Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako nelikymppisen etsiä miestä baarista

Vierailija
24.06.2020 |

Ja miten käyttäytyä, että miehet tulisivat iskemään? Ok näköinen olen, mutta itsetunto on melko nollissa kun rakas jätti.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri erosi 39-vuotiaana 20 vuoden suhteesta ja alkoi elämään uutta nuoruutta baareissa. Miehiä riitti kunnes löytyi "se oikea" (?) jonka kanssa suunnittelee jo häitä. Asiaa varmasti edisti se että kaveri on vilkas ja puhelias luonne jonka on helppo tutustua ihmisiin. Voi olla ettei käy yhtä hyvä flaksi jos menee baarin nurkkaan mököttämään, ellei ole joku ex-missi.

Mököttämään? Miksi ap menisi nurkkaan mököttämään? Se, että istuu baarissa yksin, ei ole mököttämistä, vaan istumista baarissa.

Niin on, saa siellä istua hiljaa mutta sillä tavalla ei tapaa ihmisiä. Paitsi jos on ulkoisesti niin upea että miehet hakeutuvat luokse, enkä tiedä hakeeko ap sellaista miestä joka on pelkän ulkonäön perässä.

Höpö höpö. Reipas mies tulee juttelemaan ihan tavallisenkin naisen kanssa. Ja voihan ap:kin jossain vaiheessa mennä juttelemaan jonkun kanssa. Ihan rennosti siellä voi olla.

Vierailija
22/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kyllä poissulkemaan baareja, siellä käy (toki riippuen baarista) tosi monenlaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä, ei siellä vain ne samat vakinaamat roiku illasta ja viikosta toiseen ellet ihan pahimpaan lähiräkälään eksy. Näin kesäaikaan esim. on liikenteessä paljon (mies)kaveriporukoita, jotka on viettämässä kivaa iltaa keskenään ja lähteneet pitkästä aikaa ns. rimpsalle. Tämmöisestä porukasta voi löytyä mukavaa juttuseuraa, vaikkei Sitä Oikeaa välttämättä löytyisikään ihan sillä ekalla baarireissulla. Aina parempi, jos sullakin on kaveri/kavereita mukana, mutta jos olet rento tyyppi niin tottakai voi mennä yksinkin. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m45 kirjoitti:

Pukeudu seksikkäästi minihameisiin jne ja hymyile, niin saat minun huomioni!

Ihan tavalliset siistit vaatteet riittää ja rohkeus jutella. Teki sitten mies tai itse aloitteen.

Vierailija
24/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia ehdotuksia mistä löytää mies: ruokakaupasta, luonnosta, lenkkipolulta... Miten ihmeessä luonnosta löytää miehen? Olet siellä kävelyllä ja joku lähtee hiippailemaan sun perään tai vaanii sua siellä? Onko se siellä jo valmiiksi istumassa oikein iloisena ja sun lähestyessä alkaa kovasti juttelemaan ja hieromaan tuttavuutta? Entä lenkkipolulta sitten? Lähdetkö itse juoksemaan ja seuraamaan jotain vai toisinpäin? Kaupassa onkin todennäköisempää löytää mies. Te varmaan törmäätte toisiinne hyllyjen välissä kun kummankin käsi koskettaa ottaessanne viimeistä suklaalevyä joka sattuu olemaan teidän kummankin lempisuklaa sattumalta. Ja sitten te jaatte sen suklaalevyn ja koko elämänne yhdessä sen jälkeen kun olette kävelleet romanttisesti sateessa hänen merenrantahuvilaansa ja kuivatelleet takkatulen ääressä? Se onkin todennäköisintä.

Vierailija
25/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista saa baarimiehen. Tinderistä ties minkä tindermiehen jne.

Vierailija
26/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tilata remonttimiehen kotiin, näistä on moni suhde alkanut.

Vierailija
27/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia ehdotuksia mistä löytää mies: ruokakaupasta, luonnosta, lenkkipolulta... Miten ihmeessä luonnosta löytää miehen? Olet siellä kävelyllä ja joku lähtee hiippailemaan sun perään tai vaanii sua siellä? Onko se siellä jo valmiiksi istumassa oikein iloisena ja sun lähestyessä alkaa kovasti juttelemaan ja hieromaan tuttavuutta? Entä lenkkipolulta sitten? Lähdetkö itse juoksemaan ja seuraamaan jotain vai toisinpäin? Kaupassa onkin todennäköisempää löytää mies. Te varmaan törmäätte toisiinne hyllyjen välissä kun kummankin käsi koskettaa ottaessanne viimeistä suklaalevyä joka sattuu olemaan teidän kummankin lempisuklaa sattumalta. Ja sitten te jaatte sen suklaalevyn ja koko elämänne yhdessä sen jälkeen kun olette kävelleet romanttisesti sateessa hänen merenrantahuvilaansa ja kuivatelleet takkatulen ääressä? Se onkin todennäköisintä.

Nämä lenkkipolut, kaupat yms. kyllä ihmetyttää itseäkin miehenä. Ei tulisi mielenkään alkaa lähetystä random naista paikassa, johon ei noin muutenkana mennä tapamaan muita ihmisiä. Samoin kuin tuo jonkun mainitsema lounasravintola. Sinne ainakin itse menen työporukalla eikä siinä ½ tunnin aikana aleta huutelemaan vieraisiin pöytiin. 

Lenkkeily koiran kanssa voi toki olla mahdollisuus - varsinkin jos kiertää samoja polkuja, niin muut lenkittäjät voivat tulla tutuksi. Mutta todennäköisyys, että siihen mahtuisi sopiva daami on kyllä aika pienet. 

Vierailija
28/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen oikeasti kehotuksia liikkua "lenkkipolulla, kirjastossa ja ruokakaupassa" miehen tapaamisen toivossa. Siis ei kukaan tutustu ihmisiin jossain kiireisellä Prisman käytävällä, saatu rupea iskemään kiinnostavaa tyyppiä. Missä rinnakkaistodellisuudessa te oikein elätte?

Lenkkipolkukin on siinä ja siinä, jutunjuurta voi EHKÄ syntyä jos molemmilla on koira, mutta muuten aika epätoivoista sekin. Ei kukaan mies ole niin idiootti, että hakeutuisi vieraan naisen seuraan jossain metsän siimeksessä varsinkaan näin metoo-jälkipyykeissä.

Työpaikalla tai harrastuksessa voi jonkun tavatakin, koska siellä tapahtuu normaalia tutustumista ja yhdessäoloa.

Mutta noin muuten arvon naiset: jos haluatte aidosti tavata uusia ihmisiä niin kyllä netti on siihen nykyaikana paras kanava.

Vierailija
29/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka, jossa random-mies on iskenyt minua 46-vuotisen elämäni aikana keskellä päivää, on Alko.

Vierailija
30/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ainakaan minua löydä baareista ja tinderistä. Kummatkaan ei kuulu elämääni. Minut löytää työpaikan ohella harrastusten parista, luonnosta yms.

Vierailija
31/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman ukkoni kuntosalilta. Siellä on todella helppoa tehdä tuttavuutta, kun pyytää varmistamaan sarjaa. Siitä on luontevaa jatkaa keskustelua. :)

Vierailija
32/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lenkkipolku/vastaava on huono paikka. Kuka mies siellä uskaltaa muuta tehdä kuin kääntää katseen toiseen suuntaan? Vastahan oli jossain iltapäivälehdessä juttu kuinka naiset ahdistuivat kun mies lähestyi kadulla tai lenkkipolulla ja jopa lausutut kohteliaisuudet tekivät ällöttävän olon. Onneksi näin miehenä on kumppani jo löydetty.

Vierailija
33/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vihjettä:

- valitse baari jossa tanssitaan

- älä ole nirso äläkä anna pakkeja urakalla niille jotka pyytävät tanssimaan vaikak eivät olisi viimeisen pälle komeita

- älä sorru sellaisiin miehiin jotka yrittävät lahjoa sinua tarjoamalla drinkkejä vaan näytä että olet itsenäinen nainen ja ostat itse

- ei tarvitse pukeutua miksikään vampiksi vaan siistit vaatteet, sellaiset jotka sinulla olisi toimistotöissä päälläsi tai sunnuntaisin kun menet mutsin ja faijan luokse kylään

- lähde mieluiiten kaverin kanssa baariin. Yksin baareissa istuskeleviin naisiin suhtaudutaan yhä epäilevästi, ainakin pienemmillä paikkakunnilla. Helsingissä on sitten eri juttu.

Vierailija
34/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on Tinderissä ja treffannut kivoja, fiksuja miehiä sieltä. Itseäni lähestytään joka kerta baarissa kun siellä käyn, joten todellakin sieltäkin voi löytää (oon tosin itse varattu).

N45

Vierailija
35/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meitä baareista löydetä

Vierailija
36/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että julkiset kulkuneuvot ovat hyviä paikkoja. Sellaiset joissa istutaan vierekkäin tai vastakkain pidemmän aikaa, eli kaukojuna, pitkän matkan bussi tai lentokone. Silloin on usein pakko keskiä jotain jutun juurta ja se voi johtaa pidempään tuttavuuteen.

Vierailija
37/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei meitä baareista löydetä

Se on hyvä kun en sinua etsikään.

Vierailija
38/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka, jossa random-mies on iskenyt minua 46-vuotisen elämäni aikana keskellä päivää, on Alko.

No, ei ehkä mitenkään yllättävää. Onnistuiko?

Vierailija
39/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin pitkästä suhteesta kun olin 36. Yhden kesän ajan jaksoin käydä baareissa ja keikoilla, mutta totesin turhaksi. Miestä sieltä ei löytynyt, ja muutenkin se vaan oli niin nähty, niin vanhaa. Nykyään mieluummin lähden vaikka lenkille. Mies löytyy yhtä todennäköisesti lenkkipolulta. Eli ei löydy.

Miten tehdä tuttavuutta lenkkipolulla?

T:introvertti ukko

Jos sattuisin kiinnostavan ihmisen lenkkipolulla näkemään useammin kuin kolmasti, voisin aloittaa tervehtimään ohi mennessäni. SItten muutaman kerran tervehdittyäni, voisin alkaa vähän katsella sopivaa paikkaa, jossa voisi vähän jo jututtaakin. Tosin, jos toinen kuuntelee tulpat korvissa jotain, kannattaa ehkä jättää aloitteellisuus siihen tervehtimiseen.

Itse tutustuin kirjastossa näkemääni naiseen ko. periaatteella, ja nyt ihan teoreettisesti mietin, kun olen lenkkeilemään ryhtynyt, voisinko samaa metodia käyttää lenkkipolulla, jos löytyisi kiinnostava ihminen ja jos uudelle tuttavuudelle olisi tarvetta. Toistaiseki ei ole.

Vierailija
40/70 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että julkiset kulkuneuvot ovat hyviä paikkoja. Sellaiset joissa istutaan vierekkäin tai vastakkain pidemmän aikaa, eli kaukojuna, pitkän matkan bussi tai lentokone. Silloin on usein pakko keskiä jotain jutun juurta ja se voi johtaa pidempään tuttavuuteen.

No ei ole. Toki on näinkin suhteita syntynyt, mutta ajattelepa nyt ihan järjellä. Sanotaan, että tod. näk. kumppani kanditaatti on vastaikkaista sukupuolta +/- 5 vuotta sinun ikä. Millä todennäköisyydellä vierustoveri menee tuohon kategoriaan. Sitten tämän pitäisi olla sinkku. Ja sitten sen pitäisi haluta jutella sinun kanssa matkan ajan jne.