Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esittää toiveita ulkonäön suhteen treffeille?

Vierailija
25.06.2020 |

Olen menossa tokaa kertaa treffeille miehen kanssa jonka tapasin alunperin yksissä bileissä. Eilen sitten mies laittoi mulle viestiä että voisinko tulla seuraavan kerran paikalle hiukset auki? Näytän kuulemma nätimmältä niin. Viimeksi kun nähtiin, mulla oli hiukset kiinni.
Onko teille tullut jotain toiveita treffikumppanilta ulkonäkönne suhteen ja miten olette siihen suhtautuneet? Eka fiilis itsellä oli että wtf....

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljasti tyhmyytensä hyvissä ajoin.

Vierailija
22/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin, että kuule kun nyt on niin kuuma niin leikkasin sellaisen ihan lyhyen kesätukan. Tuntuu niin ihanalta eikä hiosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nainen on paremman näköinen hiukset auki. Jos se on ap:lle NOIN iso ongelma, ei kannata haaskata enempää kummankaan aikaa treffeillä.

Voimaantunut uusfeministin ei hiuksiaan miehen takia avaa!

Vierailija
24/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, jos häneltä kysyn mitä päälle laittaisin, vastaa aina että laita se nätti punainen ruutumekko ja "ne" housut.

Kyseessä siis mineistä minein skottiruutuhame, ja pvc:tä matkivat tiukat housut sinne alle. Joo, olin silloin 25, ja nyt 45 :D 

Vierailija
25/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies, jonka kanssa olen ollut 15 vuotta, pyytäisi pitämään hiukset auki niin mikä ettei. Ainakin välillä se olisi ok, jatkuvasti jos pyytäisi niin se olisi outoa ja ärsyttävää.

Mutta että joku random mies pyytää sellaista?! Yök. En varmaan menisi niille treffeille, en varsinkaan hiukset auki. Tai sitten lähettäisin kuvan jostain kuumasta miehestä ja pyytäisin "voisitko käydä leikkauttamassa tälläiset hiukset". Oltais sit molemmat omituisia törppöjä.

Vierailija
26/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vain seksiseuraa niin sitten meet sinne hiukset auki flirttailemaan. Voitte käyttää toisianne fantasioiden toteutukseen.

Parisuhdemateriaalia mies ei kuulosta olevan.

Vierailija
27/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle myös jokin ulkonäköehdotus. Jokin tietynlainen vaate vaikkapa kauluspaita, tai hiukset tietyllä tavalla laitettuna, tai mustaa kynsilakkaa, koruja, tai jotain muuta. Jos hän saa laittaa ehdotuksia, niin ilman muuta laitat itsekin.

Vierailija
28/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua sinua, vaan jonkun oman mielikuvan mukaisen naisen. Sillä naisella on hiukset auki.

Vierailija
29/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla itselläni on aina hiukset auki, enkä kyllä laittaisi niitä kiinni randomtyypin pyynnöstä. 

Sitten jos olisi jo suhde ja kumppani ehdottaisi jotain tyyliin, hei tykkäisitkö joskus pitää hiuksia näin tai vaatetta x, voitaisiin yhdessä kokeilla, ja sitten päättäisin tykkäänkö vai en. Ja samoin voisin itse ehdottaa miehelle, hei tää vois näyttää hyvältä sun päällä, haluatko kokeilla?

Mutta ei noin. Yksinkertaisesti ei.

Vierailija
30/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lienee provo mutta jos on totta, älä mene treffeille. Rajaton mies ja 100% varmuudella huono ja elämänlaatua laskeva kokemus jos tuosta alat seurustelua virittämään. Älä järjestä itsellesi pskaa kesää.

Vierailija
31/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esittäny.

Vierailija
32/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin viestiä että ajelin hiukset kokonaan pois eli kaljuksi asti joten ei niitä enää kiinni saa... ja totean kuinka treffit peruuntuu tai tyyppi ei enää ota yhteyttä. Treffipaikalle en enää vaivautuisi menemään.

Nyt alan ymmärtämään paremmin, miksi näitä ikisinkkuja löytyy joka kadunkulmasta. Eihän tuossa ollut aikuisten oikeasti yhtään mitään loukkaantumisen aihetta. "Ajan kaljuksi ja ghoustaan, en todellakaan menisi treffeille, tuo on vain alkua" siis ihan hirveitä kommentteja, jotka ymmärtäisin, jos mies olis vaikka huor.itellut tai vinkunut pep.pus.ksiä ekassa treffikutsussa. Nyt pyysi pitämään hiukset auki. Hohoijaa en vain voi ymmärtää. Auttakaa joku näkemään tämä teidän ajatusmaailma ja logiikka sen takana. Missä kohdassa minun olisi pitänyt osata loukkaantua?

Vierailija
33/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nainen on paremman näköinen hiukset auki. Jos se on ap:lle NOIN iso ongelma, ei kannata haaskata enempää kummankaan aikaa treffeillä.

Voimaantunut uusfeministin ei hiuksiaan miehen takia avaa!

Tai nainen ei vaan tykkää, miltä hiostavat hiukset helteellä tuntuu niskassa.

Vierailija
34/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä taas. Pikkasen mammoilla meni taas överiksi, vaihtelun vuoksi.

Mä menisin niille treffeille hiukset auki ja hyväntuulisena.

Millaista on elämä, kun näkee demoneja kaikkialla?

Jep. Sen minkä tätä palstaa lukemalla olen oppinut etten halua naista joka kirjoittaa tänne tai naistenhuoneelle. Ihan käsittämättömiä psykooseja välillä.

Vierailija
35/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin viestiä että ajelin hiukset kokonaan pois eli kaljuksi asti joten ei niitä enää kiinni saa... ja totean kuinka treffit peruuntuu tai tyyppi ei enää ota yhteyttä. Treffipaikalle en enää vaivautuisi menemään.

Nyt alan ymmärtämään paremmin, miksi näitä ikisinkkuja löytyy joka kadunkulmasta. Eihän tuossa ollut aikuisten oikeasti yhtään mitään loukkaantumisen aihetta. "Ajan kaljuksi ja ghoustaan, en todellakaan menisi treffeille, tuo on vain alkua" siis ihan hirveitä kommentteja, jotka ymmärtäisin, jos mies olis vaikka huor.itellut tai vinkunut pep.pus.ksiä ekassa treffikutsussa. Nyt pyysi pitämään hiukset auki. Hohoijaa en vain voi ymmärtää. Auttakaa joku näkemään tämä teidän ajatusmaailma ja logiikka sen takana. Missä kohdassa minun olisi pitänyt osata loukkaantua?

Missä vaiheessa tapailua sinulle voi esittää toiveita ulkonäön suhteen? Luuletko, että ne jää siihen ensimmäiseen? Hiusten kiinni pitäminen on sellainen asia, että jokainen voi itse päättää siitä.

Vierailija
36/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä taas. Pikkasen mammoilla meni taas överiksi, vaihtelun vuoksi.

Mä menisin niille treffeille hiukset auki ja hyväntuulisena.

Millaista on elämä, kun näkee demoneja kaikkialla?

Jep. Sen minkä tätä palstaa lukemalla olen oppinut etten halua naista joka kirjoittaa tänne tai naistenhuoneelle. Ihan käsittämättömiä psykooseja välillä.

Sinä kuitenkin näitä ketjuja luet ja niille kirjoitat. Mitä se kertoo sinusta?

Vierailija
37/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viaton toive mieheltä. Jospa ap:llä on kauniit pitkät hiukset. Sellaiset ovat avoinna tosi kauniit. Ei ole mikään ihme, että toivoo näkevänsä ne avonaisina. Ei kannata olla kireä. Isot jutut ovat sitten erikseen, mutta tästä ei voi päätellä että mitään isompaa kontrollia olisi tulossa. Pitäisi lisäksi tietää tarkalleen, miten apn treffikaveri ilmoitti halustaan nähdä hiukset vapaana, sävyerot ovat tässä ehkä tärkeitä, vaikka en tosiaankaan pidä tätä asiaa ollenkaan tärkeänä. 

Vierailija
38/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en osaa mäkään selittää tarkemmin, mutta miehenä tuntuisi todella julkealta lähettää tollainen viesti naiselle jonka kanssa oon menossa ekoille treffeille. Tulisi se fiilis jostain syystä että ne on seksitreffit.

Kerran sovin yhden tindernaisen kanssa tapaamista, oltiin viestitelty muutama päivä ja olin innoissani hänestä. Kaunis, fiksu, kiinnostunut samasta harrastuksesta kuin minä. Sitten se laittoi treffejä edeltävänä päivänä viestin, jossa luki suunnilleen näin: "ihana nähdä huomenna! Mä en muuten kestä jos miehellä on mustat kengät muuten kuin puvun kanssa. Ehkä sandaalit vielä menee mustina, mutta muuten EI KIITOS, hehee. Eli voisitko pliis laittaa mielellään valkoiset".

En muista viestiä sanasta sanaan, mutta tollanen ihme sepustus mun KENKIEN VÄRISTÄ. Niinkuin sillä olisi ratkaiseva merkitys nyt kun tavataan ekaa kertaa ja olin odottanut sitä kovasti.

Latisti tunnelman multa aivan täysin, mutta en osaa selittää miksi. Ehkä siinä vain meni liian aikaisin se illuusio rikki, että voitais pitää oikeasti toisistamme omana itsenämme.

Menin silti treffeille ja oli hauskaa. En laittanut mustia kenkiä. Meistä ei tullut kuitenkaan mitään kun ei ollut kipinää kummallakaan.

Vierailija
39/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit laittaa miehelle viestiä, että pitää treffeillä lompakkoaan auki, kun viimeksi se oli kiinni.

Vierailija
40/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tapailua sinulle voi esittää toiveita ulkonäön suhteen? Luuletko, että ne jää siihen ensimmäiseen? Hiusten kiinni pitäminen on sellainen asia, että jokainen voi itse päättää siitä.

Olen tuo jota lainasit. Minulle saa esittää ulkonäkötoiveita missä tahansa vaiheessa tapailua, suhdetta tai jo etukäteen. Olen terveellä omanarvontunteella varustettu, joten itse sitten päätän haluanko toteuttaa toisen (esim. nyt treffikumppanin) toivetta. Minkäänlaista överimäistä kompensaatiota, jossa leikkaan kaljuksi tai tölväisen miehelle jotakin ikävää ei tulisi mieleenkään tehdä. Täällä edelleen ilmapiiri vaikuttaa olevan, että henkilöt eivät kestä yhtään minkäänlaista säröä itse mielessään rakennetusta treffikumppaninsa ideaalifantasiastaan. Eli se, että tällaisesta täysin triviaalista asiasta tehdään härkänen syyttä suotta kuulostaa vain heikolta itsetunnolta ja sen kompensoimiselta rähisemällä, huonolla huumorilla tai vetämällä överiksi. En edelleenkään ymmärrä, miksi treffikumppani pitäisi hylätä tuon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän