poikaa jonka tapasin tansseissa. Pitkä tukka, näytti ihan jonkun bändin kitaristilta. Kiihkeätä oli ja käväistiin jossain vaiheessa näyttäytymässä mun vanhemmillakin. Olin itse töissä pankissa.
No jossain vaiheessa kyselin missä töissä jne.... Kierrellen kaarrellen sain vastauksenkin. Vankilasta juuri päässyt ehdonalaiseen.
Olis kyllä pitänyt ekana kysyä missä töissä tämä ihanuus onkaan. Se päättyi siihen se love stoory.
No voi kurjuus. Itse saattaisin hyvinkin kysyä jotain tuollaista, koska ajattelen, että työ on helppo, neutraali puheenaihe. Itselleni ei kuitenkaan ole väliä, onko toinen töissä, opiskelija vai työtön. Itse asiassa liian työorientoituneet tyypit eivät ehkä edes olisi minulle kovin sopivia. Ja tulotaso ei kiinnosta - ihan sama vaikka toinen elelisi toimeentulotuella. Tosin se, millä alalla toinen on. kiinnostaa jossain määrin. Tulen luultavasti paremmin toimeen humanistin kuin jonkun kaupallisen alan tyypin kanssa. Mutta ratkaisevia juttujahan nämä tällaiset ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella valehtelemaan sujuvasti jos on työtön mies. ”Ostan osakkeita perintörahoilla ja hoidan tuttavien salkkuja. Lisäksi hoidan suvun sijoitusasuntojen vuokraukset. Rahaa on riittävästi, töitä teen kun siltä tuntuu”
Kannattaa myös opetella vastaamaan, kun nainen kysyy näkemystäsi nordnetin osakesäästötilistä vrt. indeksirahastoihin sijoittaminen suoraveloituksella.
En muista koskaan kysyneeni keltään heidän työtilannettaan tai ammattiaan, itse ovat kertoneet. En itsekään kerro mitä teen työkseni, ellei kysytä erikseen. Yleensä kaikki kysyy ennemmin tai myöhemmin kun enemmän ollaan tekemisissä.
On minultakin miehet kysyneet koulutusta ja sitä, asunko omiatusasunnossa vai vuokralla. Ihan ok, mutta kyllähän tuo omaisuudesta kysyminen ekoilla treffeillä on hieman turn off. Joo, koulutus on ktm ja omistusasuntokin löytyy. Moni myös kyseli lapsihaaveista yms EKOILLA treffeillä. Todella ahdistavaa. En ole enää tinderissä. Aivan vauhkoa porukkaa. N38
Vierailija kirjoitti:
Mä olen työtön mies, joka asuu kerrostaloyksiössä. Toivoisin, että löytäisin toisen ihmisen ja hän minut. Miksi siis lähtisin noin valehtelemaan? Mitä saisin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?
Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.
Mikä siinä on outoa? Se nyt on vaan biologinen fakta ettei miestä kiinnosta naisessa hänen sosioekonominen status. Se on suurimmalle osalle miehistä aivan sama missä olet töissä tai oletko missään tai mikä on koulutus tjsp.
Kaikki "biologiset faktat" ovat pelkkää sovinismia. Jos naisen asema ja tausta eivät kiinnosta sinua, et näe naista ihmisenä.
No lässyn lässyn. Juurikin päinvastoin. Asema ja tausta ei kiinnosta juuri sen takia koska ollaan ihmisiä. Apinalaumassa ja muualla eläinmaailmassa nuilla asioilla luulisi olevan merkitystä. Kun nainen kyselee ensimmäisenä työstä, koulutuksesta, rahasta se vain kertoo ettei ajattele miestä ihmisenä vaan hyödykkeenä.
Kakaroiden kysymyksiä, kait kaikki töissä on?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa työstä olisi sopivaa kysyä? Kuinka pitkä aika tapailua tai jopa seurustelua pitää olla takana, että asian voi ottaa puheeksi?
Onko joku sanonut että sitä ei saa kysyä? Missä?
Oletko tätä ketjua lukenut? Monta sivuahan tässä nyt ovat miehet valittaneet kuinka kauheaa se on, jos nainen kysyy heidän työstään yhtään mitään. Ihan olisi siis naisena kiva tietää, että missä vaiheessa suhdetta työstä on sopivaa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lässyn lässyn. Juurikin päinvastoin. Asema ja tausta ei kiinnosta juuri sen takia koska ollaan ihmisiä. Apinalaumassa ja muualla eläinmaailmassa nuilla asioilla luulisi olevan merkitystä. Kun nainen kyselee ensimmäisenä työstä, koulutuksesta, rahasta se vain kertoo ettei ajattele miestä ihmisenä vaan hyödykkeenä.
Muusta voi valehdella ja esittää, työstä ei. Työn mukaan ihmisiä arvotetaan muutenkin yhteiskunnassamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Validi vasta-argumentti: lässyn lässyn. No, sinun motiviisi kai löytyvätkin sieltä apinalauman tasolta.
Siis mikä tuossa olisi esteenä? Se eräopas voi olla erittäin fiksu ihminen ja kirjoittaa vaikkapa jotain luonto-opasta vapaa-ajallaan. Hän voi olla korkeasti koulutettu, mutta päättikin tehdä harrastuksestaan työn.