Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
401/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä replat vallan tosia ovat ja hävettää olla mies. Kuin olisivat esimurrosikäisten juttuja. Pahinta vaan on, että näilläkin sankareilla on tyttöystäviä ja yhden illan juttuja kun monilla nk. kunnon miehillä ei....

Vierailija
402/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä replat vallan tosia ovat ja hävettää olla mies. Kuin olisivat esimurrosikäisten juttuja. Pahinta vaan on, että näilläkin sankareilla on tyttöystäviä ja yhden illan juttuja kun monilla nk. kunnon miehillä ei....

Sataa naista kun lähestyy illan aikana sieltä löytyy varmasti se yksi joka ei välitä että jutut on huonoja.

Kunnon mies taas ei lähesty sataa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin varmaan tokaissut takasin että sinä saat kohta turpaasi jos et katoa mun näkökentästä!

Vierailija
404/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman kassajonossa takanani oleva mieshenkilö halusi tietää: Paljonko maksaa yö kanssasi? Vaikka mulla oli vihkisormus sormessa. Mutta jos nuorella naisella on piikkikorot, kiva kukkamekko ja tiimalasi kroppa, niin sehän tarkoittaa, että olen varmasti maksullinen nainen? Vai?

Kaikilla on hintansa.

Tästäpä tuli mieleen, että nainen voisikin yhden illan jutun jälkeen heittää parit euron kolikot sängylle, kiittää ja poistua asunnosta. Kaikella on katsos hintansa.

Vierailija
405/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla, duuniin mennessäni rappusilla istui kaksi nuorta narkkarikundia.

Polttelin siinä tupakkaa loppuun, kun toinen kysyi, josko haluaisin harrastaa seksiä rahasta vieressä istuvan veljensä kanssa. Nuoret olivat tosi rähjäisen ja likaisen näköisiä.

Sanoin että olen naimisissa, vastasivat ettei mun mies tietenkään saisi tietää asiasta. Hämmennyin ja sanoin, ettei mulla ole käteistä eikä muutenkaan kiinnosta, jolloin olivat kovasti avuliaita saattamaan minut lähimmälle pankkiautomaatille.

Hyi ja yäk.

Hyi ja yäk olet ihan itsekin räkäisenä ja epäterveenä sekä ulkoisesti, että sisäisesti röökiruho(looki)ssasi. 

Tupakoimattomasta sinäkin olet likaisen ja rähjäisen näköinen + sitä olet myös konkreettisesti arvoinesi.

Vierailija
406/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain joskus pakit yhdeltä lyllerö-naiselta, jota olisin baari-illan päätteeksi voinut paremman puutteessa panna. Totesin hänelle pakit saatuani, että olisit tyyväinen, että joku haluaa ylipäätään tuollaistakin panna.

Vierailija
407/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus pakit yhdeltä lyllerö-naiselta, jota olisin baari-illan päätteeksi voinut paremman puutteessa panna. Totesin hänelle pakit saatuani, että olisit tyyväinen, että joku haluaa ylipäätään tuollaistakin panna.

Tasokkaat naiset panevat vain parastaan, sinä et siis ollut se paras, saati edes kelvollinen tällekään naiselle.

Vierailija
408/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaat naiset panevat vain parastaan, sinä et siis ollut se paras, saati edes kelvollinen tällekään naiselle.

🤣 Tuo kyseinen yli satakiloinen nainen vaan saa varmasti odotella hautaan saakka sitä tasokasta seuraa. Minusta ainakin on parempi syödä hyvä sämpylä, kuin tappaa itsensä nälkään odottomalla sisäfilettä jota ei tule koskaan saamaan.

Vierailija
409/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman kassajonossa takanani oleva mieshenkilö halusi tietää: Paljonko maksaa yö kanssasi? Vaikka mulla oli vihkisormus sormessa. Mutta jos nuorella naisella on piikkikorot, kiva kukkamekko ja tiimalasi kroppa, niin sehän tarkoittaa, että olen varmasti maksullinen nainen? Vai?

Kaikilla on hintansa.

Tästäpä tuli mieleen, että nainen voisikin yhden illan jutun jälkeen heittää parit euron kolikot sängylle, kiittää ja poistua asunnosta. Kaikella on katsos hintansa.

Niin voisi. Yleensä se vain menee silleen että vaaditte taksirahaa kotiin.

Vierailija
410/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vonkausrepla, mutta: oltiin työkaverin kanssa samassa baarissa aikoinaan. Mies jotain 20v vanhempi, ja siis ihan kaveripohjalta juteltiin. Hän sanoi, et vois ottaa viel oluen, mutta käteinen loppu. Lainaisinko huomiseen? No, toki.

Aamulla oltiin sit työpaikan kahvihuoneessa, kun tää vääräleuka tulee. 10mk seteli kädessä ja sanoo kuuluvalla äänellä: Kiitos vaan eilisestä! Virnuillen kuin hyvällekin vitsille. Punastuin ja häkellyin. Näytin varmaan niiiiin syylliseltä, etten edes yrittänyt selitellä.

Vieläkin naurattaa, mut silloin ei.

N60 - silloin 25

Vierailija
411/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vonkausrepla, mutta: oltiin työkaverin kanssa samassa baarissa aikoinaan. Mies jotain 20v vanhempi, ja siis ihan kaveripohjalta juteltiin. Hän sanoi, et vois ottaa viel oluen, mutta käteinen loppu. Lainaisinko huomiseen? No, toki.

Aamulla oltiin sit työpaikan kahvihuoneessa, kun tää vääräleuka tulee. 10mk seteli kädessä ja sanoo kuuluvalla äänellä: Kiitos vaan eilisestä! Virnuillen kuin hyvällekin vitsille. Punastuin ja häkellyin. Näytin varmaan niiiiin syylliseltä, etten edes yrittänyt selitellä.

Vieläkin naurattaa, mut silloin ei.

N60 - silloin 25

Tuo nyt oli ihan kliseinen perusläppä.

Vierailija
412/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Maria Veitola, mutta voin tulla yökyläilemään.

Vierailija
413/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣 Tuo kyseinen yli satakiloinen nainen vaan saa varmasti odotella hautaan saakka sitä tasokasta seuraa. Minusta ainakin on parempi syödä hyvä sämpylä, kuin tappaa itsensä nälkään odottomalla sisäfilettä jota ei tule koskaan saamaan.

Kannattaa odotella tasokasta seuraa ja varmistaa näin oma korkea tasonsa, haksahtamatta kaltaisiisi.

Olet myrkyllinen hyväksikäyttävä, alistava rivikatkero ja silti kuvittelet olevasi jokin suuri jumaladonis.

Vierailija
414/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos tarvitset miestä, niin tässä olisi." En tarvinnut.

Jankuttaminen on ärsyttävää. Olen pyrkinyt aina antamaan pakit kohteliaasti, mutta selkeästi. Eli edelleenkään ei irtoa, jos siihen jäädään tivaamaan, että: "Miksi sitten olet lähtenyt baariin?" tai "Mitä sitten täältä haet?"

Joo jankutus on ärsyttävää, mutta tuo ”Jos tarvitset miestä, niin tässä olisi” on minusta ihan OK tapa ilmaista asia, josta puhutaan. Ei sentään mikään ällö pannaanko-pissavehkeet-yhteen -tapa sanoa. Jos olisin humalassa, munaa vailla ja siisti, kiva, söötti ja rehdinoloinen miekkonen minulle näin sanoisi, niin voisinpa lähteäkin.

Vierailija
415/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:’-D

Vierailija
416/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Vierailija
417/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-puoliso käytti vongatessaan sanaparia "mela mekkoon". En nykyään pysty käyttämään mekkoa, kun tuo kielikuva on niiiiiin ällöttävä ja naista esineellistävä.

Enemmän saisi olla naisia esineellistäviä kielikuvia ja lauseita.

Vierailija
418/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa odotella tasokasta seuraa ja varmistaa näin oma korkea tasonsa, haksahtamatta kaltaisiisi.

Olet myrkyllinen hyväksikäyttävä, alistava rivikatkero ja silti kuvittelet olevasi jokin suuri jumaladonis.

Luuletko, että yli satakiloinen nainen saa tasokasta ja pysyvää seuraa? Huutonaurua xD. Saa todellakin odotella hautaan saakka.

Vierailija
419/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että yli satakiloinen nainen saa tasokasta ja pysyvää seuraa? Huutonaurua xD. Saa todellakin odotella hautaan saakka.

”Miehillä on niin laaja naismaku, että kaikille naistyypeille löytyy ihailijansa ja ottajansa” my ass.

Vierailija
420/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saisinko laittaa mun liekehtivän pikarin sun salaisuuksien kammioon."

Et saa.

Ahhah hah haa! Siinäpä oikea Harry Potter. Hyvät naurut ainakin saa jos ei muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän