Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset lentäneet pesästä. Jäit puolisosi kanssa kahden. Mitä syötte ja kuinka sen päätätte?

Vierailija
24.06.2020 |

Tuleeko kitkaa asiasta. Jos toinen haluaa broilerin koipia mutta toinen ei voi sietää niitä. Kavikset, lihat jne?

Meneekö toisen ehdoilla, enemmän tai vähemmän?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tuollaisia ongelmia, että ei tykättäis jostain ruuasta. No simpukat on ehkä sellaisia mistä en itse niin piittaa ja mies tekee niitä joskus kun olen töissä tai jos olen kotona, syön sitten jotain muuta ja vähän näykin simpukoita. Ei tuosta nyt ongelmaa saada aikaiseksi. 

Mies on meillä pääkokki, joten minä syön mitä hän suvaitsee kokata. Jos mies on vaikka mökillä ja itse olen töiden vuoksi kaupungissa, teen jotain arkipöperöä joka kelpaa minulle, mutta jäis mieheltä ehkä syömättä. 

Meillä on vaivihkaa alkanut mennä ruokaan enemmän rahaa kuin silloin, kun lapsi oli kotona. Luulisi että ruoka menot pienenisi, mutta ei. On ostettu kaikkea vähän parempaa mitä ei aiemmin ehkä niin raaskittu.

Vierailija
42/43 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että kun on noin helppoa ja vaivatonta yhteensovittaminen, niin onko niin että ylimääräinen ruoka vaan kipataan kompostiin ja ruuan ostaminen on suurpiirteisempää? 

Homma muuttuu paljon helpommaksi jos ei välitä ruokahävikistä.

Vai meneekö ylisyömiseksi?

ap

Mikä ylimääräinen ruoka? Lautanen syödään tyhjäksi, sehän on selvä. Jos kattilaan tai muuhun valmistusastiaan jää ruokaa, se laitetaan talteen ja syödään myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä samaa ruokaa monena päivänä peräkkäin. Joskus jotakin keittoa (mutta ei missään nimessä kalakeittoa) voidaan syödä seuraavana päivänä. Uskallan sanoa, että kolmantena päivänä ruoka on jo huonontunut siihen pisteeseen, että maku ei enää ole parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme