Aaahh kyllä nyt on kunnon kelit kerrankin. Nauttikaamme!
Tälläistä kesäkuuta ei ole ollut miesmuistiin. Heinäkuu viimeksi oli hieno vuonna 2010, jolloin joka päivä oli +30. Toivotaan että tiristys jatkuu pitkälle syksyyn!
M37
Kommentit (44)
Meillä ei viihdy enää edes lapset pihalla. Tänäänkin ovat koko päivän rakentaneet Legoilla sisällä ja roikkuneet pelikoneella. Nyt ollaan menossa ilmastoidulla autolla uimaan ja ensimmäisen kerran ulos tänään.
Juu en nauti, en. Töissä 3,5h iltapäivällä ja työhaalarin alla kaikki vaatteet hiestä märkänä. Vettä latkin minkä ehdin, kaikki tuli huokosista samaa kyytiä ulos, vessanpönttöön ei riittäny yhtään. Migreenin torjuntaa koko päivä. Jalat turvoksissa. Lähinnä vaan suuresti vituttelee.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota valitusta hikoilusta. Mitä se hikoilu haittaa? Itse olen yleensä ulkona koko päivän säällä kuin säällä, myös näillä helteillä. Toki siellä tulee hikiseksi ja likaiseksi ja pölyiseksi, mutta kotona sitten suihkuun. Ja illalla vielä uimaan. Ihanaa kun on lämmin.
Mä inhoan hikoilua. Inhoan sitä joka huokosellani. Olen aina inhonnut ja tulen aina inhoamaan. Se ärsyttävä tunne ihossa, hiuspohjassa, ylähuulen päällä, taipeissa, ihan kaikkialla on vaan niin inhottavaa. Kerrassaan sietämätöntä. Siksi en myöskään sauno, enkä harrasta hikiliikuntaa. Hikoilu on rumaa, hiestä läiskäiset vaatteet on rumia. Hiki, hikoilevat ihmiset ja ne tilat missä hikoillaan haisee niin kuvottavalle. Kuntosalit, liikuntasalit jne haisee niin ettei niihin voi mennä.
Joo, enää ei harmita peruuntunut Kreikan reissu. Täällä on kuumempaa kuin Kreetalla.