Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaahh kyllä nyt on kunnon kelit kerrankin. Nauttikaamme!

Vierailija
24.06.2020 |

Tälläistä kesäkuuta ei ole ollut miesmuistiin. Heinäkuu viimeksi oli hieno vuonna 2010, jolloin joka päivä oli +30. Toivotaan että tiristys jatkuu pitkälle syksyyn!

M37

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisin jos kämppässä olisi viileää. Edes vähän viileämpää.

Vaan kun ei ole, ei jaksa.

En ole koskaan tykännyt saunomisesta ja sitähän tämä muistuttaa

Miksis sitten käyt joka vuosi kanarialla paahtumassa? Nauti nyt kun ei tarvii lähteä minnekkään hellettä hakemaan

Vierailija
22/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naatitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä keli! Ihan hirveä olo koko ajan

Vierailija
24/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttisin jos kämppässä olisi viileää. Edes vähän viileämpää.

Vaan kun ei ole, ei jaksa.

En ole koskaan tykännyt saunomisesta ja sitähän tämä muistuttaa

Miksis sitten käyt joka vuosi kanarialla paahtumassa? Nauti nyt kun ei tarvii lähteä minnekkään hellettä hakemaan

En ole vielä koskaan käynyt. :(

Vierailija
25/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terasseilla hetken helteillä viihdytään ja sen jälkeen väki kaikkoaa paahtumasta.

Vierailija
26/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti, helteen takia ei saa kunnolla unta, teen fyysisesti raskasta työtä, vaikka kuinka suojautuisi, joisi yms niin silti migreeni, päänsärky ja oksetus olo

Odotan innolla jo viileämpiä kelejä

Vierailija
27/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terasseilla hetken helteillä viihdytään ja sen jälkeen väki kaikkoaa paahtumasta.

Varmasti ranta on mieleisempi vaihtoehto, kun sielläkin nyt tarkenee.

Vierailija
28/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt, mikä helteissä on joidenkin mielestä niin ihanaa. Tai siis jokainen nauttii totta kai, mistä haluaa, mutta en vain tajua, mitä tämmöisestä paahteesta saa irti. Mulle tää on lähinnä tuskaista.

Koko ajan on hiki ja likainen olo. Veteen ja suihkuun pääsee hetkeksi pakoon, mutta sekään ei auta kuin hetkellisesti. Ei voi pukeutua liian paljastavasti, koska saa herkästi auringonpistoksen ja täytyy tunkea iholle koko ajan aurinkorasvaa. Ei jaksa liikkua ulkona samalla tavalla, kun on jo valmiiksi kuuma. Pitää koko ajan juoda vettä ettei tule huono olo ja rampata vessassa. Musta sellainen +20 on jees, mutta yli +25 alkaa olla jo mulle vähän turhan paljon. Lisäksi hyttyset innostuu hikoilusta entistä enemmän. Kyllä, olen enemmän viileämmän sään ystävä enkä valita esim. talvesta. Otan mielummin paukkupakkaset kuin kovat helteet, vaikka kesästä muuten pidänkin, kunhan mittari on sopivan alhainen. En oo myöskään koskaan tajunnut aurinkorantojen viehätystä.

Vierailija
29/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa aurinkorasva ja vaatetus.

Iho palaa herkästi näillä keleillä.

Itse ruskettuminenkin on ihon tulehdus-tila. Radiossa puhuttiin tästä, joten turha vängätä vastaan.

Vierailija
30/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihania kelejä, mutta pidemmän päälle nää helteet rasittaa eli ei jaksa oikein tehdä mitään.

Vierailija
31/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tämä sää!

Vierailija
32/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi taas otin loman elokuulle!!!!

Pystyy tehdä jotakin myös ulkona. Nyt siellä ei kuumuuden ja uv-säteilyn takia voi olla.

Syksy ja pimeät illat 😍 on onneksi päivä päivältä lähempänä.

Vierailija
33/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ilmat ja tykkään kuumuudesta. Harmi kun tämä viikko menee sisätöissä aamusta iltaan niin jää aika vähiin nyt nauttiminen. Jospa viikonloppuna sitten.

Vierailija
34/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy tehdä jotakin myös ulkona. Nyt siellä ei kuumuuden ja uv-säteilyn takia voi olla.

Syksyllä alkaa myös paras sieni- ja marja-aika...

Vierailija
35/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen pihahommia aina vasta illalla tälläisinä hellepäivinä . Eipä esim. kastelu ole järkevääkään päivällä kun kuivahtaa samantien.

Ja nyt, kun on valoisaa oikeastaan kaiken aikaa niin ei haittaa vaikka tekee myöhälläkin :)

Mutta on elokuukin kiva. Usein on ollut lämpimin kuukausi koko kesänä ja silloin on satoakin kerättävissä

Vierailija
36/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt, mikä helteissä on joidenkin mielestä niin ihanaa. Tai siis jokainen nauttii totta kai, mistä haluaa, mutta en vain tajua, mitä tämmöisestä paahteesta saa irti. Mulle tää on lähinnä tuskaista.

Koko ajan on hiki ja likainen olo. Veteen ja suihkuun pääsee hetkeksi pakoon, mutta sekään ei auta kuin hetkellisesti. Ei voi pukeutua liian paljastavasti, koska saa herkästi auringonpistoksen ja täytyy tunkea iholle koko ajan aurinkorasvaa. Ei jaksa liikkua ulkona samalla tavalla, kun on jo valmiiksi kuuma. Pitää koko ajan juoda vettä ettei tule huono olo ja rampata vessassa. Musta sellainen +20 on jees, mutta yli +25 alkaa olla jo mulle vähän turhan paljon. Lisäksi hyttyset innostuu hikoilusta entistä enemmän. Kyllä, olen enemmän viileämmän sään ystävä enkä valita esim. talvesta. Otan mielummin paukkupakkaset kuin kovat helteet, vaikka kesästä muuten pidänkin, kunhan mittari on sopivan alhainen. En oo myöskään koskaan tajunnut aurinkorantojen viehätystä.

En mäkään tajua. Tunnen yhden ainoan ihmisen joka on aina ihan umpijäässä, joten nyt hän tykkää. Muuten kaikki tutut on aivan kypsänä tähän. Mä asun siksi Suomessa koska täällä ei ole kuuma! Jos kertakaikkiaan nauttii tästä kuumuudessa niin ihmettelen vaan miksi ei muuta muualle jossa on lämpimämpi ilmasto? En vaan tajua.

Vierailija
37/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä nyt illalla kauppaan vaateostoksille, mutta en jaksa! Hiki valuu kokoajan, nihkeä olo, kiva kokeilla kaupassa vaatteita hien valuessa joka puolelta! Aamulla sitten.........

Vierailija
38/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota valitusta hikoilusta. Mitä se hikoilu haittaa? Itse olen yleensä ulkona koko päivän säällä kuin säällä, myös näillä helteillä. Toki siellä tulee hikiseksi ja likaiseksi ja pölyiseksi, mutta kotona sitten suihkuun. Ja illalla vielä uimaan. Ihanaa kun on lämmin.

Vierailija
39/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sula on keli. Ei tarvi kieli keskellä suuta piikkarit jalassa suksisauvoin edetä. Ei toki säässäkään moitittavaa ole

Vierailija
40/44 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää ilmalämpöpumppua, kun naisystävällä on 27 asteessa liian kylmää. Ja itsellä jo h:vetin kuuma.

Pitäiskö potkasta pihalle vilukissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme