Halla-ahon kolumni syytesuojasta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-ahon-kolumni-miksi-kansanedus…
Täynnä faktantarkistukseen joutavia väitteitä, mm. Neuvostoliiton halventamista ja syytesuojalain käyttötarkoituksen spekulointia.
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos kaikki tämä yhden persun vainoamiseen käytetty aika ja energia olisi käytetty oikeiden ongelmien ratkomiseen!
Olen usein miettinyt, että jos täälläkin päivästä toiseen vassareita haukkuvat persujen kannattajat käyttäisi sen saman intohimon ja energian vaikka työnhakuun, niin olisiko sillä tilastoissakin näkyvä työllistävä vaikutus?
Mikäli työkokeilu- ja tukityöllistämispaikat lasketaan niin siinä tapauksessa voisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiintoista nähdä, että ketkä kaikki Persujen lisäksi äänestävät syytesuojan puolesta.
Kristityt aikovat äänestä syytesuojan puolesta. Huh huh.
Eipä tuossa muuta huhhuteltavaa ole kuin että järkivalinta :)
Erikoista, että asiaa perustellaan sillä, että "minun mielestäni kansanedustajia pitää koskea samat lait...". Mutta kun fakta on se, että tässä asiassa kansanedustajaa ei koske samat lait, vaan on tuo laajempi sananvapaus. Jos tämä asia häiritsee, pitää pyrkiä muuttamaan lakia, eikä ajaa syytesuojan poistoa yhden edustajan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos kaikki tämä yhden persun vainoamiseen käytetty aika ja energia olisi käytetty oikeiden ongelmien ratkomiseen!
Olen usein miettinyt, että jos täälläkin päivästä toiseen vassareita haukkuvat persujen kannattajat käyttäisi sen saman intohimon ja energian vaikka työnhakuun, niin olisiko sillä tilastoissakin näkyvä työllistävä vaikutus?
Mitä sinä täällä teet? Töitä etsimässä?
Itse olen 40 vuotta töitä tehneenä lakisääteisellä kesälomalla.
-persu-
Kuka haluaa puolustaa rikollista, äänestää syyte-suojan puolesta. Kansa voi sitten miettiä kannattaako näitä äänestää. Jos vastuuton solvaava ihmisoikeuksia pilkkava huutelu on tärkeää, niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että H-A on myöskin rikoksesta tuomittu henkilö.
Jos juutalaisuus olisi rikos niin olisit varmaan eturintamassa kivittämässä?
Kyllä pikkurikollisillakin pitää olla omat puolueensa, kuten kristilliset ja persulit.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mestari.
Miksi Halla-ahoa sanotaan mestariksi? Onko hän joku persujen Jeesus?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa puolustaa rikollista, äänestää syyte-suojan puolesta. Kansa voi sitten miettiä kannattaako näitä äänestää. Jos vastuuton solvaava ihmisoikeuksia pilkkava huutelu on tärkeää, niin sitten.
Puhutko nyt Hususta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että H-A on myöskin rikoksesta tuomittu henkilö.
Lisäksi on syytä muistaa nimet: Näkkäläjärvi, al-Taee, Seydou, Rami, Husu ja Balzar.
OIKEASTI? Älkää nyt ihmiset verratko Halla-ahon poliittista tuomiota näiden ihmisten kissan kidutukseen tai rauhan Takeen oikeaan kiih ottamiseen kans anryhmää vastaa! Edes Turtiaisen twiitistä ei voi puhua samana päivänä näiden ihmisten kanssa.
Jussi voi olla rauhallisella mielellä. Vihervasemmisto tekee perussuomalaisille parasta vaalityötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä täällä teet? Töitä etsimässä?
Itse olen 40 vuotta töitä tehneenä lakisääteisellä kesälomalla.-persu-
”Lakisääteisellä kesälomalla”... :D
Kiitos mestari! On se vaan ALFA!
Aikooko perussuomalaiset julkaista lisää groomausohjekirjoja?
Tekikö yhdenkään "kansanryhmän" edustaja rikosilmoituksen koettuaan kiihotusta häntä vastaan?
Vai onko kyseessä on nyt vain puolestaloukkaantujat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Hususta?
En vaan rikollisesta ihmisisoikeuksien pilkkaajasta jot5a valtakunnnansyyttäjä haluaa vastuuseen rikoksestaan. Mitä rikollista husu on tehnyt? Ja miten husu tähän edes liittyy? Hususta ei ole jätetty mitään pyyntöä vaan Juha "jumi" mäenpäästä.
Ihmettelen syvästi miksi et halua rikollista toimintaa ja puheita tuomita, vaan alat puhumaan jostain hususta joka ei keissiin mitenkään liity. Aika säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko perussuomalaiset julkaista lisää groomausohjekirjoja?
Ehkä KD lähtisi mukaan ja toisi sellaisen raikkaan kristillisen näkökulman mukaan tutkimukseen.
Parlamentarismissa istuntosalissa puhuvien lainsäätäjien kuuluu ollakin lain yläpuolella. Sehän on koko järjestelyn idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mestari.
Miksi Halla-ahoa sanotaan mestariksi? Onko hän joku persujen Jeesus?
Siinäpä sulle miettimistä.
Ei keskusta voi äänestää syytesuojan kumoamista, koska ne kilpailee samoista äänestäjistä persujen kanssa. Sama koskee osaksi kokoomusta. Aika moni muukin kansanedustaja kokee, että se vaikuttaa myös heidän mandaattiin. Eli kuka haluaa omaa asemaansa heikentää. Jos kyse olisi vain yhdestä ihmisestä ja sen puheista, niin ratkaisu olisi helppo.
Toivottavasti tästä prosessista opittiin jotain.