Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
421/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaankos mirri kehräämään?

Vierailija
422/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois patukkaa tarjolla.

Tuli tästä mieleeni eräs kerta.

Humalainen nuorimies seisoi paljas mynä kädessään ravintolan nurkassa ja sanoi:”Ois patukkaa tarjolla, kelpaiskos sulle tällainen?” No enpä lähtenyt, mutta nauratti. Miesparka ei tainnut saada taktiikallaan ketään, koska nukkui myöhemmin samaisessa nurkassa sikiöasennossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkausreplat ovat moukkamaisia.

Näin muutaman sadan eri naisen kanssa sänkyyn päätyneen miehen kommenttina, miehen kannattaa tarjota itsensä, tämä siis miehen näkökulmasta, samoin kuin saksalaisen laatuauton myyjän.

Ei tyrkyttäen, vaan antaen naisen ymmärtää kenen kanssa voi oikeasti viettää laatuaikaa. Periaatteena: ota tai jätä. Anelemaan ei pidä sortua, vaan tiedostaa oma objektiivinen miehinen laatunsa.

Tietenkin oman olemuksen ja tarjonnan on vastattava lupausta.

Ellei six-pack näy (edes about), ellei akateeminen loppututkinto ole ”Big Fourista” ja jos asuu Kaivarin, Ulliksen tai Töölön ulkopuolella, tämä malli ei varmaankaan toimi. Tosin, puutteet noissa edellytyksissä voi osin korvata riittävän lihavalla lompakolla, ansaitulla tai perityllä, mutta parempi on, jos lähtökohdat ovat kunnossa.

Toisaalta, jos lähtökohdat ovat kunnossa. No. Kysyntää riittää.

Minulla oli aikoinaan kroppa oli kuin kreikkalaisella patsaalla urheilutaustan vuoksi. Ongelmaksi osoittautui se, että naiset kokivat minut pelottavaksi tai sitten vain häpesivät oman kroppansa "normaaliutta". Minulle ulkonäko oli sinänsä ihan sama.

Ihan turha puhua mistään ulkoisista seikoista, kun todellisuudessa eniten naisia saavat miehet ovat sellaisia pikkuisen keskivartalolihavia hikisiä baari-ernoja. Näin se vain meni, ja näin se menee edelleen. Helppo on vaivatonta, ja suurimmalle osalle ihmisistä se on riittävää. 

Voin kuvitella, että liiiian upean kropan omaava mies saa naisen häpeilemään omia vartalollisia vajavuuksiaan. Mutta onhan sellainen kreikkalaisen veistoksen vartalo upea... wow!

Vierailija
424/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

beibi hei annat sä lörtsyy ?

Vierailija
425/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

Vierailija
426/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkausreplat ovat moukkamaisia.

Näin muutaman sadan eri naisen kanssa sänkyyn päätyneen miehen kommenttina, miehen kannattaa tarjota itsensä, tämä siis miehen näkökulmasta, samoin kuin saksalaisen laatuauton myyjän.

Ei tyrkyttäen, vaan antaen naisen ymmärtää kenen kanssa voi oikeasti viettää laatuaikaa. Periaatteena: ota tai jätä. Anelemaan ei pidä sortua, vaan tiedostaa oma objektiivinen miehinen laatunsa.

Tietenkin oman olemuksen ja tarjonnan on vastattava lupausta.

Ellei six-pack näy (edes about), ellei akateeminen loppututkinto ole ”Big Fourista” ja jos asuu Kaivarin, Ulliksen tai Töölön ulkopuolella, tämä malli ei varmaankaan toimi. Tosin, puutteet noissa edellytyksissä voi osin korvata riittävän lihavalla lompakolla, ansaitulla tai perityllä, mutta parempi on, jos lähtökohdat ovat kunnossa.

Toisaalta, jos lähtökohdat ovat kunnossa. No. Kysyntää riittää.

Minulla oli aikoinaan kroppa oli kuin kreikkalaisella patsaalla urheilutaustan vuoksi. Ongelmaksi osoittautui se, että naiset kokivat minut pelottavaksi tai sitten vain häpesivät oman kroppansa "normaaliutta". Minulle ulkonäko oli sinänsä ihan sama.

Ihan turha puhua mistään ulkoisista seikoista, kun todellisuudessa eniten naisia saavat miehet ovat sellaisia pikkuisen keskivartalolihavia hikisiä baari-ernoja. Näin se vain meni, ja näin se menee edelleen. Helppo on vaivatonta, ja suurimmalle osalle ihmisistä se on riittävää. 

Voin kuvitella, että liiiian upean kropan omaava mies saa naisen häpeilemään omia vartalollisia vajavuuksiaan. Mutta onhan sellainen kreikkalaisen veistoksen vartalo upea... wow!

Ei nainen välttämättä oma vartaloaan häpeä, mutta nainen kuitenkin haluaa pohjimmiltaan pariutua ja jos kaltaisesi Adonis yrittää iskeä tavista, niin tämä tavis tietää, että et ole vakavissasi, vaan nainen on vain hetken viihdyke. Aiemman viestin lyllerö taas odottaa loppuikänsä, että se prinssi urheiluautoissa tulee ja vie hänet kartanoonsa.

Vierailija
427/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

beibi hei annat sä lörtsyy ?

Annoitko pyytäjälle lörtsyy.

Vierailija
428/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann ny

Vierailija
429/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään näistä ei voi olla totta!

Vierailija
430/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekeekö vonkauksesta älöttävää se, että sitä tekee väärä mies?

Kyllä. Mutta tosi törkeät ja likaiset kommentit kertovat vain tyypin pään sisällöstä eikä siinä komeuskaan auta.

Vierailija
431/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: - Anteeksi, mutta voisitteko auttaa?

Nainen: - No, mitäs?

Mies: - No kun tässä on nyt semmonen tilanne päällä, että jostain pitäisi pillua saada.

Vierailija
432/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ann ny

Ann ny. Saisit itekki.

Vierailija
433/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minkä juoman sä haluat mulle tarjota?"

Tämä vinkki oli ollut edellisen viikon Cosmossa. "Tällä lainilla selvität miehen tulotason ja mielikuvituksellisuuden".

Sanoin typykälle että "sä olet niin kännissä, että suosittelen sulle vettä. Sitä saa tuolta tiskiltä ihan ilmatteeksi, kunhan käyt hakemassa".

Vierailija
434/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus pakit yhdeltä lyllerö-naiselta, jota olisin baari-illan päätteeksi voinut paremman puutteessa panna. Totesin hänelle pakit saatuani, että olisit tyyväinen, että joku haluaa ylipäätään tuollaistakin panna.

Tasokkaat naiset panevat vain parastaan, sinä et siis ollut se paras, saati edes kelvollinen tällekään naiselle.

🤣 Tuo kyseinen yli satakiloinen nainen vaan saa varmasti odotella hautaan saakka sitä tasokasta seuraa. Minusta ainakin on parempi syödä hyvä sämpylä, kuin tappaa itsensä nälkään odottomalla sisäfilettä jota ei tule koskaan saamaan.

Kannattaa odotella tasokasta seuraa ja varmistaa näin oma korkea tasonsa, haksahtamatta kaltaisiisi.

Olet myrkyllinen hyväksikäyttävä, alistava rivikatkero ja silti kuvittelet olevasi jokin suuri jumaladonis.

Luuletko, että yli satakiloinen nainen saa tasokasta ja pysyvää seuraa? Huutonaurua xD. Saa todellakin odotella hautaan saakka.

Turhaan luulottelet itseriittoisena muiden saamisista tai saamattomuudesta. Oma saamattomuutesi fakta.

100kg on vain iso, mutta ties mitä muuta hyvää, itse olet vain uliprinssinakkireppana sekä wannabe-gigolo.

Vierailija
435/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus pakit yhdeltä lyllerö-naiselta, jota olisin baari-illan päätteeksi voinut paremman puutteessa panna. Totesin hänelle pakit saatuani, että olisit tyyväinen, että joku haluaa ylipäätään tuollaistakin panna.

Tasokkaat naiset panevat vain parastaan, sinä et siis ollut se paras, saati edes kelvollinen tällekään naiselle.

🤣 Tuo kyseinen yli satakiloinen nainen vaan saa varmasti odotella hautaan saakka sitä tasokasta seuraa. Minusta ainakin on parempi syödä hyvä sämpylä, kuin tappaa itsensä nälkään odottomalla sisäfilettä jota ei tule koskaan saamaan.

Kannattaa odotella tasokasta seuraa ja varmistaa näin oma korkea tasonsa, haksahtamatta kaltaisiisi.

Olet myrkyllinen hyväksikäyttävä, alistava rivikatkero ja silti kuvittelet olevasi jokin suuri jumaladonis.

Luuletko, että yli satakiloinen nainen saa tasokasta ja pysyvää seuraa? Huutonaurua xD. Saa todellakin odotella hautaan saakka.

”Miehillä on niin laaja naismaku, että kaikille naistyypeille löytyy ihailijansa ja ottajansa” my ass.

Löytyy toki, mutta en usko että naiset haluavat tavata sitä miestä joka katselee amputoituja kääpiöitä sillä silmällä.

Vierailija
436/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minkä juoman sä haluat mulle tarjota?"

Tämä vinkki oli ollut edellisen viikon Cosmossa. "Tällä lainilla selvität miehen tulotason ja mielikuvituksellisuuden".

Sanoin typykälle että "sä olet niin kännissä, että suosittelen sulle vettä. Sitä saa tuolta tiskiltä ihan ilmatteeksi, kunhan käyt hakemassa".

Outo vinkki. Olen kuullut sen jo 90-luvulla joten luulisi että kaikki naiset tietää tuon.

Vierailija
437/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse sen näköinen, jota kukaan ei halua panna, kun et kelvannut edes sille viimeiselle naiselle, jolta vonkasit

Lisäksi tuo halveksimasikin nainen olisi kelvannut kertapanopatjaksesi, mutta itse et kelvannut hänellekään.

-> Oma reaalitasosi on täten tämän solvaamasi naisen (reikä se on rotallakin = panisin jos saisin) alapuolella.

Vierailija
438/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu sano muijalle "Anna pillua. Mä tiedän, että sulla on" ja sai pillua.

Vierailija
439/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua olla kenenkään paremman puutteessa pano, miestäpä moinen ei haittaisi kunhan pannaan.

Vierailija
440/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pahin oli se, kun mies vonkasi ihan asiallisesti ja torjuin asiallisesti ja ystävällisesti. Vähän ajan päästä mies tuli varta vasten luokseni ja haukkui ulkonäön ja älyn. Tämä mies on omalla kohdallani äärimmäinen poikkeus. Jäin miettimään millainen tuollainen mies on parisuhteessa. Onneksi en saanut koskaan tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi