Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako nelikymppisen etsiä miestä baarista

Vierailija
24.06.2020 |

Ja miten käyttäytyä, että miehet tulisivat iskemään? Ok näköinen olen, mutta itsetunto on melko nollissa kun rakas jätti.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä suhteesta kun olin 36. Yhden kesän ajan jaksoin käydä baareissa ja keikoilla, mutta totesin turhaksi. Miestä sieltä ei löytynyt, ja muutenkin se vaan oli niin nähty, niin vanhaa. Nykyään mieluummin lähden vaikka lenkille. Mies löytyy yhtä todennäköisesti lenkkipolulta. Eli ei löydy.

Vierailija
2/70 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin pitkästä suhteesta kun olin 36. Yhden kesän ajan jaksoin käydä baareissa ja keikoilla, mutta totesin turhaksi. Miestä sieltä ei löytynyt, ja muutenkin se vaan oli niin nähty, niin vanhaa. Nykyään mieluummin lähden vaikka lenkille. Mies löytyy yhtä todennäköisesti lenkkipolulta. Eli ei löydy.

No lenkkipoluilla aloitteen tekeminen puolin ja toisin on epätodennäköisempää. Oletko deittipalveluita kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kannattaa ottaa urheilullinen 30 vuotias kumppaniksi.

Vierailija
4/70 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lenkkipoluilla aloitteen tekeminen puolin ja toisin on epätodennäköisempää. Oletko deittipalveluita kokeillut?

Olen kokeillut, monta kertaa. Mutta joka kerta sama juttu: satoja viestejä, ahdistun enkä tiedä mitä mun pitää tehdä ja päädyn poistamaan ja unohtamaan koko jutun. Jos ei oikeassa elämässä tule mitään vastaan, sitten olen yksin. Ihan rittävän hyvin tämä on viimeiset kuusi vuotta mennyt niinkin :)

Vierailija
5/70 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyin kanssa yksiolon. Olen myös se 40v eli liian vanha. Mutta ehdin olla Tinderissä hulppeat kaksi päivää ennen kuin löysin tosi ihanan miehen. Eli kannattaa kokeilla.

Vierailija
6/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyin kanssa yksiolon. Olen myös se 40v eli liian vanha. Mutta ehdin olla Tinderissä hulppeat kaksi päivää ennen kuin löysin tosi ihanan miehen. Eli kannattaa kokeilla.

Oliko omasta kaupungista (minkä kokoisesta)? Ja juttelitko samaan aikaan muiden kanssa?

Vierailija
7/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan sieltä baarista saa.

Vierailija
8/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tehdä tuttavuutta lenkkipolulla?

T:introvertti ukko

Vierailija
9/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa käydä baarissakin muiden paikkojen lisäksi. Mistä vaan voi löytää kumppanin. Älä sulje mitään pois vaan liikut paljon ja kaikkialla ja lisäksi netissä.

Vierailija
10/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin niin että baarista löytäisi baareissa viihtyvän miehen jos jonkun, niin en halunnut sieltä etsiä. Mutta jos se baareissa roikkuminen ei haittaa niin kyllä sieltä moni jotain löytää!

Vierailija
11/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri erosi 39-vuotiaana 20 vuoden suhteesta ja alkoi elämään uutta nuoruutta baareissa. Miehiä riitti kunnes löytyi "se oikea" (?) jonka kanssa suunnittelee jo häitä. Asiaa varmasti edisti se että kaveri on vilkas ja puhelias luonne jonka on helppo tutustua ihmisiin. Voi olla ettei käy yhtä hyvä flaksi jos menee baarin nurkkaan mököttämään, ellei ole joku ex-missi.

Vierailija
12/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät baarielämästä, niin silloin varmaan baarit ovat hyvä paikka, mutta itse pitäisin niiden miestarjontaa ihan epäkelpona. Jos siis vapaa olisin, niin baareihin en menisi yhtään.

Jos etsisin miestä nyt, niin liikkuisin paljon sellaisissa paikoissa, jotka ovat minulle tärkeitä ja luonnollisia. Luonto, kirjasto, ruokakaupat, kirjakaupat ja sellaiset olisivat hyviä, päivällä myös erilaiset lounaspaikat, joissa käyn työajalla syömässä ovat hyviä paikkoja tavata muita ihmisiä. Olen myös varma, että ystäväni ja jopa vanhempani ja sisarukseni alkaisivat esittelemään minulle hyviä miehiä.

Olisin tietenkin oma itseni, eli ystävällinen, mukava, kuunteleva ja rauhallinen. Jos sillä käyttäytymisellä ei ihanaa miestä löytyisi, niin olisin ilman. N45

Vierailija
13/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri erosi 39-vuotiaana 20 vuoden suhteesta ja alkoi elämään uutta nuoruutta baareissa. Miehiä riitti kunnes löytyi "se oikea" (?) jonka kanssa suunnittelee jo häitä. Asiaa varmasti edisti se että kaveri on vilkas ja puhelias luonne jonka on helppo tutustua ihmisiin. Voi olla ettei käy yhtä hyvä flaksi jos menee baarin nurkkaan mököttämään, ellei ole joku ex-missi.

Mököttämään? Miksi ap menisi nurkkaan mököttämään? Se, että istuu baarissa yksin, ei ole mököttämistä, vaan istumista baarissa.

Vierailija
14/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäät baarielämästä, niin silloin varmaan baarit ovat hyvä paikka, mutta itse pitäisin niiden miestarjontaa ihan epäkelpona. Jos siis vapaa olisin, niin baareihin en menisi yhtään.

Jos etsisin miestä nyt, niin liikkuisin paljon sellaisissa paikoissa, jotka ovat minulle tärkeitä ja luonnollisia. Luonto, kirjasto, ruokakaupat, kirjakaupat ja sellaiset olisivat hyviä, päivällä myös erilaiset lounaspaikat, joissa käyn työajalla syömässä ovat hyviä paikkoja tavata muita ihmisiä. Olen myös varma, että ystäväni ja jopa vanhempani ja sisarukseni alkaisivat esittelemään minulle hyviä miehiä.

Olisin tietenkin oma itseni, eli ystävällinen, mukava, kuunteleva ja rauhallinen. Jos sillä käyttäytymisellä ei ihanaa miestä löytyisi, niin olisin ilman. N45

Kuitenkin suosituimmat paikat löytää kumppani on baarit ja työpaikat. Mutta joo, s markettiin vaan ruokaostoksille kun haluaa miehen.

Vierailija
15/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä vielä, että parisuhteellisena mulla ei ole kokemusta, mutta kavereiden tinderöintiä olen seurannut, ja he ovat treffailleet sieltä ihan hyviä miehiä. Esim. hyvälle ystävälle jäi tindermies kaveriksi, vaikka kemiat eivät kohdanneet romanttisella tasolla. Kaikki eivät kai ole siellä vain pilden perässä.

Yksi mun ystävä tekee niin että kuvien ja esittelytekstin perusteella valitsee kenen kanssa alkaa viestitellä, ja jos muutaman viestin jälkeen ei nappaa yhtään niin lopettaa. Muutaman ensimmäisen viestin perusteella pitäisi jo saada käsitys millaisesta ihmisestä on kyse. Pitää osata keskustella, kysellä toisesta ja kertoa itsestä sopivassa määrin, eli sosiaaliset taidot pitää näkyä, ja pieni huumorin pilkahdus pitää olla. Hänellä ei ole ollut mitään karmeita treffejä vaikka sitä oikeaa ei olekaan löytynyt. Oon ajatellut että jos olisin sinkku, ja olisi aikaa, niin tuo voisi olla ihan hauskaakin.

Vierailija
16/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mököttämään? Miksi ap menisi nurkkaan mököttämään? Se, että istuu baarissa yksin, ei ole mököttämistä, vaan istumista baarissa.

Niin on, saa siellä istua hiljaa mutta sillä tavalla ei tapaa ihmisiä. Paitsi jos on ulkoisesti niin upea että miehet hakeutuvat luokse, enkä tiedä hakeeko ap sellaista miestä joka on pelkän ulkonäön perässä.

Vierailija
17/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin nelikymppisenä baarista mieheni. Täällä se teilataan ihan kuin synonyymina sille että on baareissa notkuva alkoholisti. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja baareissa käymme lähinnä lomamatkoilla. Suomessa olemme käyneet terassilla yhden kerran tänä vuonna ja ketran ravintolassa syömässä. Baarit on ihan hyvä paikka sinkkujen tavata toisiaan, helpompaa kuin lenkkipolulla.

Vierailija
18/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut, monta kertaa. Mutta joka kerta sama juttu: satoja viestejä, ahdistun enkä tiedä mitä mun pitää tehdä ja päädyn poistamaan ja unohtamaan koko jutun. Jos ei oikeassa elämässä tule mitään vastaan, sitten olen yksin. Ihan rittävän hyvin tämä on viimeiset kuusi vuotta mennyt niinkin :)

Heh, tuttu naisen ongelma pariutumisessa: liian paljon ehdokkaita, josta valita.

Vierailija
19/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu seksikkäästi minihameisiin jne ja hymyile, niin saat minun huomioni!

Vierailija
20/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kannattaa ottaa urheilullinen 30 vuotias kumppaniksi.

Mielellään palomies, poliisi tai ensihoitaja, joilla kunto kestää.