Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenvuoto lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen

Turhautunut
24.06.2020 |

Avaudun nyt tänne kun en tiedä minne muuallekkaan kirjoittaa. Lääkkeellinen tyhjennys 28.5 (rv 15, oli menehtynyt), vuoto loppui täysin viime viikon alussa.

Välillä (suojatun ennenkuin joku kysyy) yhdynnän jälkeen tullut pyyhkiessä vähän ja mies löysi pienen nirhauman tuolta sisäpuolelta. Eilen sitten kesken lemmenleikkien holahti verta lattialle. Hetkeä myöhemmin kävin vessassa ja ei mitään, ei pyyhkiessä eikä kädellä kokeillessa. Kuumetta ei ole, tänään olen menen labraan verikokeisiin.

Menkkamaista särkyä on ja siihen sopivia oireitakin. . En nyt tiedä yrittävätkö ne alkaa/ ovatko alkaneet kummallisesti vai aiheuttaako nirhauma sen verenvuodon.

Alan olla niin loppu tähän kaikkeen, pääsisi henkisesti toipumaan paremmin kun kroppa normalisoituisi. Ja kiva näillä helteillä kun joutuu vähintään pikkuhousunsuojaa pitämään varmuuden vuoksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli lääkkeellinen tyhjennys rvk12. sikiö oli menehtynyt. vuoto kesti 6viikkoa eikä yhdyntää harrastettu ennen kuin 8 viikkoa oli kulunut. uskoisin että jos sinulla oli vuoto loppunut ennen yhdyntää niin vuoto johtui siitä. sinuna kokeilisin pitää hetken taukoa yhdynnöistä ja antaa paikkojen parantua rauhassa.

Vierailija
2/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lääkkeellinen tyhjennys rv 13. Muistan että vuoto ois kestänyt vaan pari viikkoa. Näähän on tietty yksilöllisiä. Ja en tiedä vaikuttaako myös se, minkä kokoinen sikiö on ollut. Mulla oli jäänyt 6+5 viikolle. Mutta olisin huolissani tuosta kivusta, jos sitä vielä kerran on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että jos tunnet ettei kroppasi ole vielä kunnolla palautunut kannattaa antaa sille aikaa. Lepää ja syö hyvin. Lääkkeellinen keskeytys on myös rankka juttu kropalle. Ole armollinen itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä