Miksi naisten voimaantuminen tarkoittaa vaatteiden pois ottamista ja kropan esittelemistä?
Otsikossa kysymys. Tuli mieleen kun luin
Voimauttavat pyllybikinit saivat rantaraivon roihahtamaan – ”Yritin selittää lapsilleni, että huutelijalla on itsellään paha olla”
https://www.iltalehti.fi/keho/a/224d7504-8413-4336-b8d7-f66aeebe9e45
Mä en oikein ymmärrä mitä voimaannuttavaa siinä on.
Kommentit (279)
Se on vain nimitys jolla yritetään saada itsensä esittely vaikuttamaan jotenkin vähemmän hutsahtavalta, vaikka ihan samaa itsensä tyrkyttelyä "katsokaa, katsokaa minua!!11" se on.
Voimaantuminen on muutenkin sanoa joka ei oikein tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voimaantumiseen ei koskaan kuulu se, että ottaa arjen haltuun, on ystävällinen muille ja tekee parhaansa yhteisönsä vuoksi? Miksi sen täytyy olla omien ulkoisten avujen esittelyä tyyliin katsokaa, näiden lihanpalasten välistä minä ulostan.
Tällaisia uutisia minäkin lukisin mielellään eli omalla älykkyydellään menestyneitä kasvutarinoita mutta pyllistelyhän sen uutiskynnyksen sitten lopulta ylittää. Painovoimaa uhmaava stringipeppu instagramissa vautsivau ja elää alati vaihtuvien miestensä varoilla. Käytännössä maailman vanhimman ammatin toteuttamista siis jokaisella.
Jos kaipaatte tuollaisia uutisia, niin suosittelen etsimään niitä muualta kuin iltalehdistä. Ei ole tarkoituksena näpyttää tai olla ilkeä, mutta eikö se ole itsestään selvää, että iltalehdissä on sensaationhakuisia uutisia ja klikkiotsikoita, ei syvällisiä ja perusteellisia juttuja inhimillisestä kasvusta? Iltalehdet haluaa julkaista juttuja ja kuvia perseistä, oli sitten taustatarina mikä hyvänsä.
Mulla on peittävä bikiniyläosa ja alaosakin on aika peittävä eikä mallia peppuun menevä, mutta kyllä miehet kattoo. Oon 30+ vielä enkä laihakaan vaan mallia kurvikas (en lihava kyllä). Kyllä ne miehet katsoo, se on vain biologiaa. Harvemmin sitä täällä pohjoisessa näkee naisia lähes ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisia määritellään kropan kautta. Moni nainen on epävarma vartalostaan. Kun uskaltaa olla sinut ja näyttää sitä mitä on, niin se on voimaannuttavaa. Oli selluliittiä tai ei. Yms.
Tässäkin ketjussa naisen kroppa aiheuttaa valtavasti tunteita.
Ja kaikki negatiiviset reaktiot tulevat naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voimaantumiseen ei koskaan kuulu se, että ottaa arjen haltuun, on ystävällinen muille ja tekee parhaansa yhteisönsä vuoksi? Miksi sen täytyy olla omien ulkoisten avujen esittelyä tyyliin katsokaa, näiden lihanpalasten välistä minä ulostan.
No miten paljon noin keskimäärin luet ihmisten kokemuksia tästä voimaantumisesta?
Liikaa, koska voimaantuminen on aina puiden halaamista, vaeltamista keskellä ei mitään, yhteyttä Äiti Maan kanssa eli makaamista heinikossa, puistojumppaa, pyllybikineitä, twerkkausta, alapäätatuointeja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan siksi kun naiset niin helposti arvioivat itseään se miehen silmän kautta.
Se on varmaan osa naisten kiltteyttä.
Roskaa. Naiset nauttivat omasta ulkonäöstään ihan itsekin. Enitenhän naiset toisiaan kyttäävät.
Miten toisten naisten kyttääminen on omasta ulkonäöstä nauttimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia uutisia minäkin lukisin mielellään eli omalla älykkyydellään menestyneitä kasvutarinoita mutta pyllistelyhän sen uutiskynnyksen sitten lopulta ylittää. Painovoimaa uhmaava stringipeppu instagramissa vautsivau ja elää alati vaihtuvien miestensä varoilla. Käytännössä maailman vanhimman ammatin toteuttamista siis jokaisella.
Jos kaipaatte tuollaisia uutisia, niin suosittelen etsimään niitä muualta kuin iltalehdistä. Ei ole tarkoituksena näpyttää tai olla ilkeä, mutta eikö se ole itsestään selvää, että iltalehdissä on sensaationhakuisia uutisia ja klikkiotsikoita, ei syvällisiä ja perusteellisia juttuja inhimillisestä kasvusta? Iltalehdet haluaa julkaista juttuja ja kuvia perseistä, oli sitten taustatarina mikä hyvänsä.
Ei pidä käyttää voimaantua-sanaa, jos juttu on ihan perseestä!
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehtien mukaan tuntuu olevan voimaannuttavaa myös harrastaa seksiä vähän jokaisen kanssa ja mieluusti vielä ænaalijuttuja. En halua käyttää tällaisia voimaantumiskeinoja.
Ainoa asia mikä oikeasti voimaannuttaa on jättää iltapäivälehtien roskajutut lukematta ♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan siksi kun naiset niin helposti arvioivat itseään se miehen silmän kautta.
Se on varmaan osa naisten kiltteyttä.
Roskaa. Naiset nauttivat omasta ulkonäöstään ihan itsekin. Enitenhän naiset toisiaan kyttäävät.
Miten toisten naisten kyttääminen on omasta ulkonäöstä nauttimista?
Eihän tuo pyllybikininainen ketään kytännyt.
Mua oksettaa toi sanan voimaantuminen käyttö siitä, että esitellään vartaloa. Muutenkin kamala sana. "Voimaannun" kun ratkon ongelmia, selviän vaikeista ajoista, pärjään hyvin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti on juttuja naisten tekemisistä. Ainoa johon reagoidaan on naisten vartalo.
Jos ajatellaan Katarina Souria. Kuka tietää mitä kaikkea hän tekee tai ainakaan tuntee hänen tekemisensä, paitsi sen että hän oli play boyssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä välillä jotain ihan kivoja uutisia kuinka palomiehet pelastaa sorsat viemäristä tai joku tyyppi nikkaroinu itse hienon ulkovessan. Naisista ne uutiset onki sit jotain laihdutuskertomuksia ja paljasta pintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö setämiehetkin voimaannu sähkönsinisissä speedoissaan?
Ei. Todellisuus on oikeasti huomattavasti synkempi. Ainoa mikä ikääntynyttä setämiestä enää auttaa on kertynyt omaisuus, kylmä käteinen ja massiivinen Dunning-Kruger-vaikutus.
Sinullakin aika mittavasti vaikutusta päällä. Ja miespelkoa.
Ei nyt osu eikä uppoa lainkaan. Synkkää vain on ikääntyminen niin miehelle kuin naisellekin, ei siitä nyt pääse mihinkään.
Vastaus ap:lle: Se on voimaantumista siksi, että silloin pitää sietää kateellisten naisten ilkeilyä. Se vaatii rohkeutta.
Mitä tuota lehden juttua luki niin ainoa joka tapauksessa voimaantui oli se mahd. keski-ikäinen omat muotonsa menettänyt katkera av-mamma, joka pääsi oikein voimantunnossa huorittelemaan nuorempaa ja kauniimpaa naista.
Voimaantuminen tarkoittaa ilmeisesti lupaa huoritella lastensa kuulevien korvien alla. Se on sitä parempaa naisten voimaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä välillä jotain ihan kivoja uutisia kuinka palomiehet pelastaa sorsat viemäristä tai joku tyyppi nikkaroinu itse hienon ulkovessan. Naisista ne uutiset onki sit jotain laihdutuskertomuksia ja paljasta pintaa
Kertoo siitä, mistä yleisö on kiinnostunut.
Kumma kun pyllybikinit ja yliseksuaalisuus voimaannuttavat juuri naisia. Kuitenkin käytännössä nämä kaikki ovat sitä samaa (setä)miesten katseen kohteena olemista mitä aina ennenkin.
Voimaannuttavaa on se, että saa (lain rajoissa) itse päättää, kuinka paljon ja mistä päin kehoaan ihoa paljastaa. Naisten pukeutumista on kontrolloitu vuosituhansia ja haukuttu jo siitä, että nilkka vilahtaa. Nykyään nainen voi itse määrittää sen, kuinka peittävät vaatteet pukee (ainakin täällä Suomessa), ilman, että tulee pidätetyksi. Voimaantua voi peppubikineistä tai kaiken peittävästä kaavusta, pointti on se, että itse päättää naisena omasta vartalostaan ja ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun pyllybikinit ja yliseksuaalisuus voimaannuttavat juuri naisia. Kuitenkin käytännössä nämä kaikki ovat sitä samaa (setä)miesten katseen kohteena olemista mitä aina ennenkin.
Eikö sulle ole vielä selvinnyt, että naiset nauttivat katseiden kohteena olemisesta. Vaikka sitä ei voi aina myöntääkään.